Ostin Aino-jäätelöä kun oli Citymarketissa tarjouksessa. Luulin että näin kallis jäätelö olisi erityisen herkullista mutta pettmys oli
En huomannut eroa halpiksiin, Joku keksi toffee.
Kun rasian normaalihinta on 8 euroa,ei hinta vastaa laatua kyllä nyt yhtään!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Ainot ovat ihan liikaa hypetetty jäätelö. Mainokset on tehty vetomaan suomalaisiin,mutta ei se nyt kovin kummoisen makuista ole.
Minusta Aino on oikeastaan parasta jäätelöä, vertasipa sitä mihin tahansa muuhun. Karpalokinuski, lakritsi ja mustaherukkavalkosuklaa ihan parasta. Vauvalla vaan aina haukutaan kaikki ja kaikkea.
Mutta nää nyt on makuasioita ja kukin tyylillään. Mulle Aino on paras.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkääpä Aino paketti vaikka yön yli pöydälle, tai edes muutamaksi tunniksi. Oudosti käyttäytyvät nykyjäätelöt. Ennen jäätelö suli, nämä nykyiset ei.
Kyllä sulaa.
Mitä lie olet ostanut, jos ei sula.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi syödä noita kilon painosia sokeripommeja?????
Mitenkö? Ostat jäätelön kaupasta, tuot kotiin, avaat rasian tai paketin ja alat lusikoida suuhusi. Noin minä olen tehnyt päivittäin jo 55 vuotta. Tosin kerralla syön noin kolme desiä. Toisinaan kyllä menee litrakin.
Vierailija kirjoitti:
Maha ei jätskillä pienene.
Ei ole pahemmin kasvanutkaan vuosikymmenien syömisellä. Paino on vuosikaudet ollut 76 kiloa. M66
Vierailija kirjoitti:
Oletteko katsoneen Ainojen ravintosisältöjä? Megakalorit 100 g:ssa. Ystäväni ostaa aina näitä 3/10€ ja syö joka ilta pienen siivun 😅. On aivan huikean lihavassa kunnossa.
Niin minäkin ja olen normaalipainoinen.
Joskus menee pienen siivun sijaan hieman isompikin osa.
Mä tykkään ainojäätelöistä, suolakinuski ja lakritsi on ainakin mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Ota se lakka aino. Huippua.
Itse ostin pirkkatuutteja ja mietin että ainakin vanilja on huonompaa kuin valiotuuteissa.
Mitä IHMETTÄ Aino-lakkajädelle on tehty? Ostin joulunaikaan,ja siinä oli vaan jotain lakka(?)kastiketta.Hyh.
Aino maitosuklaajäde taas on mielestäni parasta kastia näissä vaihtoehdoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kympillä kolme tarjouksissa hinta/laatu jees.
Minusta Aino-jäätelöistä parhaita ovat olleet Vanilja & Lakka, Lakritsi, Suklainen Mokka ja Mustaherukka & Valkosuklaa. Kolme kympillä on hyvä tarjous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainot ovat ihan liikaa hypetetty jäätelö. Mainokset on tehty vetomaan suomalaisiin,mutta ei se nyt kovin kummoisen makuista ole.
Minusta Aino on oikeastaan parasta jäätelöä, vertasipa sitä mihin tahansa muuhun. Karpalokinuski, lakritsi ja mustaherukkavalkosuklaa ihan parasta. Vauvalla vaan aina haukutaan kaikki ja kaikkea.
Mutta nää nyt on makuasioita ja kukin tyylillään. Mulle Aino on paras.
Ja vadelma.Slurps.
Jotkut maut on hyviä ja suurin osa äklömakeita. Ite tykkään karpalo-kinuskista, lisäksi laktoositon. Piparkakku jäätelö oli muuttunu, oli makeampaa kun ennen, en tykänny enää. Mieluummin ostan pingviini tuutit, lakritsaa sen olla pitää..
Vierailija kirjoitti:
Paras hinta-laatusuhde on Kotimsista jäätelöillä. Erityisesti marjaversiot on ihania
Mikä on "Kotimsista"?
Vierailija kirjoitti:
Aino liian makeaa.
Niin on. Miten pilalla näiden ihmisten makuaisti oikein on, jos tätä pitää jonain parhaana jäätelönä? Vedetään varmaan sokeria ja makeutusaineita valtavia määriä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aino liian makeaa.
Niin on. Miten pilalla näiden ihmisten makuaisti oikein on, jos tätä pitää jonain parhaana jäätelönä? Vedetään varmaan sokeria ja makeutusaineita valtavia määriä aamusta iltaan.
Joo, valtava kottikärrylllinen sokeria menee aamusta alkaen.
Kotimaista Metsä metsämarjaa & vaniljakermajäätelöä 850 ml.
Esim. vaniljajäätelö jäi syömättä kun maistoin. Ei entisestä mausta tietoakaan. Mitä esanssia niihin nykyään laitetaan. Koostumus myös vetelää litkua.
Mä kyllä tykkään aino-jäätelöstä!
Aino jäätelön ongelma on se pinaatin värinen pakkaus. Myös laktoosittomana ei ole monta vaihtoehtoa.
Ne mainokset maksatetaan ostajilla🤣 Ainojäden mainoksissa aina joku muija haahuilee metsässä jäätelöpurkin kanssa ja näyttää kuin saisi orkun.
Mistä saat kilon painoisen jäätelopakkauksen? 1 l ei ole kilo jäätelöstä puhuttaessa, Aino on 900 ml/530g.