Silmälääkäri maksaa melkein 200 euroa
Kommentit (199)
Ja käsissä mulla on kolme kertaa lähtenyt nahkat pois. Olen saanut siihen kortisonivoidetta.ap
Eikä kampaaja kyllä ota riskiä värjätä, jos on psoriasis tai muutenkaan sairas päänahka. Vastuutonta toimia toisin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kampaaja kyllä ota riskiä värjätä, jos on psoriasis tai muutenkaan sairas päänahka. Vastuutonta toimia toisin.
Kyllä mulla on monesti ollut tosi rupinen päänahka.
Kortisoni ohentaa ihoa. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kortisoni ohentaa ihoa. Ei hyvä.
Tiedän ettei se ole hyvä juttu.ap
Miten sitten hoidat sitä psoriasista? Lääkkeet ja värjäys nyt ei todellakaan ole hyvä yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten hoidat sitä psoriasista? Lääkkeet ja värjäys nyt ei todellakaan ole hyvä yhdistelmä.
En mitenkään. Menen sitten lääkärille, jos tulee jotain oireita. En pääse edes reumalääkärille. Ei kuulemma ole tarvetta vaikka oikeasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Aurallisen migreenin oireet sopii mun oireisiin. Tosin mulla ei ennen ole migreeniä ollut.ap
Muistaakseni olet kertonut, että kuukautiset on loppuneet. Estrogeenitasojen muutokset (eli sun tapauksessa laskeminen) voivat aiheuttaa migreeniä.
Eli sulla on oireita, mutta odotat että tulisi oireita😳???? Kuka tämän psorin on sulle diagnosoinut?
Vierailija kirjoitti:
Eli sulla on oireita, mutta odotat että tulisi oireita😳???? Kuka tämän psorin on sulle diagnosoinut?
Ihan lääkäri vuosikymmeniä sitten.
On psoriasis, mutta odotat jotain oireita? Etkä hoida, sitäkään. Jos on totta, alkaa valjeta miksi voit niin huonosti.
Voi voi mitähän kaikkia tauteja tämän ketjun edetessä vielä tuleekaan ilmi?!
Vierailija kirjoitti:
On psoriasis, mutta odotat jotain oireita? Etkä hoida, sitäkään. Jos on totta, alkaa valjeta miksi voit niin huonosti.
Ei ole mitään hoito ohjeita annettu. Reumaankin on sanottu, että hoidetaan vaan oireita. Eli silmiin tippoja, suuhun geeliä. Ei annettu mitään lääkkeitä eikä kontrolliaikoja lääkäriin.
Aika selkeä Münchhausenin- oireyhtymä tässä. Joko oikeasti tai sitten...Melko varmasti ainakin jotain ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeä Münchhausenin- oireyhtymä tässä. Joko oikeasti tai sitten...Melko varmasti ainakin jotain ap:lla.
Kaikista on lääkärin diagnoosit. Ne löytyy jopa äitiyskortista.
Vierailija kirjoitti:
Olen keskussairaalan silmäpolille ollut jonossa jo kaksi kk. Samat lääkärit ottavat vastaan myös Silmä asemalla ja sinne pääsisi heti. Jos siis olisi varaa ja myös silmä leikkaus pitäisi sitten yksityisesti.
V__tut
Novassa (JKL) ottaa vastaan ainakin vasta erikoistuvat silmälääkärit - ei silmälääkärit.
Siellä tuntuu olevan osasto kuin osasto, että AINA on opiskelija.
Sama on gynellä ja....
Sitä odottaisi, kun menee erikoislääkärille, että pääsisi myös sinne, mutta ei - pääsee opiskelijalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen keskussairaalan silmäpolille ollut jonossa jo kaksi kk. Samat lääkärit ottavat vastaan myös Silmä asemalla ja sinne pääsisi heti. Jos siis olisi varaa ja myös silmä leikkaus pitäisi sitten yksityisesti.
Julkisella puolella hoidetaan myös silmäsairauksia ja hoitotakuu on käsittääkseni 6 kuukautta kiireettömissä tapauksissa. Hoito maksaa sitten paljon vähemmän eli jos ei ole kiire niin kannattaa jonottaa.
Jos näissä vaan on silmälääkäreitä.
Tuntuu olevan opiskelijoita, ainakin Jyväskylässä!
Lääkäri diagnosoi sairauksia, eikä muka anna MITÄÄN hoito- ohjeita, eikä määrää lääkkeitä? Ei voi olla mahdollista. Tai sitten sä tosiaan ravaat lääkärissä tai peräti monella ja yrität saada huomiota olemattomilla sairauksilla. Tuollainen ohjeistuksen ja lääkkeiden määräämättömyys olisi nimittäin täysin vastuutonta ja selkeä hoitovirhe. Jokin ei täsmää, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri diagnosoi sairauksia, eikä muka anna MITÄÄN hoito- ohjeita, eikä määrää lääkkeitä? Ei voi olla mahdollista. Tai sitten sä tosiaan ravaat lääkärissä tai peräti monella ja yrität saada huomiota olemattomilla sairauksilla. Tuollainen ohjeistuksen ja lääkkeiden määräämättömyys olisi nimittäin täysin vastuutonta ja selkeä hoitovirhe. Jokin ei täsmää, jälleen kerran.
No ei ole antanut esim tuohon reumaan. Piti sitä niin lievänä. Kuitenkin raskausaikana jouduin sitten käymään ylimääräisiä kertoja ultrassa ja äitipolilla.
Kyllä on