Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako rahastoja nyt ostaa

Vierailija
28.03.2026 |

Kannattaako nyt ostaa rahastoja? Merkitä osuuksia. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minulle on alkanut tulla tunne, että tästä ei tulekaan enää nousua. Kaikki on niin varmoja että vielä tulee, mutta minä pelkään että maailmantalous kyykkää nyt niin pahasti että rahastojen arvot ei tule toipumaan pariin kymmeneen vuoteen ja sitten se sijoittaminen olikin yhtä tyhjän kanssa.

maanantaina rommaa kunnolla hutit sulkee hormusin ja punaisen meren

Itse uskon maanantaina olevan mean reversion pumpin ja dumppia taas loppuviikosta👍👍

Nyt menee sen verran huonosti kun suezin kanava menee kiinni.

Vierailija
22/27 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon lopulla enne pääsiäistä ajattelin ostaa jotain. Ehdotuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minulle on alkanut tulla tunne, että tästä ei tulekaan enää nousua. Kaikki on niin varmoja että vielä tulee, mutta minä pelkään että maailmantalous kyykkää nyt niin pahasti että rahastojen arvot ei tule toipumaan pariin kymmeneen vuoteen ja sitten se sijoittaminen olikin yhtä tyhjän kanssa.

Itse uskon maanantaina olevan mean reversion pumpin ja dumppia taas loppuviikosta👍👍

Maanantaina nähdään kumpi on oikeassa👍👍

Vierailija
24/27 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastoja joiden arvo nousee tulevaisuudessa kannattaa, rahastoja joiden arvo laskee tulevaisuudessa ei kannata.

Vierailija
25/27 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina nähdään kumpi on oikeassa👍👍

Voi olla tasaistakin kun ainakin jenkeissä ne veto piuhat irti pahimman laskun aikaan.

Vierailija
26/27 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tulikiven osakkeita.

Vierailija
27/27 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikiven Suomussalmen talkkiesiintymä (Nordic Talc Oy) on Euroopan suurin ja kompaktein talkkiesiintymä. Siinä on enemmän talkkia kuin Mondolla on, Tulikiven talkkiesiintymä on kompaktimpi ja helpommin louhittavissa avolouhoksesta! Eikä tässä vielä kaikki: Talkin hinta oli vuonna 2015 keskimäärin 186 dollaria tonnilta ja viime vuonna keskimäärin 300 dollaria tonnilta. Hinta on siis noussut yhdeksässä vuodessa 61 prosenttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan