Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***~TAMMITOIVEET~*** VKO 19 ma-ke

07.05.2007 |

Uusi viikko ja uudet kujeet!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan että pikkuinen jaksaa kyydissä koko matkan=)

Hobbie, eikös munis säily hengissä ja hedelmöityskykyisenä vuorokauden eli 24 h. Eli toivotaan että saatte simpat ajoissa liikkeelle huomenna=)

Niiloakselille isot halitukset ja parempaa onnea uuteen kiertoon!!!

Samoin SannaNulle tsemppiä uuteen kiertoon!!

Toivottavasti saataisiin sit ne helmivauvat, mä kun pelkään kovasti että täti saapuu tännekkin=(

Vaikka tosin masua on nipistellyt tänään jännästi, ehkä lupaavastikkin tai ainakaan täti ei ennemmin ole tällä tavalla varoittanut tulostaan. Pakko tunnustaa, johan mäkin innostuin testaamaan, ihan hävettää tunnustaa=/ No aconilla kokeilin ja testiajan jälkeen erottui haalea kontrolliviivan levyinen alue mutta en eroita onko siinä punertavaa vai onko se vaan harmaa viivanpaikka. Siksi pidänkin tuloksen vaan viivanpaikkana ja näinollen negana. No kivaa oli taas testailla=D En tiedä tekisikö aamupissasta uuden vai yrittäiskö epätoivoisesti sinnitellä pari päivää.

Huomiseen ja hyvät yöt kaikille!!

Vierailija
62/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan viimeisenä ja aamun ensimmäisenä=D

Nipistelee masua, tissit vähän turpeat mutta piru vieköön kun ne voi vaan olla tädinkin kujeita. Kovasti toi nipistely luo toiveita muuhun lopputulokseen mutta se jää nähtäväksi=)

p02p06 kp 28/30-31 yk 5 dpo 8

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit jo siellä eilen testaillut =). Kyllä munkin tekis jo mieli... Lupaavia oireita on, menkkajuilintaa. Tai sit täti ilmoittelee. Kerro sit heti p02p06, kun oot uusinut testin.

Entäs Koralli, meillä oli sama dpo? Koska testailetkaan?

Hei ja te onnelliset raskautuneet? Mikä dpo teillä oli, kun saitte niitä haamuja ja viivoja? Eikös Aamun_kuiskaus ainakin saanut aikaisin ekan haamun?

AnniHelen@ kp25/22-32 dpo7

Vierailija
64/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, te onnelliset raskautuneet!

Vierailija
65/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lisää!!!

AnniHelen@: Mä en yhtään tiedä millon ovis on ollut. En tikutellut ja ei ollut kipujakaan. Limoja oli, mut mut oisko ollut joskus kp13-14 tienoilla.

Niiloakseli: Voi pahus! Onnea uuteen kirtoon, nyt nappaat sen helmen mukaasi!

-Ida-: Joko oot haamun muuttanut vahvaksi plussaksi?

Edelleen kaikille +++++!

Aamun_kuiskaus ja papu rv 4 (pinet on luvut :) )

Vierailija
66/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun_kuiskaus: En ole vielä uudestaan testannut. Menkat alkais pe-la ja ajattelin silloin tehdä varmistustestin. Oireita kyllä tulee joka päivä lisää eli aika varma olen tuloksesta. Kroppa muistaa vielä, kun olin kuitenkin puolivuotta sitten vielä raskaana, ennen kuin sain keskenmenon.

Annihelen@: meniköhän nimi oikein..no kuitenkin sain negan dpo6, hyvin epäuskottavan haamun dpo7 ja oikein näkyvän haamun dpo8 eli testailtu on oikein urakalla! Nyt yritän pitää siis taukoa testailussa muutaman päivän. Tietysti raskaustestifirmat kiittää meitä kerran päivässä testaajia :)

Omaa napaa: nipistelee ja pissahätä on koko ajan, joutusin jo käymään yölläkin vessassa. Tänään aamulla ekaa kertaa nosti pahaolokin kunnolla päätään, kun lähdin lenkille tyhjällä vatsalla, no meni ohi kun sai murkinaa.

Ketäs kaikkia olikaan testaamassa lähipäivinä? Plussia teille!

Ida

Vierailija
67/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne päivät olivatkin dpo7, 8 ja 9

Vierailija
68/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään muuta kuin että tissit on ihan törkeän arat sivuilta, vatsaa nippailee mutta voipi olla tätikin, mene ja tiedä.

Tämänkin aamun testi oli tyylipudas nega :E

Kirjottelen myöhemmin lisää :) Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++++++

Lastwish kp 33/32 yk 4

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
69/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin Ida on testiin saanut selvän haamun=)

Mä ajattelin huomenaamulla kokeilla uusiksi, silloin olis dpo 9. Mua on tanään nipannut/vihlonut pariin otteeseen ihan tonne ulkosynnyttimiinkin saakka=0 ja oikealle puolelle nivuseen, hmm, mielenkiintoista huomata uusia oireita=)

Vierailija
70/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on itkettänyt ihan mahdottomasti=/ Eilen katoin sen dokkarin missä maatilaa pitänyt pariskunta joutui hakemaan konkurssin josta seurasi suunnaton tuska ja huoli heille, mähän ihan valtoimenaan itkin kun sitä kärsimystä katoin.

Ja äsken annoin junnulle maitoa nokkiksesta ennen päiväunia niin itku tuli kun niin suloiselta näytti mun pikkuinen=)

Vierailija
71/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on kuulkaa sellain olo alavatsalla että täti tulee minä hetkenä hyvänsä :( Taitaa olla viisain siirtyä Helmikuisiin...

Vierailija
72/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan ettei täti kurvaa sinne ja jos kurvaa, niin sitten kaikkea onnea helmimammoihin! Pidän vielä sulle peukkuja.

Vierailija
73/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tässä tarvitaankin, nyt on kyllä sormet ja varpaat ja kaikki pystyssä että täti ajaa ohi tukka hulmuten.

Vierailija
74/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea -kevätkerttu- !!! Täällähän kuuluu vain plop-plop, kun plussia satelee, hyvä! =)

Lissukkaalle toivon viivan vahvistumista! bd bd bd ++++

Niiloakselille pahoittelut tädin saapumisesta... Parempaa onnea helmikuulle! Samoin SannaNu, toivottavasti helmivauva olisi tulossa!

p02p06, tsemppiä huomiseen testaukseen, kovasti pidän peukkuja sulle bd bd bd ++++

Lastwish, Mikä dpo sulla on nyt menossa? Jos oli vain liian aikaista testaamiselle...? Ei kannata kuitenkaan vielä nakata sitä kuuluisaa kirvestä sinne kaivoon, meinaan vaan että jos siellä pieni vain suurentaa yksiötään ja sen takia nippailee ja nappailee...? Peukkuja sullekin bd bd bd ++++

O.N ei mitään uutta, ei niin yhtään mitään! Tuntemuksia ei ole suuntaan eikä toiseen, viikon päästä voisi jo alkaa jännittämään kun mun kolme viimeisintä kiertoa on olleet 24-26pv ja nyt on kp18 menossa...

-Allu kp18, yk8

P.S yksi esimerkki elämän epäoikeudenmukaisuudesta: toissapäivänä kaahari kaahasi suojatietä ylittämässä olleet siskokset (7 ja 15v.) hengiltä ja selvisi siitä R$800,00 sakoilla eli ihmiselämän hinnaksi tuli n. 150,00¿... :´(

Vierailija
75/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma oviksen ajankohdasta mutta kalenteri on sitä mieltä että se oli vasta äsken??

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Jos näin on niin eihän alkiolla ole edes mahdollisuutta kiinnittyä jos vuoto alkaa :( Tai sitten nega on vaan nega... katsotaan mitä tapahtuu :)

Vierailija
76/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tullut plussanneita, hieno juttu! Mä taidan nyt siirtyä tuonne odotuspuolelle kun tuli tuo ensimmäinen neuvola-aikakin varattua. Ihan hyvä että varasin näin ajoissa, koska aikaa ei meinannut saada. Olen ihan varma, että täältä vielä moni siirtyy sinne myös tammivauvojen palstalle vai mikä se nimi sitten siellä onkaan.

Allu: Liitythän pian seuraan?!

Oikein ihanaa kevään odotusta kaikille!

-huhtityttö- rv 4+4

Vierailija
77/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas uusia plussanneita...paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle mukaan.

Mutta nyt teen sellaisen tempun että lähen hetkeksi aikaa takavasemmalle ootteleen eetä mitä tapahtuu saapiko täti ja joska vai saanko sen plussan joskus sinne testiin. Joten terkkarin pissatestikin oli nega joten nyt täytyy vartoilla mitä tapahtuu, käski mennä ens viikolla uusiksi jos täti ei kurvaile ferrarillaan paikalle.

Mut hurjasti onnea kaikilla plussanneille

T:lievästi masentunut taizka ja kp 30/27

Vierailija
78/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätkertulle onnittelut plussasta!!!

Popin_äiti: tervetuloa palstailemaan! :) Kyllä ne termit siitä aukeaa. Kp on ainakin kiertopäivä (eli monesko päivä menossa tätä kiertoa), dpo tulee englannista days past ovulation, eli montako päivää oviksesta. Yk tarkoittaa monesko yrityskierto on menossa. Noilla termeillä pääsee ainakin alkuun :D

Ida lisäsin sut nyt listaan, en uskaltanu vielä laittaa plussanneisiin, kun puhuit haamusta. Koska meinaat testata uudestaan? Vai olisiko sut jo saanut laittaa plussanneisiin?

Niiloakselille pahoittelut tädistä :(

Lastwish, älä luovuta vielä ennen kuin tätiä vielä näkyykään!!

AnniHelen@: lauantaina ainakin testaan, mutta mietin että voisihan sitä koittaa jo huomennakin. Olen joskus niinkin aikasin testannu, eli dpo8. Kyllä se raskaus voi jo silloin näkyä, toki jos munasolu on vasta kiinnittymässä silloin, niin ei tietenkään vielä näy. Minulla on aika monta testiä kaapissa, joten voisin ehkä testatakin..katson mikä on fiilis aamulla.

Vasemmalla puolella munasarjan(?) kohdalla juilii aika ikävästi. Miksi noin? Viikko oviksesta, mitä se munasarja nyt juilii.... ihan kummallista. Mitään muita tuntemuksia ei ole. :o

p02p06: testaatko huomenna uudestaan? Jännittää sun puolesta :)

Eipä täs kummempia tällä kertaa :) Plussatuuli puhaltakoon edelleen!

Koralli73 kp20/n.26 dpo 7 yk10

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
79/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Allu peukutuksista!!

Koralli, huomenna ajatteli testailla, mulla myös noita testejä useampia joten mikä estää=) Tsemppiä myös sinulle testailuun ja toivottavasti tämä kierto olisi se mikä toisi plussan!!

Taizkalle halit epätietoiseen tilanteeseen ja toivottvavasti tämänhetkinen epätietoisuus ratkeaisi vahvaan plussaan!!

Eipä uutta, menkkajuilintaa ei ainakaan vielä ole tullut, hyvä niin=)

Vierailija
80/88 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silleen harvakseltaan kirjoittelen, vaikka kyllä taustalla säännöllisesti käyn lukemassa mitä muille kuuluu:)

Eli lämpimät onnittelut plussanneille, teitä onkin ilahduttavan monta!! Ja toivottavasti me muut seuraamme kuuliaisesti perässä:) Eli tsempit kaikille tasapuolisesti:)

Itsellä kp 25/viimeksi kp27...mulla teroluteilla kierto lyhentynyt kuten pitkin, en vain ole varma koska täti nyt saapuu, paras olis tietty ettei saapuiskaan...Lupaavaa on arat rinnat:))) Saa nähdä koska testailen, koitan malttaa vielä...Toiveikkaana tässä!!!

Johanniina