Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1347)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä valehtelua niin tämä on varmaan väärä ohjelma. Kun tässä melkein pitää valehdella pärjätäkseen. Se ei tarkota että olis samanlainen pelin ulkopuolella. Laurilla on hyvä strategia. Kertoo miten tehdään sen sijaan että ottaisi ohjeita myyrältä. Lauri voi aidosti uskoa että hänen tapa on paras tapa. Hän saa myös itsensä asemaan josta voi paremmin koittaa bongata myyrän. Hän voi aidosti koittaa kerätä rahaa mutta jos tehtävä menee pieleen niin saa epäilyjä itseensä. Aika winwin. Saa epäilyjä itseensä myös ihan vaan olemalla jatkuvasti äänekäs ja tapahtumien keskiössä. Peliä vois pelata myös lempeämmällä strategialla mutta tuo lienee tehokkaampi.
Ok, ehkä mä sitten olen liian rehellinen itse ja arvostan muidenkin rehellisyyttää liikaa. Mieluummin niin, kuin että näkisin viihdyttävänä Laurin kaltaisen joka käänteessä valehtelevan. Kyllä mä pelin ymmärrän mutta täysin tunteettomat manipuloijat jotka vain syyttelevät muita, ei ole mulle viihdettä.
Lauri ei ole valehdellut yhtään mitään! Saati joka käänteessä. Sulla on nyt jotkut muut antipatiat tulilla. Ootko Amiran kaveri? Syyttelee aiheetta joka asiasta.
Timo on niin ilmiselvä myyrä, ettei asiasta saa edes keskustelua aikaan. Vaikka on näyttelijä, kehonkieli paljastaa. Ei myöskään mitään intohimoa peliä kohtaan, analyysiä, epäiltyjä tai taktisia suunnitelmia. Vain monitulkintaisia heittoja, jottei jäisi liian passiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset osaa pelata. Onko kukaanmuu nainen voittanut koskaan myyrää kuin näyttelijä Aino Sirje?
No Myyrää on tullut 3 julkkiskautta eli 2 miestä, 1 nainen on voittanut - ei ehkä mitään tilastoja kannata vielä tehdä sukupuolen perusteella. 😅
Vierailija kirjoitti:
Koko porukka alkaa nyppiä. Tuo muotiautistikin joka välissä.
Ja ei, minulla, ei ole mitään autisteja vastaan. Olen työkseni avustanut kirjolla olevia.
Sitä en jaksa, että joku topi tai osmo tungetaan joka väliin. Tehdään heistä joku "posetiivarin apina".
Kuka on autisti?
Minusta hän vaikuttaa tylyltä eli samalta kuin Kirsi Salo aikoinaan erääss tietokilpailuohjelmassa. Ulostulo on kyllä Soinnulla selkeää, että ja on kuivahkon asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset osaa pelata. Onko kukaanmuu nainen voittanut koskaan myyrää kuin näyttelijä Aino Sirje?
No Myyrää on tullut 3 julkkiskautta eli 2 miestä, 1 nainen on voittanut - ei ehkä mitään tilastoja kannata vielä tehdä sukupuolen perusteella. 😅
Ja sen kautta aikojen ensimmäisen Myyrä kauden, missä oli kilpailijoina vain taviksia, voitti nainen eli Tuija. Taisi olla ammatiltaan psykologi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kautta aikojen ensimmäisen Myyrä kauden, missä oli kilpailijoina vain taviksia, voitti nainen eli Tuija. Taisi olla ammatiltaan psykologi.
Ei voittanut! Sen voitti Olli ja Tuija oli myyrä sillä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Timo on niin ilmiselvä myyrä, ettei asiasta saa edes keskustelua aikaan. Vaikka on näyttelijä, kehonkieli paljastaa. Ei myöskään mitään intohimoa peliä kohtaan, analyysiä, epäiltyjä tai taktisia suunnitelmia. Vain monitulkintaisia heittoja, jottei jäisi liian passiiviseksi.
Haluisitko silti yrittää keskustella asiasta? Mun on vaikee uskoo että myyrä ois siinä valokuvatehtävässä (jossa piti avata kaksi lukkoa) tuonut sekä yhden kolmesta numerosta toista lukkokoodia varten JA avannut sen toisen lukon. Samoin on vaikee uskoa, että myyrä ois jättäytynyt täysin taka-alalle siinä tehtävässä, jossa oli neuvojia ja etsijiä. Stan, Timo ja Jesse eivät halunneet vaikuttaa oikein mitenkään tehtävän (epä)onnistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Amitra mikään myyrä. Tuntematon mikä lie. Myyräksi otetaan joku tunnettu henkilö
En usko, että Amira on myyrä. Amira ei taida olla tarpeeksi fiksu ollakseen myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Amira meni ja otti kaikki jokerit. Onpa ahne, vähän sellainen minä, minä.
Amira on vähän hankala tapaus. En tykkää.
Ihan outo nimi, en ole koskaan kuullut, en missään. Kuka lienee.
Ja toivottavasti emme enää kuulekaan. Erittäin epämiellyttävän oloinen ihminen. Tällaisia sitten ihaillaan somessa ja ihmetellään, kun Suomi menee viemäristä alas
Tää on kuitenki peli niin voi olla rooli päällä. Tietty noi osallistujat tietää et kaikki katsojat ei osaa erottaa mikä on peliä ja mikä niitten oikee luonne. Ja sit voi tulla mainehaittaa ku ihmiset luulee että nää osallistujat valehtelee pelin ulkopuolellakin.
Ketä epäilet ja mitä sun epäilty on myyräillyt tehtävissä?
Nelosjaksossa ajassa 9:03 kuvataan lyhtypylvästä, johon on liimattu leijonajuliste. Myös leijonapatsasta on kuvattu. Moni tehtävä on liittynyt tähtiin. Tähtikartat liittyvät horoskooppeihin. Myös possujunatehtävässä oli tähtiä kartassa. Syntymäaika liittyy hyvin vahvasti horoskooppimerkkiin. Psalmi 16:8 liittyy Hanadin syntymäpäivään. Kuin myös leijonat hänen horoskooppimerkkiinsä.
Vaikuttaa melko selkeältä, että Hanad on myyrä.
Lauri on kovin feikkimyyräilijä. Stan selkeä kakkonen. Sarakin feikkimyyräili. Hanad ei ole kertaakaan näkyvästi mokaillut. Yrittää siis mokailla pimennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Amitra mikään myyrä. Tuntematon mikä lie. Myyräksi otetaan joku tunnettu henkilö
En usko, että Amira on myyrä. Amira ei taida olla tarpeeksi fiksu ollakseen myyrä.
Amira ei ole myyrä, siitä voisin lyödä suuren summan vetoa. Kukaan ei pysty näyttelemään niin spontaania ja aitoa samalla kun joutuu miettimään, mitä täytyy pitää piilossa ja ei saa sanoa.
Ina onnistui viime kaudella melko hyvin, mutta hänellä on kuitenkin toimittajan selkeästi artikuloiva puhetyyli ja kokemusta uskottavasta argumentoinnista. Amira puhuu välillä voimakkaitten tunteiden vallassa nopealla rytmillä, jolloin harkinta samaan aikaan on käytännössä mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko silti yrittää keskustella asiasta? Mun on vaikee uskoo että myyrä ois siinä valokuvatehtävässä (jossa piti avata kaksi lukkoa) tuonut sekä yhden kolmesta numerosta toista lukkokoodia varten JA avannut sen toisen lukon. Samoin on vaikee uskoa, että myyrä ois jättäytynyt täysin taka-alalle siinä tehtävässä, jossa oli neuvojia ja etsijiä. Stan, Timo ja Jesse eivät halunneet vaikuttaa oikein mitenkään tehtävän (epä)onnistumiseen.
Eikös Timo juuri alkanut heitellä kuvia maahan, mikä on hyvin myyrälle tyypillinen ehdotus? Ja tunaroi helmitaulutehtävässä yhden vartaan maahan.
Myyrähän voi, ja hänen pitääkin tehdä, myös töitä tehtävän onnistumisen eteen, mutta se kannattaa tehdä kun onnistuminen ei enää ole mahdollista tai kun muut sähläävät riittävästi myyränkin edestä. Eli kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Timo juuri alkanut heitellä kuvia maahan, mikä on hyvin myyrälle tyypillinen ehdotus? Ja tunaroi helmitaulutehtävässä yhden vartaan maahan.
Myyrähän voi, ja hänen pitääkin tehdä, myös töitä tehtävän onnistumisen eteen, mutta se kannattaa tehdä kun onnistuminen ei enää ole mahdollista tai kun muut sähläävät riittävästi myyränkin edestä. Eli kokonaisuus ratkaisee.
Joo en muista alottiko Timo sitä kuvien heittelyä, mutta oli ainakin aktiivisesti sitä tekemässä. Hyvä strategia kilpailijoilta, jos maahan heitetään vain ne kuvat, joissa ei ole numeroa. Mutta kun pelissä on myös myyrä, niin sit ratkasuun tarvittavia kuvia päätyy sinne samaan läjään.
Ehdottomasti myyrä voi edistää tehtävää, kun onnistuminen ei oo enää mahdollista. Tässä ketjussa on aiemmin tultu siihen tulokseen, että kilpailijoilla oli oikeet numerot myös siihen Heidin lukkoon ja niitä ei vaan saatu ajoissa oikeaan järjestykseen. Jos toiseen lukkoon ois yritetty vääriä numeroita, niin myyrä ois hyvin voinut avata ensimmäisen lukon. Mutta tää ei tainnut olla tilanne ja tehtävän onnistuminen jäi ehkä vaan sekunneista kii.
Voihan olla ettei siinä Heidin lukossa ollu todellisuudessa oikeita numeroita. Mutta mun mielestä Timon toiminnassa on paljon spekuloitavaa eikä hän oo ainakaan mitenkään kovin ilmiselvä jos olisi myyrä. Neuvottelutehtävässä Amira kertoi Timon äänestäneen rahoja ja se on ollut ratkaiseva ääni. Iso riski myyrältä valita rahat kun pottiin olisi voinut tulla 5000e.
Tietääkö kukaan onko muiden maiden Myyrässä ollut jokkakin kaudella kaksi myyrää? Täällä kun siis spekuloitu tätä että jos myyriä onkin kaksi...
Ja mitähän pahaa ne on sulle henk.koht. tehny? Laitas jotain hyvää perustelua.