Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin Aino-jäätelöä kun oli Citymarketissa tarjouksessa. Luulin että näin kallis jäätelö olisi erityisen herkullista mutta pettmys oli

Vierailija
28.03.2026 |

En huomannut eroa halpiksiin, Joku keksi toffee.

Kun rasian normaalihinta on 8 euroa,ei hinta vastaa laatua kyllä nyt yhtään!

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on hyviä tuutteja ja puikkoja. Virossa tehdään vielä hyvää jäätelöä eikä mitään kasvirasva ja siirappi shaissea. 

Ei ole. Lidliä pitää boikotoida, koska: 

"Poliisi kutsuttiin paikalle, kun 9-vuotias unohti maksaa muovipussin ruokakaupassa Helsingissä !!!

9-vuotias tyttö oli mennyt Tukkutorin Lidliin ostamaan itselleen välipalaa. Kun hän unohti maksaa muovipussin, vartija otti tytön kiinni"

Vierailija
42/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut pakettijäätelöiden oston kokonaan. Maut on ihan karseeta. Lidelin pienet jäätelöt menee mukavasti ja maku on hyvä.

Älä käy Lidlissä ja osta sieltä, https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011863706.html

Poliisi kutsuttiin paikalle, kun 9-vuotias unohti maksaa muovipussin ruokakaupassa Helsingissä

9-vuotias tyttö oli mennyt Tukkutorin Lidliin ostamaan itselleen välipalaa. Kun hän unohti maksaa muovipussin, vartija otti tytön kiinni.

Itse asiassa ei unohtanut , mutta skannaus ei onnistunut, eikä kukaan auttanut. Meidänkin paikallisessa  S marketissa usein pitää skannata se kassi käsiskannerilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, ne versiot mitä itse olen Aino-jätskiä syönyt niin hyviä on olleet. Kun taas superhypetetty sikakallis Ben&Jerry's jäi yhteen kokeiluun. Aivan kamalaa, ylimakeaa shittiä mikä maistuu tasan teolliselle. Yök.

Erikoista, kun hinta näillä on suunnilleen sama, sekä ilman tarjousta että tarjouksessa (3 pkt/ 10 e), mutta toinen onkin sikakallis. Vertaatko nyt yhtä BJ-purkkia Ainon tarjoushintaan?

Vierailija
44/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, ne versiot mitä itse olen Aino-jätskiä syönyt niin hyviä on olleet. Kun taas superhypetetty sikakallis Ben&Jerry's jäi yhteen kokeiluun. Aivan kamalaa, ylimakeaa shittiä mikä maistuu tasan teolliselle. Yök.

Miten Aino ei muka ole kamalaa, ylimakeaa shittiä mikä maistuu tasan teolliselle? Lisäksi jäätelö on niin höttöistä, että on lähinnä vatkattua ilmaa täynnä. Oikean jäätelön tunnistaa kiinteästä ja kovasta jäätelömassasta, kannattaisi edes verrata rinakkain BJ ja Aino ainesosaluetteloa, BJ:ssa kermaa 25-27 % prosenttia aineksista, mutta Aino ei vastaavaa lukemaa edes kerro kerman määrästä.

BJ:kin on paskaa, makuvaihtoehdoiltaan nimittäin. Ainoat oikeasti enää hyvät jäätelöbrändit ovat Häegen-Dazs, 3 Kaveria ja Mövenpick (heiltä Maple walnut, paitsi sekin nykyisin liian makeaa). 

Myös Pirkka sitruunasorbettijäätelö on hyvää, mutta viimeksi en nähnyt sitäkään enää sittarissa.

Vierailija
45/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on hyvää  ja edullista jäätelöä.

Vierailija
46/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on hyvää  ja edullista jäätelöä.

Sieltäkin on hävinnyt moni hyvä alkuvuosien tuote, sinisessä muovirasiassa oli hyvää keltaista vaniljajäätelöä sekä suklaajäätelöä, hinta oli ehkä 2 euroa per rasia.

Vierailija
47/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö on kyllä yksi tuoteryhmä, missä tuotteen laatua on heikennetty valtavasti, samalla kun hinnat on hilattu tappiin. Kuluttajalle myydään vatkattua ilmaa, kasvisrasvaa, glukoosi-siirappia ja mitä lie. Me kuluttajatko taas toivottiin tätä paskuutusta?

Vierailija
48/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut pakettijäätelöiden oston kokonaan. Maut on ihan karseeta. Lidelin pienet jäätelöt menee mukavasti ja maku on hyvä.

Älä käy Lidlissä ja osta sieltä, https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011863706.html

Poliisi kutsuttiin paikalle, kun 9-vuotias unohti maksaa muovipussin ruokakaupassa Helsingissä

9-vuotias tyttö oli mennyt Tukkutorin Lidliin ostamaan itselleen välipalaa. Kun hän unohti maksaa muovipussin, vartija otti tytön kiinni.

Siis tuohan oli vartiointiliikkeen moka eikä Lidelin? Miksei uutisoida mikä vartiointiliike tuon teki?

Vierailija
49/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneen Ainojen ravintosisältöjä? Megakalorit 100 g:ssa. Ystäväni ostaa aina näitä 3/10€ ja syö joka ilta pienen siivun 😅. On aivan huikean lihavassa kunnossa.

Vierailija
50/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa ostatte noita Venäjäntuki-jäätelöitä? Froneri joka tuota tekee toimii edelleen Venäjällä toki "pahoittelee" kovasti ikävää tilannetta Ukrainassa.

Vierailija
51/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan nuo oli Valion jäätelöitä. Sitten omistaja vaihtui vai onko vielä toisenkin kerran vaihtunut. 
Ihan samanlaisia keskinkertaisia tasoltaan kuin suurin osa muistakin jäätelöistä.

Vierailija
52/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katsoneen Ainojen ravintosisältöjä? Megakalorit 100 g:ssa. Ystäväni ostaa aina näitä 3/10€ ja syö joka ilta pienen siivun 😅. On aivan huikean lihavassa kunnossa.

Ei pelkästään ne kalorit, vaan kaikki tuo lisäainesotku sotkee koko elimistön toiminnan. Nykyjäätelöt kuuluu ultraprosessoitujen ruokien ryhmään, joiden syömistä tulisi välttää yli kaiken. 

Vierailija
53/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle kolme euroa, nykyinen tarjoushinta, oli ennen Ainon normaalihinta. Tuotteen laatu on niistä ajoista (kokonaista kaksi vuotta takaperin) huonontunut jatkuvasti. Sama pätee kaikkiin markettijäätelöihin. Ainoastaan Lidlin oman merkin jäätelöt ovat vielä hintaansa nähden hyviä, vaikka niidenkin hinta on tuplaantunut ja laatu laskenut. 

Kaikki jäätelö on nykyään hirveää sokerimössöä. Ihan sama, mikä maku paketissa lukee, kaikki ovat samaa ylimakeaa vaahtoa. 

Kunnon jäätelö on jämäkkää ja hiukan sitkeää ja maistuu siltä, mitä paketissa mauksi luvataan, eikä pelkältä sokerilta. Sellaista saa nykyään enää pienten valmistajien myymälöistä, joita ei ole kuin pk-seudulla. 

Vierailija
54/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on Nestlen mössöä niin ei yllätä että ei maistu miltään.

Vierailija
55/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kävi minulle B&J:n kanssa. Kaveri hoki, miten se on niiiin hyvää, kannattaa ehdottomasti ostaa ja minä sitten kokeilin. Hyi stna, mitä sontaa! Jos haluaa tietää, miltä e-koodi maistuu, kannattaa ostaa ko. "jäätelöä", koska se maistuu tasan tarkkaan pelkiltä keinotekoisilta aromeilta. 

Ei ole Ainokaan kummoista, mutta voittaa silti Ben & Jerry's-tuotteet. 

Vierailija
56/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Jäätelöä:

Ainesosat
Alkuperämaa/valmistusmaa
Ranska
Tuore KERMA (39%), rasvaton MAITOTIIVISTE, sokeri, MUNANKELTUAINEN, vaniljauute.

Vierailija
57/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla ostin jotain uutta limujäätä, semmoinen mustavoittoisen värinen pakkaus, mikähän se oli joku missäX tai jotain sinnepäin. Kyllä oli pahanmakuista, kitkerää jopa! Sai taas pettyä uutuuden kokeilusta, kuten yleensä käy jos menee kokeilemaan jotain uutta.

Vierailija
58/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Jäätelöä:

Ainesosat
Alkuperämaa/valmistusmaa
Ranska
Tuore KERMA (39%), rasvaton MAITOTIIVISTE, sokeri, MUNANKELTUAINEN, vaniljauute.

Kenen jäätelö on kyseessä? 

Vierailija
59/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on kaikki hyvin. Älä sna valita turhasta.

Vierailija
60/104 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Jäätelöä:

Ainesosat
Alkuperämaa/valmistusmaa
Ranska

Kenen jäätelö on kyseessä? 

Häagen-Dazs 460 ml vanilla, ainostaan tämä vanilla, muissa on "siirappia".