Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!

Vierailija
28.03.2026 |

Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!

Kommentit (467)

Vierailija
421/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo vaikuttanut alusta alkaen niin selvältä myyrältä että mitä jos onkin :)

Toisaalta taas ei uskottavaa että Jesse olisi nyt selvästi puhdas pulmunen, kun putosi ja tuli takaisin.

Stan on jotenkin muuten vaan outo.

Mutta joo, tossa mun top3 myyrät 

Ainut josta voisi melkein 100% sanoa ettei ole myyrä, on Lauri.

Vierailija
422/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko muiden maiden Myyrässä ollut jokkakin kaudella kaksi myyrää? Täällä kun siis spekuloitu tätä että jos myyriä onkin kaksi...

Ei ole ollut. Formaatin idea on se, että myyriä on yksi. Joka vuosi joku ehdottaa kahta myyrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuotantokausi alkaa klipillä, jossa kilpailijat vuorotellen vastaavat kysymykseen: ’Oletko sinä myyrä?’, Vastaukset ovat tyyliä ’En mä ole myyrä’, ’En tietenkään’ ja sitten he jatkavat  luomalla  epäilyksiä  tyyliin  ’… vai olenko?’

Mutta mitäs Timo Kahilainen sanoo: ’Mä olen myyrä’. Kukaan ei toki tässä kohtaa usko sitä, mutta eiköhän se kuitenkin näin ole. 

Timo jatkaa tätä myyrän esittämistä muutoinkin kauden edetessä mm. vastaamalla Soinnun kysyessä retorisesti myyrän mielipidettä ja muutoinkin erinäisissä tilanteissa viittaamalla itse olevansa myyrä ja kertomalla ennen myyrätestiä tietävänsä kuka on myyrä. 

Voitte kysyä itseltänne, että miksi Timo Kahilainen lähtisi reality-ohjelmaan, jollaisessa ei kaiketi koskaan aikaisemmin ole esiintynyt ellei hän saa pääroolia. 

Timo on myyrä.

Vierailija
424/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää nämä samat naamat joka ohjelmassa. En seuraa.

Vierailija
425/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuotantokausi alkaa klipillä, jossa kilpailijat vuorotellen vastaavat kysymykseen: ’Oletko sinä myyrä?’, Vastaukset ovat tyyliä ’En mä ole myyrä’, ’En tietenkään’ ja sitten he jatkavat  luomalla  epäilyksiä  tyyliin  ’… vai olenko?’

Mutta mitäs Timo Kahilainen sanoo: ’Mä olen myyrä’. Kukaan ei toki tässä kohtaa usko sitä, mutta eiköhän se kuitenkin näin ole. 

Timo jatkaa tätä myyrän esittämistä muutoinkin kauden edetessä mm. vastaamalla Soinnun kysyessä retorisesti myyrän mielipidettä ja muutoinkin erinäisissä tilanteissa viittaamalla itse olevansa myyrä ja kertomalla ennen myyrätestiä tietävänsä kuka on myyrä. 

Voitte kysyä itseltänne, että miksi Timo Kahilainen lähtisi reality-ohjelmaan, jollaisessa ei kaiketi koskaan aikaisemmin ole esiintynyt ellei hän saa pääroolia. 

Timo on myyrä.

Onko Stan ollut muissa realityissa? Eikö myyrään lähde porukka sen takia että se on aikatauluiltaan ja muutenkin rankkuudeltaan iisimpi kuin moni muu ohjelma

Vierailija
426/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset osaa pelata. Onko kukaanmuu nainen voittanut koskaan myyrää kuin näyttelijä Aino Sirje?

No Myyrää on tullut 3 julkkiskautta eli 2 miestä, 1 nainen on voittanut - ei ehkä mitään tilastoja kannata vielä tehdä sukupuolen perusteella. 😅

Ja sen kautta aikojen ensimmäisen Myyrä kauden, missä oli kilpailijoina vain taviksia, voitti nainen eli Tuija. Taisi olla ammatiltaan psykologi. 

Ei voittanut! Sen voitti Olli ja Tuija oli myyrä sillä kaudella. 

Totta, täällä moka. Olet oikeassa. 

Vierailija
427/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo on myyrä.

Tai sitten se tietää kuka on myyrä.

Vierailija
428/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko myyrä ottaa suojauksen.

Siis myyrähän sabotoisi kaikki kilpailut ottamalla itselleen suojauksen, jolloin kukaan ei saa mitään. 

Vierailija
429/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi Timo Kahilainen ei vitsaile ohjelmassa, vaikka on huumorimies. 

Vierailija
430/467 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeejee Rikin aloitus ysijaksossa paljasti että kyllä se Daan on 👌 

Vierailija
431/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeejee Rikin aloitus ysijaksossa paljasti että kyllä se Daan on 👌 

Sehän alotti Bram. Olikse et Bram oli Daanii vastapäätä kopeilla vai Bram näki Daanin siinä kun ne katto toistensa perustelut niiltä padeilta? Siis pakkohan sen on olla Daan mut en älynny tota alotusta nyt. Se Daanin nähnyt kilpailijahan ois voinut jo pudota.

Vierailija
432/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi Timo Kahilainen ei vitsaile ohjelmassa, vaikka on huumorimies. 

Onhan hän ollut ihan hupaisa. Mut ei huumorimiehetkään aina vitsaile. Eikä toi ole mikään sketsiohjelma.

Vierailija
433/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää Sointu se luxusbotox-tyyppi jostai ohjelmasta kauan aikaa sitte?  Ainaki sillo oli tavotteena löytää rikas mies ja kyllähän se näytti anteliaasti menevän juhliin,ja jatkoille.

Vierailija
434/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis myyrähän sabotoisi kaikki kilpailut ottamalla itselleen suojauksen, jolloin kukaan ei saa mitään. 

Siisi tarkoitan sitä että toisinaan tarjolla on joko suoja sarjasta putoamista vastaan tai sitten rahaa. Jos ottaa sen suojanbputoaamista vastaan, kukaan ei saa rahaa tai se puoli joukkiota ei saa rahaa. Suojata sen sijaan voi itsensä tai joukkonsa. 

Myyrähän voisi aina sabotoida kaiken ottamalla sen suojauksen, kuten viimeisimmässä jaksossa se tummaihoinen nainen teki siinä tehtäbässä, jossa kaikkien jalat lukittiin kettingeillä. (En muista nyt nimeä.)

Vierailija
435/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokeriksihan sitä tuossa sarjassa kutsutaan. Voiko myyrä ottaa jokerin?

Vierailija
436/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisi tarkoitan sitä että toisinaan tarjolla on joko suoja sarjasta putoamista vastaan tai sitten rahaa. Jos ottaa sen suojanbputoaamista vastaan, kukaan ei saa rahaa tai se puoli joukkiota ei saa rahaa. Suojata sen sijaan voi itsensä tai joukkonsa. 

Myyrähän voisi aina sabotoida kaiken ottamalla sen suojauksen, kuten viimeisimmässä jaksossa se tummaihoinen nainen teki siinä tehtäbässä, jossa kaikkien jalat lukittiin kettingeillä. (En muista nyt nimeä.)

Joo myyrä voi ottaa jokereita ja valita immuniteetin rahan sijaan. Usein noissa tehtävissä päätös pitää tehdä kuitenkin ryhmänä, joten valinta ei ole yksin myyrän päätös. Kaikki tehtävät eivät ole tuollaisia että niissä on tarjolla immuniteetteja tai jokereita. Suurimmassa osassa tehtäviä kilpailijat koittavat vain ansaita rahaa. Myyrä ei tarvitse jokereita tai immuniteetteja koska ei voi pudota. Valitsee siis noita etuuksia vain koska ei halua valita rahaa. Myyrän pitää yrittää myös pitää henkilöllisyytensä salassa. Jos valitsee liian näkyvästi aina jokereita tai immuniteetteja, niin kaikki arvaavat, kuka myyrä on.

Vierailija
437/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos valitsee liian näkyvästi aina jokereita tai immuniteetteja, niin kaikki arvaavat, kuka myyrä on."

No Stanille ainakin on maistunu. Ei täällä silti ole kuin yksi joka häntä on epäillyt eniten. Tiedän koska se olen minä. Muuthan voivat olettaa, että täällä on monia. Vain minä yksin.

Vierailija
438/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos valitsee liian näkyvästi aina jokereita tai immuniteetteja, niin kaikki arvaavat, kuka myyrä on."

No Stanille ainakin on maistunu. Ei täällä silti ole kuin yksi joka häntä on epäillyt eniten. Tiedän koska se olen minä. Muuthan voivat olettaa, että täällä on monia. Vain minä yksin.

Jos katsot tuon asiayhteyden niin siinä puhutaan yleisesti formaatista eikä spekuloida tätä nimenomaista kautta.

Pointti: kaikki tehtävät eivät ole tyyliä ”etuus vai rahat” ja vaikka olisi, niin myyrä ei voisi joka kerta rynnätä ottamaan jokereita itselleen, koska hän paljastaisi sellaisella toiminnalla henkilöllisyytensä hyvin nopeasti.

Vierailija
439/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteesta katso hänen juontamia ohjelmia enää ikinä. On ne olleet kaikki niin ärsyttävää ja inhottavaa katsottavaa että äkkiä on kanava kyllä vaihtunut.

Vierailija
440/467 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"myyrä ei voisi joka kerta rynnätä ottamaan jokereita itselleen, koska hän paljastaisi sellaisella toiminnalla henkilöllisyytensä hyvin nopeasti."

Eli et pidä Stania myyränä? Ketä sitten pidät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan