Onko Prisman asiakkaat toheloita ja hölmöjä - mainosten perusteella on
Grilli syttyy tuleen, makkarat kärähtää ja miehestä tulee musta. pyörä jää tasoituskoneen alle jne. Naurattaako jotain?
Kommentit (5)
En ymmärrä sitä vaatemainosta , oliko prisman , jossa on ilveksiä vaatteissa.
NIi ihan samalla tavalla K-marketin asiakkaat on toheloita. Morsiamella särkyy sukkahousut matkalla kirkkoon. Äiti unohtaa töistä tullessaan hakea perheelle pizzat ja limukat. "Metallimiehet" festareille mennessä ovat unohtaneet, mitä mustiin pukeutuminen hellesäällä aiheuttaa (nestehukkaa)... Kaupan kautta...
Vierailija kirjoitti:
NIi ihan samalla tavalla K-marketin asiakkaat on toheloita. Morsiamella särkyy sukkahousut matkalla kirkkoon. Äiti unohtaa töistä tullessaan hakea perheelle pizzat ja limukat. "Metallimiehet" festareille mennessä ovat unohtaneet, mitä mustiin pukeutuminen hellesäällä aiheuttaa (nestehukkaa)... Kaupan kautta...
On kyllä toheloita.
Ei asiakkaita voi siitä syyttää jos tehdäään tyhmiä mainoksia.
Mulla ei millään mene järkeen että mainostoimistot tekee näitä lapsellisen "muka hauskoja" mainoksia. En sitäkään ymmärrä että firmat ne hyväksyvät. Ei koske pelkästään ruokakauppojen mainoksia vaan muitakin.
Myös lidlin vuosikausia jatkuva "halvimmat hinnat tutkitusti" on ärsyttävä ja myös nolo, sen perusteella en mene lidliin, en kyllä muutoinkaan. Lidlillä oli aikonaan muutamia hyviä mainoksia, esim se kesäinen mainos jos nyt joku vielä muistaa.
No, ruokaa on ostettava ja mainoksista huolimatta jokainen valitsee sen kaupan missä tykkää asioida.
Minä ainakin käyn Prismassa ja olen tohelo.
Ei mulla muuta.