Paras miesten hajuvesi?
Mielipiteitä? Jotenkin vaan vanha kunnon Tabac toimii yhä. Kertokaa suosikkejanne. Vieläkö muuten löytyy Old Spice?
Kommentit (217)
Mulle kelpaa kaikki tuoksut, joilla saa pesää. Mutta sikäli kun mies ei hikoile pahasti ja on suihkunraikas, puhdas kookos- tai oliivisaippuan odöörikin riittää vokottelemaan mimmejä pehkuihin. Yleensäkin huoliteltuna ja siistinä menestyy paremmin. Tuoksut on vain pieni osa tätä kokonaisuutta.
Hajuvesillä peitellään myskin hajua ja sitten nainen pökertyy, kun se jonain päivänä tulee esiin.
Mennen
Old Spice
Tabac Original
Näillä lähtee naiselta hetkeksi taju.
Vierailija kirjoitti:
Dior Sauvage ja Boss toimii aina
Boss haisee. En tykkää yhtään. Partaveden pitäisi tuoksua.
N23
Axe Africa. Munakin kasvaa heti kymmenen tuumaa, kun sitä suhauttaa.
Hajuvedellä ei ole väliä kunhan sitä suihkauttelee tarpeeksi ja sitten vielä vähän lisää. Ja varmuudeksi vielä muutama suihkaus. terv. veeti 16 vee.
Lievä hienhaju on kiihottavaa.
T. Nainen
Power teräketjuöljy - tosimiehille
Chanel Bleu on viileän tyylikäs. Guerlain L Homme ideal maskuliininen ja charmikas. Hermes Terre d Hermes kesän suosikki. Tom Ford Vouager maaginen ja moderni.
Maison Margielan Jazz Club ja L’Occitanen Cedre Encens/Eau des Baux
Itse en käytä tuoksuvesiä, koska minulla on hyvä ominaishaju ja huomaan kuinka naiset nuuskuttelevat lähelläni kiimaisina.
Diorin Sauvage. Metsäisiä ja aromaattisia tuoksuja.
Lievä hienhaju. Kiihottavaa.
T. Nainen Naaras
Vierailija kirjoitti:
clinique happy for men
Sopii ehkä paremmin nuoremman polven edustajille.
Yves Rocherin Trimaran vetosi aikoinaan naisiin ja pidin siitä itsekin.
Samoin Azteq, mutta kumpaakaan ei ole valmistettu vuosikymmeniin: YR vaihtaa tuoksujaan melko usein.
tv, Ukko 70v