Silmälääkäri maksaa melkein 200 euroa
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Jos silmään tulee sairaus, lääkkeet eivät ole kelakorvauksessa, silmälaseihin ei saa korvausta, silmälääkäriä ei makseta... Miksi silmiä ei pidetä tärkeinä?
Lasiaisen irtauma ei ole sairaus.
Jännästi aina nämä ketjut menee vänkäämiseksi ja minä teen teidän mielestä aina kaiken väärin.ap
Kukahan se täällä on jankannut, vängännyt ja valittanut vuosikausia...Kaikki muut kuin Valis, tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se täällä on jankannut, vängännyt ja valittanut vuosikausia...Kaikki muut kuin Valis, tietenkin!
No mutta kaikki mun jutut ymmärretään väärin. Tässäkin ketjussa.ap
Eihän sulle kelpaa ikinä mitkään neuvot. Silti kyselet, että mitä pitäisi tehdä tai; Mitäs siihen sanotte? Tai sitten lähes kaikki menee pieleen just siksi, kun teet asiat päin honkia. Et vaikkapa käytä rahoja lääkäriin, vaan kampaajalle tms. Vaikka on neuvottu, kuinka kannattaisi käyttää ne vähät rahat tarkemmin.
Eutanasiarahatko on nyt käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulle kelpaa ikinä mitkään neuvot. Silti kyselet, että mitä pitäisi tehdä tai; Mitäs siihen sanotte? Tai sitten lähes kaikki menee pieleen just siksi, kun teet asiat päin honkia. Et vaikkapa käytä rahoja lääkäriin, vaan kampaajalle tms. Vaikka on neuvottu, kuinka kannattaisi käyttää ne vähät rahat tarkemmin.
Olenhan mä käynyt lääkäreissä. Julkiselta puolelta ei vaan enempää apua ole saanut. Ja onko kerran vuodessa käynti kampaajalla usein?
Eivätkö lääkärit ohjaa erikoislääkärille, jos on tarvetta? Maksaa toki enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö lääkärit ohjaa erikoislääkärille, jos on tarvetta? Maksaa toki enemmän.
Eipä ole ohjannut. Ihan perus terveyskeskuslääkärillä olen käynyt.
Siis eikö se ole ihotautilääkäri, joka tekee diagnoosin ihosairaudesta?
Eikö lääkäri muka mitään lääkkeitä määrännyt psosiarikseen? Sehän on juurikin hoitovirhe.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkäri muka mitään lääkkeitä määrännyt psosiarikseen? Sehän on juurikin hoitovirhe.
Ei ole määrännyt. Eikä määrännyt reumalääkärikään mitään lääkkeitä. Lykkäsi vain tavalliselle terveyskeskuslääkärille eikä antanut kontrolliaikoja edes eikä ole kardiologikaan huolinut potilaakseen.ap
Miten ihmeessä muut psorista tai mistä vaan sairauksista kärsivät voivat saada apua, mutta sinä et?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä muut psorista tai mistä vaan sairauksista kärsivät voivat saada apua, mutta sinä et?
En osaa sanoa.ap
Terveyskeskuslääkäri kuitenkin diagnosoi tuon psoriasiksen? Onko tässä sitten jotain alueellisia eroja, koska mun sisko sai ihottuman johdosta lähetteen erikoislääkärille. Eli miten tavallinen lääkäri tekee tuollaisen diagnoosin ja vielä virallisen sellaisen? Eikä silti kirjoita reseptiä lääkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuslääkäri kuitenkin diagnosoi tuon psoriasiksen? Onko tässä sitten jotain alueellisia eroja, koska mun sisko sai ihottuman johdosta lähetteen erikoislääkärille. Eli miten tavallinen lääkäri tekee tuollaisen diagnoosin ja vielä virallisen sellaisen? Eikä silti kirjoita reseptiä lääkkeisiin.
On niitä alueellisia eroja. Tiedän, että esim Kotkassa on tuon reuman takia säännölliset kontrollit ja että monella paikkakunnalla pääsee sen takia suupolille sairaalaan ja voi saada jopa implantit suuhun yhteiskunnan varoin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen pääsi julkiselle lääkärille.
Vanhaan aikaan kunnanlääkäri hoiti kaikki potilaat ja kukaan ei valittanut mistään.
60-70-luvulla kunnanlääkäri hoiti eli jätti hoitamatta isäni verenpainetautia, verenpaineet vuosikausia 220/110. Keuhkot ja sydän laajenivat, kuolo korjasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen pääsi julkiselle lääkärille.
Vanhaan aikaan kunnanlääkäri hoiti kaikki potilaat ja kukaan ei valittanut mistään.
60-70-luvulla kunnanlääkäri hoiti eli jätti hoitamatta isäni verenpainetautia, verenpaineet vuosikausia 220/110. Keuhkot ja sydän laajenivat, kuolo korjasi.
Vain otettu lääke auttaa.
Tilasin kahdet silmälasit yksien hinnalla, maksoi liki 1700€.