Kannattaako rahastoja nyt ostaa
Kannattaako nyt ostaa rahastoja? Merkitä osuuksia.
Kommentit (27)
Ensi viikon lopulla enne pääsiäistä ajattelin ostaa jotain. Ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minulle on alkanut tulla tunne, että tästä ei tulekaan enää nousua. Kaikki on niin varmoja että vielä tulee, mutta minä pelkään että maailmantalous kyykkää nyt niin pahasti että rahastojen arvot ei tule toipumaan pariin kymmeneen vuoteen ja sitten se sijoittaminen olikin yhtä tyhjän kanssa.
maanantaina rommaa kunnolla hutit sulkee hormusin ja punaisen meren
Itse uskon maanantaina olevan mean reversion pumpin ja dumppia taas loppuviikosta👍👍
Nyt menee sen verran huonosti kun suezin kanava menee kiinni.
Maanantaina nähdään kumpi on oikeassa👍👍
Rahastoja joiden arvo nousee tulevaisuudessa kannattaa, rahastoja joiden arvo laskee tulevaisuudessa ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minulle on alkanut tulla tunne, että tästä ei tulekaan enää nousua. Kaikki on niin varmoja että vielä tulee, mutta minä pelkään että maailmantalous kyykkää nyt niin pahasti että rahastojen arvot ei tule toipumaan pariin kymmeneen vuoteen ja sitten se sijoittaminen olikin yhtä tyhjän kanssa.
maanantaina rommaa kunnolla hutit sulkee hormusin ja punaisen meren
Itse uskon maanantaina olevan mean reversion pumpin ja dumppia taas loppuviikosta👍👍
Maanantaina nähdään kumpi on oikeassa👍👍
Voi olla tasaistakin kun ainakin jenkeissä ne veto piuhat irti pahimman laskun aikaan.
Tulikiven Suomussalmen talkkiesiintymä (Nordic Talc Oy) on Euroopan suurin ja kompaktein talkkiesiintymä. Siinä on enemmän talkkia kuin Mondolla on, Tulikiven talkkiesiintymä on kompaktimpi ja helpommin louhittavissa avolouhoksesta! Eikä tässä vielä kaikki: Talkin hinta oli vuonna 2015 keskimäärin 186 dollaria tonnilta ja viime vuonna keskimäärin 300 dollaria tonnilta. Hinta on siis noussut yhdeksässä vuodessa 61 prosenttia.