Paras miesten hajuvesi?
Kommentit (217)
Varmasti tänä päivänä on. Onhan olemassa miehille Vuokkoset FOR MENstruation -tamponikin. Ja epäilemättä naisille löytyy oma partavesi.
Ennen suosikkini oli Mennen, viime vuosina Tullen. Olen ajatellut kokeilla myös merkkiä Lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät käytä hajuvesiä, partavettä kyllä. Saispa Menneniä.
Partavettä lätkitään ajetulle parralle ja hajuvettä silloin kun ei haluta haista paskalle.
Ostin aikanaan isälleni synttärilahjaksi partavesiä. Testasin omalla ihollani ensin, ennen ostoa, kun meillä on samantyyppinen tuoksuprofiili. Yksi isäni suosikkeja oli mm. Salvador Dali Pour Homme edt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vihreä Mennen
2. Old Spice
3. Kölnin vesi
Nää on miesten tuoksuja, muut melko homoja.
Hassu juttu, että nämä hyvältä tuoksuvat miehet, joita sinä haukut homoksi saavat kuitenkin paljon enemmän naisia kuin ne jotka ei panosta siihen, että tuoksuisivat hyvälle.
Naiset tykkäävät enemmän homoista kuin tosimiehistä.
Vain menneeseen jämähtänyt punaniska ajattelee laittautuvan miehen olevan homoseksuaali. Siihen teillä on tietysti oikeus, mutta älkää kuitenkaan pahoittako mieltänne kun teitä sanotaan junteiksi.
Rexona
"Oli saunassa kuumoo vettä täysi pata
Pesin pistiäisen käytin Rexonata
Se sano mulle kuuleppa Jaska
nyt ei haise musta ennää kakka
Mennään tapaamaan jälleen mun tyttöystävää
haisoo helevetin hyvälle Rexona tää
Lähettiin jälleen luo pistiäisnaaraan
mä nostin taas uroksen oksan haaraan
Naaras sano luokseni tulla saa
mies joka käyttääpi Rexonaa
ku Rexona on niin helkutin ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Floid. Melkein täysi vanha pullo vielä jäljellä.
Toitko Espanjasta vai ostitko jostain Suomessa? Kysyn kun minun parturi kaipailee sitä mistä ostaisi. MInä en sitä ole käyttänyt.
Paras miesten hajuvesi on miehen oma hien haju. Hajusteet ovat turhia ja aiheuttavat allergiareaktioita.
Balsamointiaineen haju. Jokainen hajustava mies tai nainen joutaisi arkkuun terrorisoimasta muita ihmisiä löyhkillään.