Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!

Vierailija
28.03.2026 |

Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!

Kommentit (403)

Vierailija
401/403 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sitten inhoan tota äm mää ja sen vam mas ta veljeä.

Ja mitähän pahaa ne on sulle henk.koht. tehny? Laitas jotain hyvää perustelua.

Vierailija
402/403 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä valehtelua niin tämä on varmaan väärä ohjelma. Kun tässä melkein pitää valehdella pärjätäkseen. Se ei tarkota että olis samanlainen pelin ulkopuolella. Laurilla on hyvä strategia. Kertoo miten tehdään sen sijaan että ottaisi ohjeita myyrältä. Lauri voi aidosti uskoa että hänen tapa on paras tapa. Hän saa myös itsensä asemaan josta voi paremmin koittaa bongata myyrän. Hän voi aidosti koittaa kerätä rahaa mutta jos tehtävä menee pieleen niin saa epäilyjä itseensä. Aika winwin. Saa epäilyjä itseensä myös ihan vaan olemalla jatkuvasti äänekäs ja tapahtumien keskiössä. Peliä vois pelata myös lempeämmällä strategialla mutta tuo lienee tehokkaampi.

Ok, ehkä mä sitten olen liian rehellinen itse ja arvostan muidenkin rehellisyyttää liikaa. Mieluummin niin, kuin että näkisin viihdyttävänä Laurin kaltaisen joka käänteessä valehtelevan. Kyllä mä pelin ymmärrän mutta täysin tunteettomat manipuloijat jotka vain syyttelevät muita, ei ole mulle viihdettä.

Lauri ei ole valehdellut yhtään mitään! Saati joka käänteessä. Sulla on nyt jotkut muut antipatiat tulilla. Ootko Amiran kaveri? Syyttelee aiheetta joka asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/403 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on niin ilmiselvä myyrä, ettei asiasta saa edes keskustelua aikaan. Vaikka on näyttelijä, kehonkieli paljastaa. Ei myöskään mitään intohimoa peliä kohtaan, analyysiä, epäiltyjä tai taktisia suunnitelmia. Vain monitulkintaisia heittoja, jottei jäisi liian passiiviseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän