Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihmettelen kovasti.

06.03.2006 |

elikkä laitan tämän nyt tännekkin kun en nyt enää yhtään ymmärrä. Olen tässä odotellut jotta menkat alkaisivat,kun normaalisti ne ovat aivan kellontarkat, nyt kumminkin ovat jo melkein viikon myöhässä. Tein eilen sitten testin ja negaahan se näytti.

Minulla nyt ei erityisemmin mitään vauvakuumetta ole, vaikka olisihan tietystikiva saada se oma nyytti syliin.Mutta siis kun minulla on ollut rinnat nyt aika herkkänä, ja nänneihin on jonkinmoisia " nystyröitä" noussut ja aamuisin on ollut sellainen etova olo kohta jo viikon ajan.

Olen nyt vain ihan sekaisin kun ei niitä menkkoja kuulu ja kumminkin jo pidemmän aikaa on ollut menkkamaisia kipuja alavatsassa ja sellaista pintä nippailua.mistä muusta tämä voisi johtua,kun kipeänäminä en kumminkaan nyt ole.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vatsanippailut kuulostavat kyllä yhdeltä raskauden oireista. Minulla myös niitä ja painon tunnetta masussa.

Ja itse tein eilen (kun menkat piti perjantaina alkaa, tai siis ei pidä =)) testin ja siinä näkyi vasta sellainen ihan hailakka viivan paikka.(apteekin oma testi) ja kaikki tuolla sanoo että kyllä se on varmaan plussa, koska negassa ei näy edes paikkaa.

Eli sinuna testaisin uudestaan parin päivän kuluttua kun hormonia on kertynyt tarpeeksi. Etova olo on jo aika varma merkki mahdollisesta raskaudesta.

alkuviikoilla raskaushormooniin määrä voi vaihdella 0-5mg välillä. eli kannattaa odotella ja tehdä uusi testi.

Ja jos sinulla on lämmöt koholla (itsellä 37,2) niin silloin on vielä suurempi todennäköisyys että olet raskaana.

Vierailija
2/2 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokun se tässä vähän ihmetyttääkin kun ei nuo lämmöt ole koholla :( ainakaan omasta mielestäni,mitä nyt olen mittaillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla