Sointu Borg yllättää Myyrä ohjelmassa!
Pois potkitun seksuaali rikollisen tilalle tullut Sointu Borg yllättää positiivisesti, reippaan ja mukavan oloisen juontamisen tähtenä. Hyvä Sointu!
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
7 ihmistä, 30 minuuttia, 40 sanaa. Eli 3,5 työtuntia. Se tekee yli 5 minsaa per sana. Jos juoksemiseen käyttää 2 minsaa ja sanan löytämiseen 3 minsaa per sana, niin jäis vielä 10 minsaa lukon kanssa.
Ja uskomatonta tohellusta. Lauri pääpäsmärinä, kuinkas muuten. Laurilla oli hyvä paikka feikkimyyräillä, koska se tulisi hyvin sekä juoksupoikien että muidenkin tietoon.
Kerran kun Jesse otti kolme sanaa niin Lauri yliviivasi kaksi. Huonoa kirjanpitoa. Sara lankesi selvästi.
Jos Jesse on myyrä niin on sarjan huonoin myyrä toistaiseksi. Hanad on ollut hyvä, jos osoittautuu myyräksi. Timon suppilaudalta luikahtamiset, jos osoittautuu myyräksi, olivat vain mitätöntä kosmetiikkaa.
Voi olla että Sara vain tarkisti onko Timo myyrä, eli laski vain 8 rapua. Ja toimi myös samalla hyvänä feikkimyyräilynä, kun otti pargas pargasin. Hyvin upposi ainakin täällä.
Ei tällä hetkellä ole vaihtoehtoina kuin Stan ja Hanad. Lauri musta hevonen ja Timo yksisarvinen.
Jos Timo olisi myyrä niin sabotointi tehtävässä olisi se jokerin sukeltaminen, ei laudalta putoaminen. Jesse ei varmasti ole myyrä. Siinä uimalatehtävässä Jesse, Timo ja Stan oikein karttoivat vastuuta eivätkä halunneet vaikuttaa tehtävään. Laurin tekemisten seuraamisen lopetin sen luokkahuoneen jälkeen. En usko että voisi olla myyrä. Uimataidoton Hanad on yllättävä valinta myyräksi, kun hän ei osallistu niihin vesitehtäviin. Eiköhän myyrä kuitenkin ole Hanad.
Hanadilta järjetön idea se, että retrograditehtävässä pitäisi pareina leikkiä rikkinäistä puhelinta portaissa. Symboleja selittäen.
Laurin takia siihen tuli retrogorad.
Hanadin pöhkö idea kuvata kyklooppi korun avulla. Ja tietenkin järjettömän kaukaa.
Minä olen sitä mieltä, että Timo on myyrä. Jotenkin hänen velmuilunsa viittaisi myyräilyltä. Ei minulla muita perusteluita epäilylleni ole.
Vierailija kirjoitti:
Hanadilta järjetön idea se, että retrograditehtävässä pitäisi pareina leikkiä rikkinäistä puhelinta portaissa. Symboleja selittäen.
Laurin takia siihen tuli retrogorad.
Hanadin pöhkö idea kuvata kyklooppi korun avulla. Ja tietenkin järjettömän kaukaa.
Niin mietin myös helmitehtävän kohdalla, että oliko se rikkinäinen puhelin Hanadin myyräily siinä, kun uimaan ei voinut mennä. Vaikka siinä oltaisi pareittain niin ei symbolien selittämisestä tulisi mitään. Siitä kyklooppikuvasta oon kans kirjoittanut, että se oli eniten Hanadin syy. Laatikoilta otti -500. Ajelutehtävässä on voinut tuhota rahaa, mutta se on pelkkää arvailua. Museotehtävässä on voinut esittää ettei löydä saarien nimiä ja oli hiljaa pagroksista. (Siinä tehtävässä oli kuitenkin myös muita epäilyttäviä.) Hanad halusi neuvottelusta immuniteetit ja puhui sen puolesta, että Jesseä ei välttämättä kannata ottaa takaisin peliin.
Ikonitehtävässä Hanad vaikutti kysyvän ainakin Heidiltä hyviä kysymyksiä. Ja on muutenkin jäänyt joissain tehtävissä taka-alalle. Joku kuvaili häntä ehkä niin, että Hanad odottaa ohjeita muilta. Lisäksi hän ei osallistu uintitehtäviin ja hyvä tuuri kävi, jos joku kilpailija sukelsi jokerin. Näiden viimeksi mainittujen asioiden takia olen pitänyt myös Saran ja Timon mukana epäilyissä, vaikka sanoin jo aiemmin Hanadin olevan mun ykkösepäilty. En ole vaan uskaltanut lukita vastausta, kun keksin myös useamman syyn, miksi hän ei olisi myyrä. Oon kyllä kaikista mun epäilyistä kirjoittanut argumentteja puolesta ja vastaan.
Eikös Sara paljastanut insertissä, että sukelsi sen jokerin?
Eli Timo ja Lauri eivät sukeltaneet jokeria.
Ei ole järkevää spekuloida asialla, joka on jo paljastettu. Siksi kannattaa aina katsoa kyseinen kohta, ja spekuloida vasta sitten, jos jokin asia jää epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on kaikista Myyrä kausista selkein, kun Myyrä on jo ihan selvä tässä vaiheessa, vaikka jaksoja on vielä muutama jäljellä.
Ja ikävää, että naiset ovat jo tippuneet paitsi yksi.
Mutta hyvä, että hän kuitenkin pääsee loppuun asti, kun myyrähän ei voi tippua..."Sara-myyrä kuitenkin tippui. No, tällä kaudella mikään ei ole sitä miltä näyttää.
Millä todennäköisyydellä viisi ekaa putoajaa ovat naisia? 5/11 x 4/10 x 3/9 x 2/8 x 1/7 = 120/55440 = 0,2 % (jos siis emme tiedä kuka on myyrä, nythän tiedämme myyrän olevan koiras)
Onko liian vaikeaa kirjoittaa paljastuskommenttinsa alkuun: "Spoilaus"?
Taas pilattiin kokonaan yhden jakson katsominen, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Sara paljastanut insertissä, että sukelsi sen jokerin?
Eli Timo ja Lauri eivät sukeltaneet jokeria.
Ei ole järkevää spekuloida asialla, joka on jo paljastettu. Siksi kannattaa aina katsoa kyseinen kohta, ja spekuloida vasta sitten, jos jokin asia jää epäselväksi.
Mun mielestä Sara sanoi, että hän saattoi ottaa jokerin vahingossa.
Pitäiskö sun katsoo se kohta ennen kun spekuloit? Voit sitten olla varma mitä Sara sanoi eikä tarvi kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on kaikista Myyrä kausista selkein, kun Myyrä on jo ihan selvä tässä vaiheessa, vaikka jaksoja on vielä muutama jäljellä.
Ja ikävää, että naiset ovat jo tippuneet paitsi yksi.
Mutta hyvä, että hän kuitenkin pääsee loppuun asti, kun myyrähän ei voi tippua..."Sara-myyrä kuitenkin tippui. No, tällä kaudella mikään ei ole sitä miltä näyttää.
Millä todennäköisyydellä viisi ekaa putoajaa ovat naisia? 5/11 x 4/10 x 3/9 x 2/8 x 1/7 = 120/55440 = 0,2 % (jos siis emme tiedä kuka on myyrä, nythän tiedämme myyrän olevan koiras)
Onko liian vaikeaa kirjoittaa paljastuskommenttinsa alkuun: "Spoilaus"?
Taas pilattiin kokonaan yhden jakson katsominen, kiitos vaan.
En ole tuon lainatun kommentin kirjoittaja, mutta oon kirjoittanut myös viestejä, joista selviää plussajaksojen tapahtumia. Täällä on ollut niin vähän keskustelijoita ja käsitelty jatkuvasti plussajaksoja, että unohtui kokonaan miettiä spoilauksen mahdollisuutta. Uskallan väittää, että sama on käynyt muillekin. Pahoittelut omasta puolesta, jos mun viestit on joltain vienyt katselun iloa!
Amira meni ja otti kaikki jokerit. Onpa ahne, vähän sellainen minä, minä.
Amira on vähän hankala tapaus. En tykkää.
Ihan outo nimi, en ole koskaan kuullut, en missään. Kuka lienee.
Ketkä kaikki kilpailijat ovat siis tippuneet? Miten muka Jesse tippui ja on myyrä? Selittäkää tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kaikki kilpailijat ovat siis tippuneet? Miten muka Jesse tippui ja on myyrä? Selittäkää tarkemmin.
Jäljellä Hanad, Stan, Timo, Lauri, Sergey, Jesse.
Jotkut epäilee Jessee sen takia, että hän on putoamisen takia epätodennäköisin myyrä. Eli tää putoaminen ois joku tuotannon sumutus.
95 % viesteistä on plussa-jakson katsoneiden kirjoittamia. Kuten aiemmillakin kausilla. En muista että tuhansia viestejä keränneet aiempien kausien ketjun koskaan spoilasivat ketään. Ei sinne ainakaan kukaan spoilereista tai spoilautumisesta kirjoittanut. Siksi uhkarohkeaa kurkkia tätä ketjua. 99 % kirjoittajista viikon edellä sitä ainutta spoilautujaa.
Lue omalla vastuulla, spoiler alert, disclaimer, trigger warning: masuasukki, Stan on myyrä, Sergei tippuu kasijakson alussa, huomenna on pouta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Tykkään ohjelmasta.
Paskaa huuleen! Kattelin eilen ehtoo myöhällä sivu silmällä (22.4) totesin että IHAN PASKA JUONTAJANA, eiks tään pitäny olla Jaajolla duunissa vai menikö jo sukset sekaisin?
Hauska et jesse ite sano et jos sillä on pakka leväällää nii ansaitseeki lähtee. Siks se ei ostanu huutokaupas. Selvii että pakka oli leväällää mut ei vaa päästetä pois. Pakka kuntoon jesse!!!
Voiko joku selittää tuota Jesse kuviota tarkemmin? En ole nähnyt uusia jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Moni tuotannossa mukana ollut sanoo, että Sointu tuoksahti.
Jalkovälistään.
"Mikään ei ole sitä miltä näyttää." voisi viitata siihen, että Jesse pudotessaan näytti ei-myyrältä, mutta onkin myyrä.
Ah sori muistin numerot väärin päin. Eli Timo toi koodiin tarvittavan numeron 8 ja Stan toi numeron 3. Jos 832 oli oikea koodi, niin Timo ja Stan olivat molemmat hyvin epämyyrämäisiä.