Viisikymppinen aviomies on menettänyt kiinnostuksensa sänkyhommiin. Olin hyväksynyt asian, mutta nyt salskea salituttu herättää tuntemuksia.
Asiallisia vastauksia kiitos! Olen jo aikaisemmin yrittänyt puhua aiheesta miehen kanssa, ei mitään vaikutusta.
Kommentit (36)
Ap (eli veeti 12v)
Annat ymmärtää että salskea salituttu herättää miehen kiinnostuksen.
Eli miehesi on hi-nu-ri? Heitä hint-ti pihalle, kerran hint-ti aina hint-ti. Pian on H-I-V.
Minä ED-miehen vaimo olin tulossa kommentoimaan ihan asiallisesti mutta tämä olikin huumoriketju. "Kiva" että seksitön parisuhde huvittaa teitä muita. Meille sellaisissa eläville niistä on joskus vaikea repiä huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Minä ED-miehen vaimo olin tulossa kommentoimaan ihan asiallisesti mutta tämä olikin huumoriketju. "Kiva" että seksitön parisuhde huvittaa teitä muita. Meille sellaisissa eläville niistä on joskus vaikea repiä huumoria.
Kuka sinut ja teidät pakottaa niihin kamaliin parisuhteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole ihan noin mustavalkoista. Se että meillä ei ole seksiä miehen ongelmien vuoksi ei tarkoita että parisuhteemme olisi kamala. Silti sekään ei tarkoita sitä ettenkö kärsisi asiasta.
Laitetaan niitä jäitä sinne housuihin viilentämään himoja kiellettyyn lihaan,olethan naimisissa.
Kunniallisempaa olla uskollinen kuin avionrikkoja.
Seksiä ilmankin pärjää,kun ei ajattele koko asiaa.Keskittyy tärkeämpiin asioihin.
Esim siihen että on kunnollinen sivistynyt ihminen.,joka ei himojensa perässä juokse.
Onhan sinulla ikääkin jo sen verran että pitäisi jo enimmät himot olla jo kaikonneet.
Nyt voisi olla sen hengellisen kasvun aika,ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Paneminen ei ole perustarve. Nohuorille ehkäpä😒
Ei todellakaan ole perustarve.
Suututti, kun lapseni 7 - 9. Luokan terveystiedon kirjassa väitettiin sitä perustarpeeksi.
Mielestäni tuo on paha asia. Houkuttaa nuoria aloittamaan liian aikaisin.
Siitä vaan hommiin salskean salitutun kaa. Miehesikin on tyytyväinen kun sinä laulelet hilpeänä kotiaskareits tehdessäsi kunnon teenien jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole ihan noin mustavalkoista. Se että meillä ei ole seksiä miehen ongelmien vuoksi ei tarkoita että parisuhteemme olisi kamala. Silti sekään ei tarkoita sitä ettenkö kärsisi asiasta.
Tämä nimenomaan. En tiedä, miksi tämä aihe synnyttää aikuisissa(?) ihmisissä joka kerta pelkkää pään rääpimistä ja hihittelyä. Yleinen ongelma ja todella vaikea paikka, jos pitää joko elää vastentahtoisesti selibaatissa tai seksittömyyden takia lopulta erota ihmisestä, jota rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneminen ei ole perustarve. Nohuorille ehkäpä😒
Ei todellakaan ole perustarve.
Suututti, kun lapseni 7 - 9. Luokan terveystiedon kirjassa väitettiin sitä perustarpeeksi.
Mielestäni tuo on paha asia. Houkuttaa nuoria aloittamaan liian aikaisin.
On perustarve jokaiselle normaalisti kehittyneelle ihmiselle, vaikka tuollainen kuivettunut kurppa ei mitään aistillista tuntisikaan.
Meillä oli aikoinaan sama tilanne. Ap, sinun ja minun ero on se, että minulla halut pysyi yhdessä ja ainoassa, eli omassa miehessäni. Nyt mieheni tila on aivan eri, joten kanssakäyminen jatkuu. Mieheni ei kuitenkaan koskaan jättänyt minua tyhjän päälle. Mirtin onkohan suhteessanne minkään valtakunnan välittämistä?!
Jos miestä ei kiinnosta, niin ilmoita miehelle, että asiantila ei sinulle kelpaa. Niin minä tein vaimolleni. Sanoin, että minulla on seksiä, joko kotona tai muualla, hän saa valita. Nyt on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä ei kiinnosta, niin ilmoita miehelle, että asiantila ei sinulle kelpaa. Niin minä tein vaimolleni. Sanoin, että minulla on seksiä, joko kotona tai muualla, hän saa valita. Nyt on muualla.
Jos joku nainen ilmoittaisi palstalla näin, täällä huudettaisiin naama punaisena h uoraa. Mieheltä sama on vain jämptiyttä.
Ainakin treenin ollessa kesken sellainen höpöttely ja kyttäily on tosi rasittavaa ja jopa vaarallista, eli mielummin sitten vasta treenin jälkeen, sopiiko?