Silmälääkäri maksaa melkein 200 euroa
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa silmälääkärissä ja gynellä käynti on " hemmottelua" muualla ihan normaaleita asioita. Toki jos vertaa vaikka Afrikkaan on tilanne eri mutta Zuomi on vielä ollut länsieurooppalainen maa.
Se on hienoa synnyttää uusia kansalaisia eikä gynelle pääse kuin omalla rahalla. Jos kyse olisi miehistä käynnit olisivat ilmaisia.
Miehille ei mikään ole ilmaista, eikä ole mitään eturauhassyövän seulontoja tai rintasyövän tai jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa silmälääkärissä ja gynellä käynti on " hemmottelua" muualla ihan normaaleita asioita. Toki jos vertaa vaikka Afrikkaan on tilanne eri mutta Zuomi on vielä ollut länsieurooppalainen maa.
Se on hienoa synnyttää uusia kansalaisia eikä gynelle pääse kuin omalla rahalla. Jos kyse olisi miehistä käynnit olisivat ilmaisia.
Miehille ei mikään ole ilmaista, eikä ole mitään eturauhassyövän seulontoja tai rintasyövän tai jne.
Ei ole miehilläkään helppoa.
Olisi ihanaa olla terve ja itsenäinen nainen.ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla gyne 15 min käynti 170 e
Täällä kaupungissa pelkkä lääkärikäynti gynellä yli 200 e. Siihen päälle muutamat testit, niin lasku oli miltei 500 e.
Ri näissä nykyhinnoissa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaupungissa pelkkä lääkärikäynti gynellä yli 200 e. Siihen päälle muutamat testit, niin lasku oli miltei 500 e.
En ole käynyt vuosiin gynellä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä tietenkään.
Niin. Sekin maksaa.ap
Samaan aikaan, kun jankkaat haluavasi olla terve niin kerrot, että et edes käy lääkärissä. Tai ettei sinua edes kiinnosta terveytesi hoitaminen. Näetkö tässä nyt mitään ristiriitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä tietenkään.
Niin. Sekin maksaa.ap
Sullahan piti olla varaa?
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan, kun jankkaat haluavasi olla terve niin kerrot, että et edes käy lääkärissä. Tai ettei sinua edes kiinnosta terveytesi hoitaminen. Näetkö tässä nyt mitään ristiriitaa?
Ei mulla ole mihinkään yksityisiin lääkäreihin varaa. Julkisella puolella olen käynyt.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä tietenkään.
Niin. Sekin maksaa.ap
Sullahan piti olla varaa?
Perheeseen menee rahat. Ihan normaaliin elämiseen.ap
Mieshän teillä suurimman osan maksaa? Sulla on aiemmin väittämäsi mukaan niin pieni palkka, että juuri ja juuri riittää mihinkään. Ja mitä ihmettä tapahtui sille eutanasiarahastolle? Mutta samapa tuo, kun nämä sun satusi elävät ihan omaa elämäänsä. Etkä edes/ muka muista, mitä kaikkea olet täällä väittänyt. Sitten vaan toteat, että; "En mä nyt tänne kaikkea kerro" (*vaikka melkein kaikki jo on kerrottu...).
Vierailija kirjoitti:
Mieshän teillä suurimman osan maksaa? Sulla on aiemmin väittämäsi mukaan niin pieni palkka, että juuri ja juuri riittää mihinkään. Ja mitä ihmettä tapahtui sille eutanasiarahastolle? Mutta samapa tuo, kun nämä sun satusi elävät ihan omaa elämäänsä. Etkä edes/ muka muista, mitä kaikkea olet täällä väittänyt. Sitten vaan toteat, että; "En mä nyt tänne kaikkea kerro" (*vaikka melkein kaikki jo on kerrottu...).
Meillä on tilanteet muuttuneet ja mun palkkani on muuttunut.
Saatko sä nykyään enemmän palkkaa? No jopas, ihmeiden aika ei olekaan ohi! Tämä taitaakin olla se ihme, jota sä joskus kerroit odottavasi.
Teillehän piti tulla lisämenoja, vaikka kuinka ja paljon kun miehelle tapahtui jotain ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Saatko sä nykyään enemmän palkkaa? No jopas, ihmeiden aika ei olekaan ohi! Tämä taitaakin olla se ihme, jota sä joskus kerroit odottavasi.
Ei kun vähemmän
Naisella kuuluu olla oma ammatti ja oma työ.ap
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuuluu olla oma ammatti ja oma työ.ap
Tätähän sä jankkaat, vuodesta toiseen🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun vähemmän
Miksi ja miten tuo voi olla edes mahdollista? Tällä logiikalla et saa enää yhtään mitään.
Mitä ruokaa pääsiäiseksi? ap