Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Kommentit (403)
Ekasta jaksosta:
Amira: "Tehään massii! Eilisenkin edestä."
Stan: "Näinhän se myyrä sanois."
Miksi "näinhän" eikä "noinhan"?! Freudilainen lipsautus???
Vierailija kirjoitti:
"Mikään ei ole sitä miltä näyttää." voisi viitata siihen, että Jesse pudotessaan näytti ei-myyrältä, mutta onkin myyrä.
Sointu eriksee sano et myyrätestin tulos on ainoo mihin voitte luottaa
En tiedä onko myyrä enkä tiedä onko ylimielinen mutta hyvin itsevarma.Ei suosikkejani. Tuli miltei kiusaantunut olo kun sen haastateltavana oli seksuaaliterapeutti Maria Kihlström. Siinä puheltiin orgasmeista äh turhan suorasukaisesti.
Myyrä lienee joku tunnetumpi henkilö. Vois olla Stan.
Vierailija kirjoitti:
Oho, Lauri onkin äkäinen ukkeli 🤨 Myös ohjelmassa viiden jälkeen tiuskaisi todella ikävästi juontajaparilleen Ripsalle, joka ihan ystävällisesti kysyi jotain häneltä. 😡
Alkaa Lauri käymään niin hermoon, että kohta ei enää kiinnosta katsoa.
Jatkuvasti, kerta toisensa jälkeen saarnaavalla äänellä, kuinka HÄN tietää mikä on oikea tapa hoitaa asiat ja JOKA IKINEN kerta kun menee pieleen, HÄN on samalla sekunnilla syyttelemässä muita.
Useita kertoja valehdellut päin naamaa, uhriutunut kun se on tullut ilmi, ja kun joku tekee samalla tavalla, se onkin hänestä lapsellista, itsekästä jne. Usein sanoo yhtä ja tekee toista: nyt hankitaan rahaa! Todellisuudessa takki kääntyy saman tien.
Todella raskas, oli sitten rooli tai ei.
Ihan sama onko myyrä vai ei, hoitaa tehtäväänsä todella vastenmielisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Amira meni ja otti kaikki jokerit. Onpa ahne, vähän sellainen minä, minä.
Amira on vähän hankala tapaus. En tykkää.
Ihan outo nimi, en ole koskaan kuullut, en missään. Kuka lienee.
Kun muutkin on toimineet aiemmin itsekkäästi ja se pitää vaan ymmärtää, niin mun mielestä turhaan tuosta Amiraa syyttelivät. En ihmettele yhtään että teki noin.
"Voiko joku selittää tuota Jesse kuviota tarkemmin? En ole nähnyt uusia jaksoja."
Jesse siis tippuu 5. jakson lopussa ja saa uuden mahdollisuuden tulla takas kisaan 6. jakson alussa sellaisen tehtävän kautta. Tätä on sitten spekuloitu, koska saa näyttämään Jessen varmalta kilpailijalta (kun ei ole muutenkaan ollut epäilyttävä), että jos olisikin myyrä. Lisäksi kun Sara tippui, niin monilla meni veikkaukset uusiksi.
Jos ei kestä valehtelua niin tämä on varmaan väärä ohjelma. Kun tässä melkein pitää valehdella pärjätäkseen. Se ei tarkota että olis samanlainen pelin ulkopuolella. Laurilla on hyvä strategia. Kertoo miten tehdään sen sijaan että ottaisi ohjeita myyrältä. Lauri voi aidosti uskoa että hänen tapa on paras tapa. Hän saa myös itsensä asemaan josta voi paremmin koittaa bongata myyrän. Hän voi aidosti koittaa kerätä rahaa mutta jos tehtävä menee pieleen niin saa epäilyjä itseensä. Aika winwin. Saa epäilyjä itseensä myös ihan vaan olemalla jatkuvasti äänekäs ja tapahtumien keskiössä. Peliä vois pelata myös lempeämmällä strategialla mutta tuo lienee tehokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
"Mikään ei ole sitä miltä näyttää." voisi viitata siihen, että Jesse pudotessaan näytti ei-myyrältä, mutta onkin myyrä.
Selitä tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä tarkemmin.
Täältä löytyy jo selitykset. Ei niihin ole mitään lisättävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuota sitaateissa olevaa lausetta on hoettu niin paljon Soinnun toimesta että alan vahvasti uskoa siihen, ettei tämä " case-Jesse" ole ainut tämän kauden yllätys. Ja jos näin on, ei katsojan kannalta ole edes järkeä arvailla kuka on Myyrä jos kaikki käännetään jatkuvasti päälaelleen. Etenkin jos tyyliin Myyrä on vaikkapa vaihtunut kesken ohjelman tms. Tai niitä on kaksi.
Saraa tuotanto melestäni aika selkeästikin ajoi pääepäillyksi, kunnes putosi. Ja mietinkin, onko todella näin helppoa että Sara olisi Myyrä, ei ollut.
Nyt sitten pakko veikata Stania tai Hanadia.
Vierailija kirjoitti:
Olen heti alusta asti epäillyt Amiraa.
Ohjelman insertissä hän on ainut joka ei sano mitään (kun kilpailijoista näytetään että he sanovat joko olevansa myyriä tai etteivät ole myyriä), hän vaan vetää kuvitteellisen vetoketjun suunsa eteen. Miksi yksi muista poikkeava? Tuotannon vihje?
Kreikan saari jossa kilpailijat ovat, on nimeltään Alimia (voisiko olla vihje - ainut kenen nimi alkaa A:lla ja ehkä muutoikin vähän saman tyylinen nimi saaren nimen kanssa).
Amira on näyttelijä, joten osaisi ehkä vetää myyrä-roolin uskottavasti.
Myyrä-testiin tullessa hän oli ainut jonka jokeri oli pöydällä Myyrä-teksti ylöspäin ja se kuvattiin suht läheltä. Kaikkilta muilta kilpailijoilta näytettiin kun laittoivat jokerin sormenjälki ylöspäin pöydälle. Sattumaa vai tämäkin tuotannon vihje katsojille?
Laatikko-tehtävästä Amira otti jokerin. Okei, olisi voinut ottaa miinusta mutta toisaalta seivasi tuolla Jokereilla paremmin itsensä, mutta ei kuitenkaan tuonut pottiin rahaa.
Välihaastatteluissa vaikuttaa jotenkin teennäiseltä tai kuin olisi selvästi harjoitellut spiikkejä.
Epäileekö kukaan muu Amiraa? Tai löytääkö joku muu hänen toiminnasta myyräilyjä?
Olen siinä uskossa, että Amira on myyrä. Ärsyttävä vänkättäjä muutenkin, joten myyräily sujuisi häneltä luontevasti.
Sointu on mainio juontaja tälle ohjelmalle!
Milloin voisin sietää Lauria työkaverina?
No ei siinä yks tai kaks tuoppia riittäis. Mut ehkä... Viiden jälkeen.
Koko porukka alkaa nyppiä. Tuo muotiautistikin joka välissä.
Ja ei, minulla, ei ole mitään autisteja vastaan. Olen työkseni avustanut kirjolla olevia.
Sitä en jaksa, että joku topi tai osmo tungetaan joka väliin. Tehdään heistä joku "posetiivarin apina".
Amira voisi todellakin lopettaa jo ton Lauri virren veisaamisen! Hyvin Jesse sanoi, että nyt ei enää jaksa, Lauri ei liity mitenkään siihen, että sinä päätit olla itsekäs ja otit ne jokerit. Amiralla on jäänyt sama levy päälle ja jauhaa koko ajan Lauri sitä, Lauri tätä. Jotain muuta tossa vihamielisyydessä täytyy olla takana kuin pelkkä kilpailu.
Alkaa myös ärsyttää noi koko ajan tarjolla olevat jokerit/ immuniteetit.
Olis kivempi jos noita ei olisi ollenkaan. Pitäisi vaan pärjätä sillä osaako lukea ihmisiä ja peliä.
Tuskin Amitra mikään myyrä. Tuntematon mikä lie. Myyräksi otetaan joku tunnettu henkilö
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä valehtelua niin tämä on varmaan väärä ohjelma. Kun tässä melkein pitää valehdella pärjätäkseen. Se ei tarkota että olis samanlainen pelin ulkopuolella. Laurilla on hyvä strategia. Kertoo miten tehdään sen sijaan että ottaisi ohjeita myyrältä. Lauri voi aidosti uskoa että hänen tapa on paras tapa. Hän saa myös itsensä asemaan josta voi paremmin koittaa bongata myyrän. Hän voi aidosti koittaa kerätä rahaa mutta jos tehtävä menee pieleen niin saa epäilyjä itseensä. Aika winwin. Saa epäilyjä itseensä myös ihan vaan olemalla jatkuvasti äänekäs ja tapahtumien keskiössä. Peliä vois pelata myös lempeämmällä strategialla mutta tuo lienee tehokkaampi.
Ok, ehkä mä sitten olen liian rehellinen itse ja arvostan muidenkin rehellisyyttää liikaa. Mieluummin niin, kuin että näkisin viihdyttävänä Laurin kaltaisen joka käänteessä valehtelevan. Kyllä mä pelin ymmärrän mutta täysin tunteettomat manipuloijat jotka vain syyttelevät muita, ei ole mulle viihdettä.
Mä sitten inhoan tota äm mää ja sen vam mas ta veljeä.
Eikö naiset osaa pelata. Onko kukaanmuu nainen voittanut koskaan myyrää kuin näyttelijä Aino Sirje?
Lauri on myyrä. Ja lisäksi tympeän ylimielinen tyyppi