Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1184)
Vierailija kirjoitti:
"Yhtä lailla Stan jätti tarttumatta väärään vastaukseen ja toimi samalla tavoin kilpailijamaisesti kuin Hanad."
Stan tarjosi Hanadille kiekon lapaan. Hanad ei halunnut laukoa maalia. Stan teki jo hommansa. Oli enää Hanadista kiinni. Myyrä olisi tarttunut uistimeen. Myyrä ei kuitenkaan väkisin syötä kultalusikalla uistinta saaliille, jos ei näytä maistuvan. Olisi liian ilmiselvää. Stan yritti, Hanad ei purrut.
Vähän sama kuin pelaaja X tiputtaisi hanskat, mutta pelaaja Y luistelisi vaan penkille juomaan hartsporttia. Kummasta oli kiinni, että yleisöä ei saatu mylvimään?
Mä en sanoisi, että tasapeli tai kumpikin yhtä paljon vastuussa. Ja on epäkohteliasta eli kunniakoodin vastaista leipoa ketään, joka ei ole vielä vastannut huutoon.
Vastauksen oli tarkoitus tulla Laurilta ja Timolta, koska heillä oli ne kuvat. Stan tai Hanad ei kumpikaan tarttunut siihen yläilmoista tulleeseen väärään ehdotukseen. Siihenhän myyrän erityisesti olisi kannattanut tarttua, koska sieltä sitä vastausta odotettiin. Ja olen kyllä sitä mieltä, että Hanadin olisi pitänyt napata Stanin ehdotuksesta epäröimättä koppi, sanoa rohkeasti se Zeus ja vierittää syyt Stanille. Nössöä myyräilyä tyytyä avaamaan vihjekuoret ja toivoa, ettei kukaan keksi oikeaa vastausta.
Stan sanoo possujunatehtävän taulun nähdessään, että muutama meni väärin. Miten hän olettaa muistavansa järjestystä?
Sitten kun kaikki menikin oikein niin hän ehdottaa, että otetaan uusiks. Myyrän käänteispsykologiaa.
Mun vika oma veikkaus on Stan. Hanadin perustelut on täällä loppua kohden muuttuneet johdonmukaisemmiksi ja vakuuttavammiksi, joten en yllättisi, jos Hanad olisi myyrä. Lauri olisi hauska yllätys!
"Yhtä lailla Stan jätti tarttumatta väärään vastaukseen ja toimi samalla tavoin kilpailijamaisesti kuin Hanad."
Stan tarjosi Hanadille kiekon lapaan. Hanad ei halunnut laukoa maalia. Stan teki jo hommansa. Oli enää Hanadista kiinni. Myyrä olisi tarttunut uistimeen. Myyrä ei kuitenkaan väkisin syötä kultalusikalla uistinta saaliille, jos ei näytä maistuvan. Olisi liian ilmiselvää. Stan yritti, Hanad ei purrut.
Vähän sama kuin pelaaja X tiputtaisi hanskat, mutta pelaaja Y luistelisi vaan penkille juomaan hartsporttia. Kummasta oli kiinni, että yleisöä ei saatu mylvimään?
Mä en sanoisi, että tasapeli tai kumpikin yhtä paljon vastuussa. Ja on epäkohteliasta eli kunniakoodin vastaista leipoa ketään, joka ei ole vielä vastannut huutoon.