Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ENSKAT UUTEEN VIIKKOON ***

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin edes jotain kirjottaa, kun en oo moneen päivään ehtiny edes lukee koko pinoa ja nyt kun vähän ehdin silmäilee ni samalla jotain tähän laitan.

Amyn teksti kommentoinneista ja pinon jakamisesta kuulosti tutulta. Siis mä oon jo niin pihalla,että kuka on kuka jne... kun täällä on jo niin paljon mulle uusia ihmisiä ja kun täällä harvoin ehdin käydä ja kirjottaa, ni monet tututkin nikit jää vähän vieraiksi. :/

Meillä oli tänään kaverin koiran pentu hoidossa ja voi KÄÄK! Ei kyllä YHTÄÄN tee mieli koiran pentua. :) Meidän Simba kun oli niin tottelevainen ja rauhallinen, ni sen jälkeen tommonen terminaattori tuntuu ihan järkyttävältä. ;) Heh... Vaikka siis kyllähän mä oon tota pentua paljon nähny ja tiiän millanen se on... Mut ei oo tarttenu siitä huolehtia viittä tuntia. :)

Heidi on ny ihan KUNNOLLA lähteny liikkeelle.. Se menee mittarimato tyylillä jo ihan kunnon matkoja. =) Ennen se meni ihan vähän vaan. Ja sit Heidi osaa istua ilman tukea... ja sillä on uusia äännähdyksiä. Ykskin mitä se on koko tän päivän päristäny on ihan ku " hissi" tai " tissi" . :D

Apua! Ugly Betty menee... Dääm.. Oon mäki hyvä sarjan seuraaja.. Mä nimittäin päätin,että toi vois olla semmonen sarja mitä mä voisin alkaa seuraamaan (kun en seuraa ny mitään sarjaa), ni empä mä musitanu että se menee ennen ku mies muistutti. :D Heh.

Eli pitää mennä... Moi moi!

Burde ja Heidi 7,5kk (kai, pauttiarallaa)

Vierailija
22/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, josko koittais taas tsempata.

perjantaina jäi kirjoittelu lyhyeen kun harmitti niin se Q:n viesti.

mutta siis meillä oli todellakin perjantai-aamuna 4kk neuvola. tyty oli tasan 7 kiloa ja tasan 62 cm. eli hyvällä syyllä voin alkaa osteleen 68 cm vaatteita, huomasin just ettei niitä kovin paljoo vielä oo, onneks noi 62cm menee vielä. maissivelli lisättiin meille iltaan, puhuttiin asiasta terkkarin ja neuvolan tädin kans. istumisesta kyselin. lääkäri sanoi ronjan olevan niin jäntevä että jos haluaa istua, voi pikkuisen istuskellakin, sen mitä jaksaa, ei nyt kuitenkaan vielä oo syöttötuolia kasailtu (ei ois voitukaan kun se on vielä anoppilassakin:))

me käytiin tänään lastentarvikkeessa. aateltiin käydä kattelees turvaistuinta (juu, hyvissä ajoin) muttei nyt vielä ostettu. mutta muksutallista sitten taas ostettiin matkarattaat. mä oon niin kuolannut noitten uusien pinkkien carenoiden perään, että kyllähän meidän prinsessalla pitää sellaset olla. ja kylläpä tuo isikin niistä tykkäs. kotona hää sit monta kertaa esitteli kuinka latausliikkeella saa rattaat auki yhdellä kädellä... (sanoin että arvaa vaan kirjoitanko ton palstalle, kun isi niin ylpeänä taitojaan esitteli:))

aa: teillä viihdytty uinnissa jo pitempään:) me jouduttiin viikko sitten lähteen vähän etuajassa pois kun tytöllä meinas mennä hermot. eilen meni suu mutrulle kun kannuteltiin, mutta jaksoi sentään koko ajan olla.

auroralla on inhaa ihottumaa:( toivottavasti syy löytyis lääkärissä. silloin kun ronjalla oli nuha päällä niin me haettiin apteekista suola-tippoja joita sit pikkuisen nenään tiputeltiin. eihän se tytöstä mukavaa ollut, mut lähti räät liikkeelle. ja sit varmaan on hyvä käydä lääkärissä näyttään jos kovasti käy poju rätyseks ja alkaa korviaan haroon tms. meillä ei vauvauinnista palautetta maksuja jos on pois joku kerta, kun meillä on sellanen könttäsumma mikä maksetaan yhdessä tai kahdessa osassa vuoden aikana.

osse bd että kämppä menis kaupaksi. toivottavasti kummityttö piti lahjastaan. joko olo helpottaa?

bejpillä toimittu aika samoin nuhan kaa kun meilläkin. toivottavasti on jo ohi. pelittääkö pesukone vai menikö vaihtoon?

amy: mä en sit ymmärrä miten jollekin tuolla pinossa oli jäänyt epäselväksi että sä olet varmasti asiaa miettinyt ja pohtinut ja pähkäillyt. että ei silloin tarttis enää noita " entä jos kuitenkin..." sinä tosiaan emmin äippänä tiedät mikä on teille hyväksi!

mites te muut, pidättekä te isiä lapsen hoitajana vai silleen samanlaisena vanhempana kuin ite ootte? kun jollain palstalla joku mamma mietti että kuinka uskaltaa jättää kaks lastaan isille hoitoon päiväks, ei siis edes yöks. ja sit on ollut puhetta että kuinka alle puolivuotias ei selviä yötä ilman äitiä jne. jotenkin en usko että meidän tytölle on hirmuisia traumoja tullut vaikka joka viikko kaks yötä meneekin niin ettei äitiä nää kun isi syöttää yöllä ja äiti nukkuu.

ninca: tervetuloa tälle puolelle! ERITTÄIN kateellisena luin tota sun kertomusta. pöh, mulla alko supistukset pe-la-yönä klo 3 lauantain aikana kävin kaks kertaa synnärillä eikä mitään. su aamuyöstä menin sinne nukkuun kun en ollut yli vuorokauteen nukkunut. synnytyssaliin päästiin su klo 12.30 ja tyttö synty ma klo 3.16, tasan ei käy onnenpäivät!;)

pi-ki: porkkanan jälkeen voit kokeilla vaikka bataattia, se tuntuu olevan monelle vauvalle mieleen. ronjalle ei kans oikeen se peruna pelkästään ( siis vastikkeeseen sekoitettuna) uponnut, mut sit noi porkkana ja bataatti on alkanut meneen. eli meillä syötiin viikko perunaa, sit viikko porkkanaa mukana ja viime viikosta on syöty po-ba-sosetta.

han: meillä on ollut jonkinlainen rytmi ihan pienestä asti. eli varmaan koko aika on menty nukkuun klo 20-21, tosin toi nukkumaanmeno on tulluun silleenkin kun silloin aina syötetään pullosta pikkuinen masu täyteen. ja aamuihin herätään suht aikaisin. sit ollaan johki kasiin hereillä ja nukutaan 2-3 tuntia, sit ollaan taas 1,5 tuntia hereillä ja sit on taas päikkäreiden aika jotain pari tuntia. ja illalla vielä ehkä pikku torkut kuuden maissa.

poppis: hoikka pitkä tyttö on teilläkin! kun musta tuntuu et ronja on aika hoikka, mut silti ovat saman pituisia ja ronja yli kilon painavampi.

kommentoinnista: jotenkin täälläkin tulee tarkemmin katottua sellaisten tekstejä joita on nähnyt tai joilla on suht saman ikäisiä vauvoja. enkä myöskään pahakseni pistä vaikkei kaikki mun tekstejä kommentoikkaan:)

terkuin tikru ja rontti 4kk

ps. ootteko nähnyt jossain kirjakaupassa sitä vauva-lehdessäkin arvosteltua " ronsulta pääsi paukku" -kirjaa. olis mun mielestä niin passeli meidän tytölle:):):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitten ehtinytkään koneelle koko päivänä ¿ teen tästä päivästä eteenpäin töitä (kaverille vähän toimistohommia) Ainon päiväuniaikaan ja iltakin meni ikkunoita pestessä.

Mulle sopii miten kuten että jaetaanko vauvapino kahteen vai ei. Kommentoin sen mitä ehdin, mutta en ole siitä paljon potenut huonoa omaatuntoa koska pinot ovat pitkiä ja kaikkea ei ehdi kommentoida kukaan.

AMY - varmasti osaat itse päättää mikä on paras ratkaisu teidän perheelle tuon imetysasian suhteen ja matkalle lähdön suhteen myös. Emmihän on ollut paljon hoidossa isovanhemmillaan joten varmasti ei tule hätää hoidossa ollessa. Enpä sen kummemmin osaa minäkään tuon imetyksen lopettamisen kanssa neuvoa, mutta itse lopetin, kuten ehkä muistat kun sitä koko ajan täällä tolkutin, aika hiljalleen. Eli vähän kerrassaan korvaat imetyskertoja pullomaidolla, niin kuin olit jo tainnut alkaa tehdäkin. Tavallaan käy kateeksi kun pääsette kahdestaan reissuun koska meillä se ei onnistuisi, Aino kun ei ole kertaakaan ollut yöhoidossa eikä itse asiassa yli kolmea tuntia erossa äidistään (eipä ole paljon hoitajia meilläkään). Jokaisessa perheessä kuitenkin tehdään omat ratkaisut omista lähtökohdista, joten antaa mennä vaan! =)

HAN, mä oon myös lukenut kaikki Haydenin kirjat paitsi juuri tuota uusinta. Voi olla että tuntuu ikävämmältä lukea niitä nyt kun on itselläänkin lapsi, niin surullisia kohtaloita niissä on ja kaiken lisäksi kun vielä tietää niiden olevan tosia¿

NINCAlle hirmuisesti onnea ja tervetuloa poppooseen! Hurjan nopsa synnytys!

HIPULLE tervetuloa joukkoon. Totta kai olette ihan yhtä lailla tervetulleita porukkaan, Enskojen porukka on varsin mukava ja meitä on täällä monenlaisia äitejä ja lapsia. Olet varmaan joutunut käymään monenlaisia tuntemuksia synnytyksen jälkeen, kun onhan se tuoreen äidin elämä muutenkin aika hurjaa saatikka jos vielä pitää pienen puolesta olla huolissaan.

JENNI, tuo mitä sanoit pitää varmasti paikkansa, minä ainakin teen tuota koko ajan ja kirjoitan jopa ylös kaikkea mikä voisi olla Ainolla allergiaoireita...

KESIS, oon huomannut saman että reissut ja retkipäivät saa rytmin kyllä ihan sekaisin. Oon sitten vaan koittanut kotipäivinä taas saada rytmin kohdilleen, kun eihän sitä voi kotonakaan vaan nököttää. Tuohon röyhtäyttämiseen olitkin jo saanut hyviä neuvoja, Aino aina röyhtäisi kun vaan nosti pystyyn. =)

MASUMAMMAlle ja Benjaminille tervetuloa taas palstailemaan! Ja VIIPULILLE ja Juliukselle myös!

PI-KI, piti jo aiemmin sanoa että oltaisiin haluttu sinne babypaceen tulla mutta ei saada autoa käyttöön. Pöh. Julkisilla en jaksa täältä Vantaalta lähteä seikkailemaan. Sulla alkoikin menkat hurjan nopsasti ¿ se on totta että vaipoissa saa kulkea suuren osan elämästään! :D

VIIPEROlla hienoja uutisia! Sehän on ihanaa jos Aleksin oireet on helpottanut! Onko tuota refluksia tutkittu tai voiko sitä miten tutkia/hoitaa? Tosi hyvä juttu jos voit imetystä vielä jatkaa kun se niin hyvin on sujunut tähän asti ja Aleksi hienosti kasvaa.

AURORA, kurja juttu tuo ihottuma, toivottavasti nopsasti paranee! Mites nyt on Oliverin paino kehittynyt ja maistuuko maito paremmin?

Rytmeistä: Ainolle on vasta nyt seitsenkuisena muodostunut tarkka rytmi. Kiinteät ja kaksiin päiväuniin siirtyminen on saanut aikaan tarkemman rytmin. Eli herätys klo 8, aamupuuro ja maito, klo 11 kasvissose ja maito, klo 12¿14 päiväunet, klo 14 välipala ja maito, klo 16.30 kasvissose ja maito, klo 17¿18 päiväunet, klo 18 maito, klo 19.30 iltapuuro ja klo 20.30¿21 nukkumaan. Ei nyt siis ihan näin kellontarkkaan mutta suunnilleen kuitenkin.

Mies sai uuden työpaikan joten taloudelliset paineet vähän hellittää. Silti kuitenkin olen ajatellut mennä lokakuussa töihin, tai mies ainakin niin toivoo. Muutenkin on tässä ollut pieniä mielipide-eroja, mm. lasten lukumäärästä. Mies haluaisi kaksi lasta, minä kolme (vähintään!). Mulla on nyt hirmuinen vauvakuume alkanut nostaa päätään, mutta jäitä hattuun toistaiseksi!

Sunnuntaina olisi sitten ensimmäin äitienpäivä, jännää! Miten haluaisitten miestenne muistavan teitä äitienpäivänä? Mut ilmeisesti viedään ulos syömään, mutta jos jotain muuta mies suunnittelee niin sen on onnistunut pitämään yllätyksenä. :) Muuta en oikeastaan toivo kuin että saisin nukkua vähän pidempään.

Mies huutelee jo alakertaan ja tulihan tästä jo aikamoinen romaani.

Karssuli & Aino jo unten mailla 7kk+

Vierailija
24/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, HIPULLE tervetuloa porukkaan! Meillä on täällä kotona 4½-kuinen sydänlapsi, pojalla oli aortan ahtauma joka leikattiin vajaan 3vrkn ikäisenä. Meillä on siis vaiva, joka ei näy päälle päin. Huolta se toki aiheuttaa sitten senkin edestä, sydän kun ei ole niitä elimistä vähäisimpiä ;) Tai no, eihän se enää huoleta kun on korjattu ja kaikki vaikuttaa hyvältä. Mutta kyllä se mun äitiyttä tulee leimaamaan varmaan ikuisesti. Joten ymmärrän kyllä suhteellisen hyvin sitä huolta, mitä tuollainen aiheuttaa. Teillä vielä tuo ympäristön suhtautuminen, kun vaiva on näkyvä...

Poppis, ei Noelkaan ihan täysin kannatellut päätään kolmikuisena. Ehkä kaksi kertaa kolmesta kannatteli. Mutta nopeasti se sitten edistyi, nyt pönkee selältäänkin päätä ylös minkä pystyy. Hyvät mitat tyttösellä muuten! Tuntuu kasvavan hienosti.

Karssulilla vauvakuume. Täällä myös! Tekee oikein tiukkaa seurata raskaana olevaa tuttua, se kun näyttää niin säteilevältä (eikä yhtään lihonneelta)... Meidän suurin este/hidaste on tämä omistusasunto, joka sattuu olemaan kaksio. Ei siis mikään ideaaliasunto neljälle :/ Joten ehkä maltan vielä ainakin vuoden. Ja ainahan sitä voi toivoa, että vahinkoja sattuu, niin ei tarvitsisi itse tehdä päätöksiä... ;)

Kiva jos Viipero voi jatkaa imetystä! Onhan se onnistuessaan aika hauskaa hommaa :)

Mä tässä pohdiskelen, josko ihan kohta aloittaisin kiinteiden maistelut. Tai siis, josko Noel aloittaisi ;) Tarkoitus oli aloittaa vasta toukokuun lopussa pojan täytettyä 5kk, mutta se syö nyt niin tiuhaan, että saattaisi jo kaivata jotain tuhdimpaa. Päivisin se söisi 1.5h välein, jos vaan imettäisin niin usein. Yleensä yritän vähän pidentää välejä, mutta käninäähän siitä seuraa. Yöt menee kahdella syötöllä, siinä ei ole ongelmaa.

*Miten te 6kk asti täysimettäneet, onko syöttötahti ollut tiheä? Onko ottanut koville täysimettää niin kauan? Ja millaista tahtia olette sitten aloittaneet kiinteät?*

Mä voisin lähteä nukkumaan, kun nuo miehetkin jo uinuvat. Huomenna onkin sitten siivouspäivä, koska lähdettiin Noelin kanssa reissuun ennen isukkia, joka oli täällä yksin ollessaan elänyt oikein poikamieselämää, sotkuineen kaikkineen...

Kandi & Noel 4.5kk

Vierailija
25/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rakkaat enskat kauniista ja rohkaisevista sanoistanne! =) Kyllä mä hiukan huonon-äidin-syndroomaa jo kerkisin potea, kun tuota aloittamaani ketjua luin, mutta onneksi sinnekin sitten teidän lisäksenne vastasi muutama ihan asiallinenkin ihminen.Bejpin ja yhden toisenkin kaverin kanssa olen myös pohtinut juttua ja uskon taas enemmän itseeni ja siihen, että olen tekemässä ratkaisun, mikä ei vahingoita Emmiä.

Eilen ja tänään olen nyt sitten antanut Emmille lounaan kanssa maidon pullosta ja tänään itseasiassa myös päivällisen päälle. Pullossa on nokka, joten se ainakin nyt toimii. Illalla meni myös hiukan ihan tuttipullosta. Taitaa likka aavistaa, mitä tuleman pitää... Hyvin on mnenyt niin ja siis muuten olen imettänyt entiseen tapaan.

Viime yönä Emmi heräs ekan syötön jälkeen jo kahden tunnin nukkumisen jälkeen uudestaan. Silloin päätin, ettei likalla ole nälkä. Annoin janon varalta vettä pullosta ja likka hörppäsikin vähän. Sitten sylittelin ja silittelin hänet uudestaan uneen. Ja siitä unet jatkuivatkin vielä kolme tuntia ennen kuin kuudelta sitten oli taas maidon vuoro. Ja uusi pimennysverho toimii: unta riitti siitä kuuden syötöstä vielä kahdeksaan. Ihanaa! =)

Me saatiin tutulta lainaan Emmille keinu, ja tänään sitten ripustettiin se pihatammen oksaan. Iltapäikkyjen jälkeen Emmi pääsi ottamaan tyypit ja voi sitä riemuisaa ilmettä. Laitan kuvan photobucketiin, niin näätte... =D

Ja sitten vielä kevyt hehkutus: Emmi nukahti itse omaan sänkyynsä tänään. Ja siis ekaa kertaa. Iltatoimien jälkeen lauleskelin ja tassuttelin häntä, mutta hän hiukan siinä vehtasi. Käväisin vähän etäämmällä pinnikseltä ja ajattelin, että touhutkoon nyt - ja yhtäkkiä sängyssä hiljeni, kun likka nukahti. Enpäs vielä vähään aikaan olis uskonut moista näkeväni.

Tikru kyseli isän asemasta perheessä. Meillä on ihan selkeesti miehen rooli kasvanut nyt kun Emmille on tullut ikää lisää. Emmin isä ei ole juurikaan ollut pienten lasten kanssa ennen Emmiä, joten alku oli aika opettelua. Nykyään he pärjäävät ja viihtyvät vallan hyvin keskenään. En pelkää jättää heitä keskenään siis. =)

Karssuli kyseli äitienpäivästä. Ihan alkuun kai olis kiva, että mies muistaisi sen... ;o) Mulla kans ihan listan kärjessä olis tuo nukkuminen. Meillä on monesti ollut tapana käydä merkkipäivinä ulkona syömässä, mutta tuo taitaa olla päivä, jolloin ei ilman pöytävarausta pääse edes täällä ravintolaan. Oikeastaan kakki pienetkin eleet otan ilolla vastaan - ajatus on tärkein!

Jaapas, nyt taitaa olla aika napsaa kone kiinni ja mennä nukkumaan. Tässä kuitenkin taas kerran linkki meitin kuviin: http://s99.photobucket.com/albums/l302/La_My1975/?action=view&current=I…

-Amy ja Emmi 6½kk

Vierailija
27/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Pakko tulla ennen nukkumaan menoa heittämään pikaiset kommentit, ettei ole sitten huomenna niin pitkää pinoa luettavaksi. Koska niinhän se menee ¿ kun sulla ois aikaa istua alas ja oikein odotat pitkää pinoa, niin sitten on hiljainen päivä. Ja kun taas on kiirus ja puuhaa, niin sitten sitä tekstiä riittää :) Ja on mulla kyllä tylsääkin, kun se mies on siellä työkeikalla¿ En halua mennä yksin nukkumaan¿ :( No, pidemmittä puheitta asiaan.

VIIPERO, hienoa, että voit jatkaa imetystä! =D

HIPPU, tulehan kertoilemaan sitten huomisia lääkäri-kuulumisia!

Mistäs AURORAN ihottuma johtui??? Tuliko siellä lääkärissä siihen selvyyttä? Missä sitä oli? Naamassa vai käsissä vai..??? Hirmu kysymysjono¿ XD

BURDEllekin heilutus! :) On ihmeen hyvä sarja muuten se Ugly Betty.

Joko TIKRU annoit tänä iltana Ronjalle maissivelliä? Mitäs tykkäsi? Vaikka taitaahan tuo sen verta maidosta mennä, että varmaan upposi :)

Kyllä mä pidän tuota meidän isiä yhtä lailla vanhempana kuin itseänikin, vaikka se onkin töiden takia viimesen kuukauden aikana ollutkin aika vähän kotona. Mutta ei mua pelota/mietitytä hetkeäkään jättää Arttua isin hoiviin ¿ hassulta se kuulostaisi¿ Miksei se isi nyt osaisi sitä lasta hoitaa yhtä lailla kuin äitikin¿??? Kun voihan sitä neuvoa kysyä, jos tarvis tulee ¿ mä ainakin soitan siskolleni ja äidilleni harva se päivä kysyäkseni jotain ¿hölmöä¿, eli ei tässä experttejä olla, vaikka äiti olenkin. Ja kaiken lisäks tuo mies pärjää usein jopa paremmin Artun kanssa kuin mä XD (esim. mulle saattanut 15min aikasemmin vähän känkätä, ja isille voikin sitten naureskella ja jutella, heh!) Ja enkä kyllä minäkään usko, että mitään kamalia traumoja voi lapselle jäädä isin yöhoito-vuoroista, jolloin mamma vetää sikeitä. Höpsistä keikkaa¿ Kyllä me ollaan miehen kanssa mun mielestä ihan tasavertaiset vanhemmat, vaikka minä käytännön syistä olenkin lapsen kanssa enempi. Eilenkin illalla mies jutteli Artulle, että vkonloppuna aikovat ¿työntää¿ mut jonnekin ja olla ihan ¿miesten¿ kesken koko päivän jne., kun se joutuu nyt olemaan nämä 4 pvää poissa. Mutta ehkä sen kysyjän mies ei sitten oikein osaa olla lasten kanssa ollenkaan tai jotain¿ ????? Onhan meitä niin moneen junaan¿ Mutta olis se minusta vaan niin hassua, jos ei lasta uskalla isin hoiviin jättää¿¿

Ja kiitos bataatti-vinkistä, samaa sanoi miehen sisko. Eli taidan sillä sitten joskus aloitella, kun kiinteiden aika kunnolla tulee. Onneks ei ole vielä kiire :)

KARSSULI, juu, ei ehkä sen jumpan takia kannata tosiaan julkisilla lähteä tänne asti, etenkin kun se on suht¿ aikasin aamulla. Mutta oispas ollut kiva, jos olisitte tullut!

Äitienpäivästä sanon minäkin vaan sen, että kunhan tuo mies edes muistaisi koko päivän ;) Mutta eniten arvostan ihan yhdessä oloa ja halittelua/sylittelyä/ässäilyä¿jne. =D Joten jos sen päivän rauhoittais ihan vaan perhe-elämälle tän kaiken muutto-härdellin ym. kiireen keskellä, niin olisin tyytyväinen.

KANDI miettii kiinteiden aloittamista. Varoituksen sana siitä potusta tosiaan, että meillä ainakin tuikkasi mahaa hiukan kovalle¿ Eli kannattaa varata myös luumusosetta kaappiin :)

Ja oi mitä vesseleitä Noel ja AMYn Emmi oikein onkaan!!! Ihania kuvia!

Ja taputuksen sinne AMYlle, tai oikeastaan Emmille ¿ alkaa olla jo niin ¿iso tytsy¿, että voi jo nukahtaa ilman äiteetäkin, hih! Ja unohda tosiaan ne tyhmät kommentit ¿ sinä tosiaan tiedät asian parhaiten!

Mutta nyt nukkumaan, aamulla on nla jo 9:20¿¿¿ Öitä!

Pi-Ki

Vierailija
28/28 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Kauheeta haipakkaa ollut koko viikonloppu. Olen kyllä käynyt lukemassa pinot, mutta ei vaan ole ollut aikaa kirjoittaa mitään. Ja kommentoinninkin jätän tältä kertaa.. Täytyy yrittää kohta mennä nukkumaan jos Tiitiäinen vain rauhoittuisi. On nyt nyyhkimässä isin sylissä välillä kun äiti on hiestä märkä..

Oltiin mummolassa yökylässä PE-LA ja hienosti meni. Mummo & pappa oli oikein onnellisia kun saivat hoivata neitiä. :) Kävin myös esittelemässä Tiitiäistä työpaikallakin tänään, silloin hän kyllä jaksoi nukkua tursottaa.. Valvoo sit nyt illalla ja varmaan yölläkin senkin edestä. :( Kovasti tuntuu olevan jotain mahanpurua tai jotain muuta vialla kun on niin surkea itku. Onneksi huomenna on aamupäivästä neuvola, kysytään sieltä vähän neuvoja ja mennään sitten illasta lääkäriin jos tarve vaatii.

Kysymys viisaammille ¿ kun on vakuutus lapselle, kattaako se siis ihan ¿kaikki¿ lääkärikäynnit? Nimittäin jos nyt tuon itkuisuuden takia mennään eikä sitten ole ns. ¿mitään vialla¿ niin mietin vain.. Kai sen pitäisi koskea kaikkia lääkärikäyntejä..

Ok, nyt on pakko mennä taas rauhoitelemaan itkuista Tiitiäistä.. Voikaa hyvin ja tulen taas huomenissa palstailemaan, mikäli neiti antaa siihen iltapäivästä mahdollisuuden. ÖITÄ!

Mammis + Tiitiäinen[/color]