Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun deittimies kyselee vaihdevuosien alkamisesta, mitä vastaat? Kerrotko rehellisesti vai kaunisteletko totuutta?

Vierailija
28.03.2026 |

Kiinnostaa ketkä on rehellisiä

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuuden nimessä mies voi sitten oma-aloitteisesti kertoa, ottaako eteen vain pillereillä, jotta nainen voi tehdä omat johtopäätelmänsä ennen, kuin tuhlataan molempien aikaa yhtään enempää. 

Ja itsehän kierrän, kerran haksahtaneena, pillerimiehet kaukaa! 

Vierailija
42/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne Sinun vaihdevuotesi deittimiehelle kuuluu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin kuinka on hänen erektionsa laita.

Nii i! Tyyliin: Terve, moro, hei...seisooks sul vai ei? Ei kai kukaan pälli rupee deiteillä tiedustelemaan toisen kuukautisia...? Mahtais olla muutakin juteltavaa, ja jos ei, ni heivaa vekka

Vierailija
44/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa on ensinnäkin alettu deittailla tuossa iässä, ja toisekseen alettu keskustella tuollaisesta treffeillä? On kyllä sairas mies jos vaihdevuodet kiinnostavat.

Kysyisin että miksi haluaa tavata ikäistään naista jos kuitenkin haluaa oikeasti nuoren hedelmällisen panopuun, jolle pääsee maksamaan mahdollisia elareita?

Vierailija
45/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On entinen deittimies mikäli kyselee noin tyhmiä.

Huonosti menee teillä, jotka ette ole kykeneväisiä avoimeen keskusteluun ihmisten kanssa. Miksi häpeilette vaihdevuosianne?

Kysyy mies, joka ei ymmärrä naisten hormonitoiminnasta yhtään mitään.

Vierailija
46/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että missä vaiheessa sinun vaihdevuosi oireet on. Millaisia oireita sinulla on. En deittaille, niin ei tarvitse... 

Vierailija
47/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu vastata mitään. Ottaa etäisyyttä tollaiseen kaheliin. Mitkään alapääjutut ei ainakaan mulla kuulu oudoille ihnisille.

Vierailija
48/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin empaattisen ilmeen ja kysyisin hellästi, että "liittyykö kysymys tuohon sinun andropaussisi aiheuttamaan identiteettikriisiin? Ymmärrän, jos kaipaat yhdessä vanhoiksi astumisen kokemusta ja muutosvaiheen samanaikaista jakamista <3 Itse kuitenkin olen vielä hedelmällinen, niin että..."

Ehkä jollekin selkeästi autistiselle voisin vastata, että monet - myös minä - juttelee näistä asioista vasta sitten, kun ollaan läheisiä ja silloin kannattaa odottaa, että nainen itse ottaa aiheen puheeksi. Noin muuten en haluaisi jatkaa deittailua törpön töksäyttelijän kanssa, hän ei olisi mulle sopiva.

Vierailija
49/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ili nuorwna tollainen pillerimies ettei oikeen pelittänyt ilman pillereitä vaikka oli nuori

Vierailija
50/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että alkoivat juuri minuutti sitten, hyvää jatkoa ja menestystä elämässä.

Vierailija
51/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun deittimies kyselee jotakin tuollaista, minä häivyn. 

Vierailija
52/52 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin treffeille olisin jo tehnyt etukäteen selväksi olevani transmies, joten minun andropaussistani olisi turha kysellä, koska saan testosteroni-injektioita loppuelämäni ajan niiden aiheuttamatta eturauhassyöpää. Myöskin olisin tehnyt selväksi, että pidän nimenomaan vanhemmista naisista, jotka mieluusti ovat käyneet menopaussin jo läpi, joten en pitäisi asiaa negatiivisena, ja toisaalta näkyisihän se jo päälle onko nainen jo muuttunut kypsän eli viehättävän näköiseksi. Tuntuisi noin muuten kyllä tökeröltä kysyä asiaa ensimmäisillä treffeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi