Kun deittimies kyselee vaihdevuosien alkamisesta, mitä vastaat? Kerrotko rehellisesti vai kaunisteletko totuutta?
Kommentit (51)
Kysyisin kuinka on hänen erektionsa laita.
Olen sen ikäinen että ei tarvi kysellä.
Missä vaiheessa on ensinnäkin alettu deittailla tuossa iässä, ja toisekseen alettu keskustella tuollaisesta treffeillä? On kyllä sairas mies jos vaihdevuodet kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Takana jo vuosia sitten!
Mitä hittoa, kuka urpo sellaista kysyy? Loppuisi deitit siihen.
Kysyisin pienen hämmentyneen hiljaisuuden jälkeen että mitä helkkaria mun terveystiedot hänelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa on ensinnäkin alettu deittailla tuossa iässä, ja toisekseen alettu keskustella tuollaisesta treffeillä? On kyllä sairas mies jos vaihdevuodet kiinnostavat.
Jos haluaa rivienvälistä halukkuutta parittelupuuhiin selvittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takana jo vuosia sitten!
Sullako? Mul ei ole.
Vierailija kirjoitti:
On entinen deittimies mikäli kyselee noin tyhmiä.
Huonosti menee teillä, jotka ette ole kykeneväisiä avoimeen keskusteluun ihmisten kanssa. Miksi häpeilette vaihdevuosianne?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, kuka urpo sellaista kysyy? Loppuisi deitit siihen.
Elikä loppuisi. Turhia uhoat netissä.
Kysyisin vastakysymyksen andropaussista, erektiosta ja eturauhasen tilasta ja loisin kriittisen silmäyksen hiusrajaan, vyötärönseutuun ja korviin.
Ja naiset vielä kehtaa valittaa miksi miehet ei usko naisten puheita ilman todisteita. Ei ole mitään niin pientä asiaa mistä nainen ei miehelle valehtele
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas muna voi?
Ei kannata kysyä, muuten mies luennoi aiheesta tunnin ja lähettää vielä kuviakin.
Niin tyhmää miestä ei olekaan, jolle edes tulisi mieleen tuosta kysyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti menee teillä, jotka ette ole kykeneväisiä avoimeen keskusteluun ihmisten kanssa. Miksi häpeilette vaihdevuosianne?
Miksi pitäisi vaihdevuosista puhua melko tuntemattoman miehen kanssa? Tuskin kysyy empatiasta ja halusta oppia.
Miehille tulee andropaussi. Hiusraja pakenee, joiltakin lähtevät hiukset kokonaan tai sitten tulee iso paljas laikku keskelle päätä. Ne onnekkaat, joille jää hiukset, ne harvenevat silti. Maha kasvaa pallomahaksi ja tulee manboobsit. Lisäksi tulee erektio-ongelmia ja eturauhanen kasvaa. Pallit alkavat roikkumaan, perse myös. Lihakset surkastuu. Naama alkaa roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tulee andropaussi. Hiusraja pakenee, joiltakin lähtevät hiukset kokonaan tai sitten tulee iso paljas laikku keskelle päätä. Ne onnekkaat, joille jää hiukset, ne harvenevat silti. Maha kasvaa pallomahaksi ja tulee manboobsit. Lisäksi tulee erektio-ongelmia ja eturauhanen kasvaa. Pallit alkavat roikkumaan, perse myös. Lihakset surkastuu. Naama alkaa roikkua.
Karvat alkaa tursuta korvista ja sieraimista ja kulmakarvoihin kasvaa sellaisia tosi pitkiä mustia karvoja.