Ostin Aino-jäätelöä kun oli Citymarketissa tarjouksessa. Luulin että näin kallis jäätelö olisi erityisen herkullista mutta pettmys oli
En huomannut eroa halpiksiin, Joku keksi toffee.
Kun rasian normaalihinta on 8 euroa,ei hinta vastaa laatua kyllä nyt yhtään!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainot ovat ihan liikaa hypetetty jäätelö. Mainokset on tehty vetomaan suomalaisiin,mutta ei se nyt kovin kummoisen makuista ole.
Jätskimainokset ennen
Istus tuo myyjäneitonen linnassa jos ostaja olisi ollut nykysuuntauksen mukaan tummapintainen.
En ikinä syö noita lisäaine skeidoja. Lukekaa ihmiset ne sisällysluettelot, ei ihme ettei jengi mieti kun vatsaan koskee ja vääntää..
Onko muuten karkeissa aina käytetty glukoosisiirappia?? Jäätelössä?
Jymy on 3,90€ Prismassa normihinnalla. Ei tartte enää ostella noita 3kpl/10€ tarjouksia. Aino on liian makeaa.
Missä universumissa Aino on kallista?
Muistan kun mulla oli huono viikko,menkat ja vitutti joten päätin vähistä rahoistani ostaa oikein kunnon jäätelöä. Päädyin Ainon maitosuklaaseen ja sen lisäksi rahat riitti just nuudelipussiin.
Oli niin niin mautonta jätskiä että itku pääsi vitutuksesta, kun olisi sillä kymmenellä eurolla saanut vaikka mitä. Nyt mulla oli vain pahaa jäätelöä ja nuudeleita.
Harmi juttu, ap, jos koet rahojesi menneen hukkaan (vaikka olikin alessa).
Itse taas olen aina tykännyt Aino-jäätelöistä, suosikkini on se vadelmasuklaa. Toki minulle usein kelpaa jäätelö kuin jäätelö, pidän jopa niitä kauppojen kaikista halvimpia merkkejä "ihan tarpeeksi hyvinä".
Jokunen tässä ketjussa on yrittänyt väittää Ainon olevan halpista - ei kyllä ole minulle pienituloiselle. :P
Miksi ostat kallista tarjousjäätelöä.