Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***~TAMMITOIVEET~*** VKO 19 ma-ke

07.05.2007 |

Uusi viikko ja uudet kujeet!

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tuolla taustalla pari-kolme viikkoa, mutta nyt oli pakko tulla ihan kirjoittamaan kun täällä on käynyt oikea plussahyöky! :)

Enää edes muista kaikkia, mutta ainakin aamun_kuiskaus, ida ja huhtityttö olivat plussanneet ainakin haamusti. ONNEA ONNEA ONNEA!! Kertakaikkisen ihania uutisia! :)

p02p06 ja piipaa myös elävät jänniä hetkiä. Onnea matkaan!

Ja muutama on samoissa hetkissä kun minäkin, että bdbdbdbdbd vaan meille kaikille!! :)

Korallin värväisin mieluusti tuonne meille Elleihinkin.. :) Huomasin täältä, että olet ryhtynyt elämäntaparemonttiin eli laiharille. Tuolla Elleissä meillä on oikea kilonkarkoitusryhmä menossa. Tuu kurkkaamaan! :) Otettaisiin sut riemumielin vastaan! Saatais komeempi luku yhteispudotukseen.. :) Ei meit montaa ole, mut muutama ja ollaan innokkaita tsemppaamaan toisiamme. Tuu mukaan!

Voi vitsit kun mä oon ulkona kaikista tammikuisten jutuista, mutta yritän päästä kärryille pikkuhiljaa taas. ON: on sellainen, että piinaviikkoa odotellaan ja kohta aloitellaan. Ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, joten en uskalla kamalasti toivoa, mut eihän sitä koskaan tiedä...... :) Vähän juilii alavatsaa välillä, mutta en osaa pitää sitä minkäänmoisena erityisvinkkinä vauvasta, vaan ihan perusnippailuna. Kattellaan...

Moit siis vaan kaikille ja sori, etten voi kamalasti henkkoht kommentoida, kun oon niin ulkona tosiaan..

- Paaru kp23/27-29, yk3 dpo en tiedä kun en tikuttele, mut ehkä 9 tai7.. :)

Vierailija
42/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan niitä plussia vihdoin ihan kunnolla eli onnea Huhtityttö, Aamun_kuiskaus ja Ida =) Mahtavaa!!! (enhän unohtanut ketään ;))

Kovasti tsemppiä myös niitä viimeisiä piinapäiviä viettäville bd bd bd!!!

Nopsaan minäkin vain onnitteluja kirjoittamassa, omaan napaan ei mitään uutta..

-Allu kp17, yk8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan sama dpo Koralli. Ja muutaman kilon haluaisin minäkin pois ennen raskautta =). Lauantaihin asti yritän sinnitellä, silloin dpo 10. Sunnuntaina olis varmaan parempi päivä, mut kyllä se taitaa olla liian herkkä päivä negalle... Acon 10 ja Clearblue 10 testejä mulla on, et vois kai sitä lauantaita ajatella testipäivänä.

Ja Lastwish, onnea testaukseen!

AnniHelen@

Vierailija
44/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussanneille! :)

Täällä menossa kp 28 ja rinnat on olleet arat jo monta päivää ja mahaa on nippaillut, tänään nipistelyä tosin vähemmän. Vetistä valkkaria lorisee joka päivä... Oviksesta nyt noin viikko aikaa. Lämmöt oli jo lupaavasti koholla, mutta nyt on ollut taas alhaalla. Olen tosin mitannut lämpöä milloin sattuu, joten niihin mittauksiin ei kai kannata paljon tuijottaa. Jos ovis oli silloin kun luulen, nyt vois olla rv 3+0, joten pakko vaan odottaa vielä testaamisen kanssa. Ajattelin, että jos lähipäivinä on vielä raskausoireiksi luokiteltavia oireita, testaan sunnuntaina, mutta jos ei ole niin sitten vasta ensi viikolla.

Vierailija
45/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun_kuiskaus, Ida ja Huhtityttö plussista (haamuista), mut nyt vaan äkkiä sen verta ON että täti on ja pysyy poissa eli ei oo ees sellainen fiilis et alkaiskaan ja muutenkin olo on mitä mainioin joten huomen aamulla meen terkkariin ja pyydän testin joten palaan huomenna asiaan paremmin.

taizka kp29/27

Vierailija
46/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Aamun kuiskaus, huhtityttö ja Ida!!! Mahtavaa! Ja Taizka ja niiloakseli ja lastwish ja ja.. me kaikki mennään perässä o-puolelle, jooko?

Koralli: kyl tuli se tasavahva yhtenä aamuna ja illalla pupuiltiin. Sit mies lähti. Olin testaamatta pari pv mut tänään testasin taas ja edelleen tasavahva viiva.Eihän näistä ota erkkikään selviötä. Eikä mies tulekaan tänään takas vaan vasta huomenna illalla nähdään. Ei auta itkut markkinoilla. Ensin ajattelin et vauva tulis aika pian, mutta nyt mulle riittää ihan et kunhan tulis joskus edes, kyllä on oppinut nöyräksi jo.

Hobbie kp jotain 16/27 yk4

Vierailija
47/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan iski plussa-aalto, jee, jos vaikka mahtuis vielä loputkin mukaan :)

Lastwish, niiloakseli ja p02p06: peukut ja varpaat pydessä, pakko kyllä käydä tsekkamassa kuulumiset kun näin jänniä viestejä saa lukea bdbd

Samoin kuin meille muillekkin piinailijoille plussasäteitä täältä satelee +++++++++++

-poco-

Vierailija
48/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Anteeksi mutta on pakko jonnekin kertoa. Siis nyt todella tiedän mitä ovislimat on kun ne ekaa kertaa bongasin tosi runsaana! Voi kun mies ois tullut tänään mut ei.. No, ehkä mun munasolu selviää huomisiltaan hengissä. Tai sit tod näk ei, kai ne yleensä elää 12h.

Hobbie kp 16

Vierailija
49/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mies olisi tullut sieltä matkalta..(ettei kukaan ymmärrä väärin).

Vierailija
50/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ennen saunaan lähtöä. Ihanata, ihanata!! Ja plussia vielä kolmin kappalein!! Sydämen pohjasta onnea kaikille!

Taizka taitaa huomenissa kanssa plussata! Tänne sitten kertomaan ja heti:)

Omassa navassa ei uutta. V***tus jatkuu siihen asti, kunnes täti tai plussa tulee.

Lissukas kp 31/26

Ps. Olen lähipäivinä oppinut uuden asian: kun oikein kovasti toivoo ja katsomalla katsoa tihrustaa, niin siihen raskaustestiin todella saa ilmentymään sen haamuviivan. Mutta sitten ihme tapahtuu ja kun sekunnin päästä katsoo uudelleen, niin viiva on hävinnyt... :/

Vierailija
51/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavissitillä taas olen, kun laitoin lapset just kylpyyn ja pitäis täs laittaa iltapalat valmiiksi...

Töistä tullessa hain testin, kun ei tätiä näy ja.............Ja todellakin ihan selvä PLUSSA siihen testiin tuli!!! Uskomatonta. Vielä sunnuntaiaamunahan minä testasin ihan puhtaan negan (Predictor), nyt käytössä oli Exact. Mies tietysti istui heti uutisen kuultuuaan tietokoneelle ettimään sopivia tila-autoja ;)

Palailen myöhemmin astialla, jahka saan lapsukaiset pehkuihin...

ONNEA MYÖS MUILLE PLUSSANNEILLE JA KYLLÄ ME NYT HINATAAN LOPUTKIN MUKANA TUONNE ODOTUSPUOLELLE!!

Vierailija
52/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on yhtä plussajuhlaa, onnea kevätkerttu!!

Kyllä me nyt hinataan teidät kaikki tähän junaan mukaan. Taizkalla ja Lissukkaalla on ainakin jännät paikat. Jään odottamaan uutisia :)

Ja vielä kaikille ++++++++++++++++++

Ida rv3+4 (Oli pakko laittaa..vaikka vähäiset viikot vielä onkin)

Vierailija
53/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ONNEA ONNEA kaikille plussaneille!

mä toivoin jo plussauutisia ja nyt niitä sitten tulikin roppakaupalla!

ihanaa, tosi ihanaa oikeesti!!

kyllä nyt tuntuu taas siltä että kannattaa kuulua tammikuisiin kun noin moni jo plussannut joten kuinka monta meitä vielä plussaakaan :D

tänne ei mitään erikoista,pupuilut jatkuu..

marie kp 16/26-29 yk 4

Vierailija
54/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs täti alkoi tänään oireilla ja juuri vessassa käydessä saapui paikalle varovaisesti vihjaillen :o( kohti helmikuisia matka käy... :o(((

jos jotain positiivista pitää ettiä niin olipahan ainaki normi mittainen kierto. Tämä kierto siis toinen lääkkeetön kierto (primolut ja terolut ollut) Ja kesto vain 28pv!!! tästä on hyvä jatkaa.

Niiloakseli pettyneenä muttei lyötynä :o(

Vierailija
55/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin onneksi olkoon plussanneille todella paljon. tarrasukkia matkaan runsain määrin.

Kun tämä kierto alkoi, päätin että rupean aktiivisesti kirjottelemaan tänne mutta lukemiseksi on jäänyt. Edellisviikon aikana en oo kerenny edes juuri lukemaan. Pitänee yrittää uudesta kierrosta enemmän sillä täti kurvasi paikalle viime lauantaina kp 25/24.

Siirrympä sitten rauhallisin mielin helmikuisiin....

t. SannaNu

Vierailija
56/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas plussaa! Lämpimät onnittelut Kevätkerttu! Mitkä päivät sulla oli, kun testasit sen negan?

NiiloAkseli: Lohtuhali! Oikeanlaiset kierrot on sulla apuna siellä Helmikuisissa.

Vierailija
57/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni_Helen@: negan testasin kp26 sunnuntaina aamulla. Mulla oli ovis jo kp 10-11 ja tuolloin pupuiltiin molempina päivinä, eikä sitten sen jälkeen olla pupuiltukaan (vähän ollu liikaa pupuilua viime kuukausina ;)). Eli hedelmöitymisen ajankohdan tiedän melko tarkasti.

Niiloakselille oikein suuret pahoittelut ja halaus :( Toivotaan että helmi on sun juttusi!

Tääl on vielä monta, joilla testi polttelee kaapissa.... Ite ainakin opin sen että liian aikaisin testailu tuo negan myötä vain itkua ja pahaa mieltä. Mutta toisaalta voihan se toisilla näkyä tosi aikasinkin, vaikeeta! Mulla toi hormoni kait lisääntyy vähän hitaammin.

Osaattekos neuvoa tuossa rv asiassa, eli laskettiinkos se viimeisistä menkoista vai mitenkäs se nyt olikaan? Mulla viimeset menkat alkanu 11.4. Onko nyt rv 3+6?

En haluis millään vielä poistua täältä, joten taidan jäädä hetkeksi vielä roikkumaan teidän seuraanne.. Lähetään sit vasta kun on saatu isompi porukka kasaaan, eiks vaan?

Vierailija
58/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Aamun_Kuiskaus, -kevätkerttu- ja huhtityttö :))))) ja onnee myös idalle, haamuthan on melkeen plussa :)

niiloakseli: pahoittelut ja lohdutushali tädistä :(((( ja oaljon onnee hemikuisiin :)))

Toivotaan et meitä lähtee täältä iso porukkaa yhdessä eteenpäin :)))

OMA NAPA: mulla ei viel oikeen oo ollu kauheesti tuntemuksii, vastahan miul ovis oli :))) välillä hiukan etoo ja mahaa kipristää, mut ei oikeen mitää muuta, en mä tiedä mitä ajatella, no kyl se varmaankin tässä jossain vaiheessa alkaa seljetä :))) kauheesti makeeta tekee mieli...no ei se kauheen outoo oo, mut ehkä hiukka enemmän ku ennen oon nyt halunnu makeeta :)) liekö se merkki?! :DDDD ainahan sitä saa kuvitella :)

Mutta paljon plussatuulia ++++++++++++ ja haleja kaikille, huomenna tuun taas kertoileen illansuussa lisää, kunhan vaan kotiudun viimisestä tentistäni :)

an-nuliini

Vierailija
59/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu lasketaan viim. menkoista eli sinulla se rv 3+6. Itse tulen 2 päivää jäljessä, kun menkat alkoi 13.4. :)

Niiloakselille paljon tsemppiä helmikuisiin, samoin SannaNulle.

Marielle vielä paljon pupuiluintoa :)

Vierailija
60/88 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!! Ja roppakaupalla tarrasukkia teidän plussanneiden masuasukeille mukaan!

Niiloakselille suuret pahoittelut ilkeän tädin tulosta. Niin ja piipaalle myös, toivottavasti toivutte pian karvaasta pettymyksestä, sitä se aina kuitenkin on.