Paras miesten hajuvesi?
Mielipiteitä? Jotenkin vaan vanha kunnon Tabac toimii yhä. Kertokaa suosikkejanne. Vieläkö muuten löytyy Old Spice?
Kommentit (217)
Givenchy Gentleman, tai YSL Jazz.
Klassikoita ja perinteisen maskuliinisia, eikä pennut käytä noita.
"Oli saunassa kuumoo vettä täysi pata
Pesin pistiäisen käytin Rexonata
Se sano mulle kuuleppa Jaska
nyt ei haise musta ennää kakka
Mennään tapaamaan jälleen mun tyttöystävää
haisoo helevetin hyvälle Rexona tää
Lähettiin jälleen luo pistiäisnaaraan
mä nostin taas uroksen oksan haaraan
Naaras sano luokseni tulla saa
mies joka käyttääpi Rexonaa
ku Rexona on niin helkutin ihanaa"
Siinä olis 2-tahtisen pakokaasunhajuinen parfuumi, mikäs sen miehekkäämpi tuoksu olisikaan
https://2strokebrands.com/products/2-stroke-cologne-international-versi…
Niin ja dieselille ja savulle..
Maailman paras miesten tuoksu on/oli Givenchyn original 'Gentleman'. Ei mikään näistä uusista Gentlemaneista eikä kenenkään muun talon myöskään. Ja tämä on tieto eikä mikään arvaus .
Tässä on tuoksu mun mieleen
https://www.kicks.fi/narciso-rodriguez-for-him-bleu-noir-edt-100-ml?utm…
Dolce & Gabbana Pour Homme Eau de Toilette, aito alkuperäinen. Ei mitään Blue tms. editioita vaan tuo original. Vaikea enää löytää kivijalkaliikkeestä mutta netistä saa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kouros on kauhee. En pystyisi olemaan kourokselta haisevan miehen vieressä.
Kouros vetää puoleensa nuoria naaraita kuin kärpäspaperi kärpäsiä! Eivät voi vastustaa miehen eläimellistä tuoksua ja housuissa pullottavaa isoa jötikkää! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CK Eternity
Tää on hyvä kyllä tuoksuna, mutta en mieltäsi kovin karvaisen mörököllin tuoksuksi.
Karhuko on hakusessa?
Diorin Sauvage on ehdottomasti paras.
Hajuvesi on ihan kamala sana, kuka sitä käyttää etenkään miesten tuoksuista.
Naisen pitää ostaa hajuvedet mieheĺle. Tämä on tärkeää, koska silloin hajuvesi on sellaista, josta nainen pitää.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää ostaa hajuvedet mieheĺle. Tämä on tärkeää, koska silloin hajuvesi on sellaista, josta nainen pitää.
Mutta entäs jos vaimo pelkää, että muut naiset kiinnostuu ukosta liikaa ja ostaakin tahalteen hirveän hajuista hajuvettä miehelle joka toimiikin vain karkotteena.
Tää on hyvä kyllä tuoksuna, mutta en mieltäsi kovin karvaisen mörököllin tuoksuksi.