Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***~TAMMITOIVEET~*** VKO 19 ma-ke

07.05.2007 |

Uusi viikko ja uudet kujeet!

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman parhaan syntymäpäivälahjan tänään!!!!

Pitkän kuumeilun ja yhden kierron tulos: Plussa, plussa, plussa, plussa.... Ihanaa!!!

Nyt vaan täytyy toivoa, että papu jaksaa pysyä matkassa!

*Vink, vink*... seura kelapais odotuspuolella!!!! ++++tuulia kaikille!

kp 28/27-28 yk1

rv 3+6

Vierailija
22/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Aamun kuiskaus *hyppii tasajalkaa* Toivottavasti moni seuraa jalanjälkiäsi odotuspuolelle :) Tervemenoa :)

Voi miten ihana uutinen heti aamusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asia tuli ainakin selväksi, eli megaonnittelut Aamun_Kuiskaukselle ja pikkuiselle tarroja matkaan mukaan=)

Nyt on pakko kysyä et sähä teit pari haamu haaleaa ennen plussaa, minä kiertopäiviinä sait haamut??

Taizkalle negapahoittelut mutta toivotaan että seuraava testi näyttäisi jo plussaa!!

Kiitos Allu hyvästä linkistä=)

Koskas Kevätkerttu aikoo testailla uudestaan, älähän nyt vielä toiveita heitä, tänäänhän sulla on jo täti päivän myöhässä;)

Tomsuli, mä olen tikkujen avulla oppinut tunnistamaan oviksen sillä nyt osaan yhdistää siihen ne kipuilut mitä ovis tuo tullessaan=)

Plussia kaikille++++++++++++++++++++++++++++

Omaa napaa, masua nipistelee jännästi, ei lainkaan tätimäisesti, lämmöt näyttää edelleen hyvältä ja piina pahenee=D Nyt puuroa junnulle ja palaan myöhemmin=)

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
24/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun_kuiskaus, voi vitsi, voi kun meilläkin tärppäis ekassa kierrossa...

tuntuu varmaan aika mahtavalta:::)))

+++tuulia myös muille!!!!!!!!!!!

tomsuli kp21/28

Vierailija
25/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieletöntä ja vielä eka yk!! paljon onnea! ja tarrasukkia pienelle :o)

Vedäthän minut mukaan :o)

En taida uskaltaa testata ollenkaan kun niin pelottaa se nega :o( Huomenna tai torstaina tädin pitäisi tulla käymään TAAS mutta saapi nähdä...

Oliko sulla oikein vahva plussa?

Voi että sitä on onnellinen ihan " vieraiden" ihmisten puolesta :o) ja ehkä vähän kateellinenkin ;o)

Niiloakseli kp28/30 dpo13 yk10 jännäksi menee lopun edellä :o)

Vierailija
26/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vasta ensimmäinen yrityskierto käynnissä, mutta toiveikkaana olen.. Eilisestä lähtien on tuntunut pientä nipistelyä vatsassa ja on vähän huono olo ollut. Liekö sitten luulotautia vai raskauden ensioireita. Menkkojen pitäisi alkaa torstaina tai perjantaina, mutta ajattelin huomenna jo testata. Huomenna olisi edessä työporukan kanssa Tallinnan risteily, ja sen mukaan sitten toimitaan, mitä tulos näyttää.

Oishan se melkoinen tuuri, jos heti tärppäisi. Esikoista (3v) tehdessä meni neljä kuukautta..

t. Kapa kp 26/28 yk1

Vierailija
27/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Aamun_kuiskaukselle synttärilahjasta ;)

Mun testiin tuli vaan typerä väritön viivanpaikka :F (Eli nega) Olo on hieman parempi ku eilen illalla kuumeen kourissa, särkee vähemmän lihaksia. Viimeistään huomenna se täti meille kurvaa siltä tuntuu, vaikka etuvarustus on taas hurjissa mitoissa niin välillä jomottelee vain kainalon puolelle ei mitään sellaista mitä toivoisi. Kohdunnapukka huitelee aamuisin niin korkealla että hyvä kun ylettää koittamaan, kiinni ja kiinteä tällä hetkellä mutta se ei ole mikään takuu mistään sen oon huomannu. Ruoka ei maistu (pistän kuumeen piikkiin) olen kaksi päivää syönyt pelkkää meetvurstia ja teetä :F nälkä on mutta ei tee mitään mieli... Tänään lepään ja huomenna sitten odottelen tätiä tulevaksi :)

Plussatuulia kaikille +++++++

Lastwish kp 32/32 yk 4

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
28/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnea Aamun_kuiskaukselle, sait maailman parhaan lahjan!

Minun piti testata vasta viikonloppuna, mutta innostuin äsken testaamaan ja selvä haamuviiva sieltä tuli, siis ihan oikeasti nähtävä, mutta haaleampi kuin kontrolliviiva. Nyt on menossa kp25 eli odottelen muutaman päivän ja sen jälkeen toivon vahvempaa plussaa.

Ja nyt kaikki muut perässä :)

Vierailija
29/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siis vieläkään oo täti tullut kyläileen, joten tein testin ja plussa sieltä tuli. Heikompi kuin kontrolli viiva, mutta täysin selkeä. Mieskin totes, et kyllä siinä kaksi viivaa on. Vieläkään mulla ei ole mitään oireita. Jos ei mahan nippailuja ja pientä etomista oteta lukuun. Hajut on erottunu myös hyvin selkeästi. Itse en luota tuohon vielä ja tätiä edelleen odottelen mutta täytyy tunnustaa, et mieli parani. Täytyy testata uudestaan parin päivän päästä.

huhtityttö kp 32/noin 28 yk1

Vierailija
30/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnea kaikille ++++++++

Minä täällä vaan pohdin ja murehdin :D

Vierailija
31/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Kyllä tässä on pää pyörällä :D

Tänään tulee illalla vieraita, mitenköhän sitä osaa olla riemuitsematta tästä asiasta. Olis parempi vielä ootella hissukseen..

p02p06: Haamut sain herkillä (haaleat) kp 22, 24 ja tavallisella (vahvempi) 27 ja nyt 28 kunnon plussa.

Niiloakseli: Jep, mukaan vaan :) ja muut myös!!!!

-Ida- : Haamu muuttuu plussaksi :)

huhtityttö: Jee, onnea plussata!!!

Plussa tuulia edelleen kaikille!

Aamun_kuiskaus ja pikku-papu

Vierailija
32/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on monta tänään plussanneita!! Paljon onnea sinullekin:)

Keitäs muita piinailijoita vielä on, toivotaan roppakaupalla lisää plussia.

Yöks, yritin juoda kaakaota, mutta maito alkoi etomaan..

Vierailija
33/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillehän tuli oikein plussa-aalto :o) Hirveästi onnea kaikille ja tarrasukkia pienille mukaan!!!

jokohan tuota itse uskaltautuisi testaamaan... en tiiä on se nega kuitenki sitten NIIN iso pettymys että:o(

mutta toisaalta nega ei takaa mitään niin kauan kun täti pysyy poissa...

katsellaan josko uskaltaudun. Ovis oli kp15 kivuista päätellen ja limoista :o)

Niiloakseli kp28/30 dpo13 yk10

Vierailija
34/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!!!! On yhtä plussajuhlaa täällä. Ottakaahan meidät muutkin mukaan =).

Vierailija
35/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia taas tullut=)

Ja alkaa omatkin tetsit poltella kaapissa koko ajan enemmän mutta nyt vasta dpo 7 niin ei varmaan ole vielä viisasta edes kokeilla...Jos edes aamuun malttaisi;)

Niiloakselillekkin tsemppiä testin tekoon ja kipinkapin vaan testailemaan=D

Kiitos Aamun_Kuiskaus vastauksesta, akaisessa vaiheessa olet haamut saanut=) ja sekös yllyttää itseänikin testailemaan=D

Vierailija
36/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu eli tetsit=testit polttelee kaapissa=)

Vierailija
37/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tetsit" polttelee kaapissa. Mutta tänään vasta dpo 6, eli joitain päiviä on odoteltava. Aika lailla väliin nipistelee, mutta rinnat ei ole juurikaan arat. Esikoisesta se oli ainoita merkkejä.

AnniHelen@ kp 24/22-32 dpo 6

Vierailija
38/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä huomiselle yksi testi kaapissa jos menkat ei tänään ala :D

Tuudittaudun ajatukseen, että minulla olisi ollut myöhäinen ovulaatio kp26-27 ja nyt on dpo:t vielä niin alhaiset ettei näytä x)

Kaikkea sitä mieli keksii ettei tarvitsisi ajatella tulevia menkkoja, siellä se täti kuitenkin jo on lähtökuopissaan käsijarrua puristaen rystyset valkoisina. Ferrari on kiillotettu ja vahattu kohta kuulkaa kalvot pöllyää ja täti ampaisee vauhtiin.

Lastwish kp32/32 yk 4

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
39/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan jo pikkuhiljaa laskeutua maanpinnalle takaisin ja ymmärtämään tilanteen. Luin tuossa muutamanpäivän tapahtumat läpi ja huomasin, että meitä plussanneita todellakin on monta :) OIKEIN SUPERJÄTTI ONNITTELUT KAIKILLE!!!!

Me otetaan mukaan kaikki mahdolliset.

Soittelin jo neuvolaan ja kysyin, että miten pääsis heidän testiin, mutta sieltä vain tokaistiin, että jos on kotitestillä tullut plussa, heikko tai vahva, niin se on silloin plussa eli raskaana ollaan. Eivät kuulemma asiaa enää sen kummemmin testaile. Voiko tuo olla totta? Epäuskoni johtuu siitä, että oon syöny viimeisen viikon aikana melkoisen annoksen lääkkeitä tuon jalkani vuoksi. Kaikki lääkkeet on kyllä soveltunu raskaanaoleville, mutta silti. Pelottaa niin älyttömän paljon, että kaikki ei ole kunnossa. Nyt kyllä riittää tää vuodatus.

Lastwish: Toivon sydämeni pohjasta, että saat huomenna plussan. Toivoa on todellakin siihen asti kun täti tulee. Mullahan oli puhdasnega kp24 ja nyt kp32 testi ei ollut täysin vahva.

huhtityttö

Vierailija
40/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin tuon listan ja lisäsin jo sinne omin päin plussanneiksi Aamun_kuiskauksen ja huhtitytön. Oikein paljon onnea teille kummallekin!!!! :)

Ja Ida, haamu on plussa sekin, kyllä se siitä varmaankin vahvistuu! :) Onnea jo haamusta!!! (kun saisi sellaisen iteki vielä joskus)

Täällä 6 päivää oviksesta, eikä mitään oireita. Oottelen ja katson. En taida uskaltaa äitienpäivänä testata, kun se kumminki on se nega, niin tulee syyttä suotta paha mieli. Lauantaina testaan ja sit seuraavalla viikolla, jos on vielä tarvis. Menkat alkaa vasta silloin tiistaina tai keskiviikkona, mutta mulla on ennen menkkoja aina muutama päivä tiputtelua, joten jos dpo11 eli äitienpäivänä alkaa tiputtelemaan, niin siitä tiedän taas tilanteen varmaksi.

Kyllä tässä näemmä aikaa menee että saisi taas kokea äitiyden onnen :I Esikoinen siis tärppäsi kolme vuotta sitten ekasta kierrosta, ja nyt on kakkosesta menossa jo kymmenes yrityskierto. Eipä tuota arvannu kun viime kesänä aloiteltiin..

Mutta jospa se joku päivä lykästäisi vielä minuakin :)

Lastwish: sun tilanne on kyl aika jännä. Toivottavasti plussa pamahtaisi pian testiin sullekin.

AnniHelen@: sun kans mennään vissiin samoissa, yhtä pitkä aika oviksesta. Milloin ajattelit testata?

P02p06: sun käyrä se vaan on siellä korkeuksissa, ai että ku saisin joskus tuommoisia lukemia. Tuon on pakko merkitä jotain hyvää. Ainaki vahvaa ovista ja keltarauhashormonia se merkkaa.

Allu: kiitos tosi hyvästä linkistä, en ollut tuohon törmännytkään!

(.) tänne ei siis kummempaa. Dieetti päällä ja se vie vähän ajatuksia pois kuumeilusta. Mies lähti ulkomaille työmatkalle ja minulla siis talouden pyöritys yksin, aina se on vähän raskaampaa niin. No, meneepä tämä viikko ainakin nopeaa sitten kun ei ehdi juuri pysähtyä miettimään.

Iloista viikon jatkoa ja plussatuuli puhaltakoon edelleen!

Koralli73 kp 19/n.26 dpo6 yk10