Huomenna liikkuu virpojia! Oletko varautunut?
Meillä on tänäkin vuonna etävirpomispiste jättämällä vitsan saa ottaa tietyn määrän herkkuja. Viime vuonna kaikki meni hyvin ja saatiin monen monta vitsaa. Jännä seurata montako vitsaa huomenna saadaan. En viitsi pitää ovikelloa huomenna päällä kun sit ovikello soi vähän väliä ja kissaparat stressaantuu turhaan.
Oletko juuri sinä valmiina huomiseen?
Kommentit (64)
Olen, olen ostanut kindereitä ja suklaapatukoita. Mies sanoi että hän ei sitten ovea kerjääjille avaa eikä mitään anna, joten minä taas tapani mukaan olen se joka oven avaa ja antaa palkan virpomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Annan mämmiä kauhalla käteen
ja sano vielä että oho, kävin just paskalla xD
Olen varautunut. Pesäpallomailalla.
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelmana lähteä pakoon kotoa jonnekin ja palailla vasta iltamyöhällä takaisin...
Tässä olisi ideaa! Voisin käydä palauttamassa muorin avaimen hänen entiseen kotiinsa, joka paloi tulipalossa. Kerroinkin tästä toisessa keskustelussa jos joku tunnistaa.
Joo täällähän pimpottelee lapset vaikkei olisikaan pääsiäinen! Jotain käyttöä joulusuklaille jos olen kotona. Yleensä tuovat kiviä minulle lahjaksi perkeleet.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla oikeasti jokin merkki mistä tietää onko virpojat tervetulleita. Vaikka jokin koriste portinpielessä tai ovessa. Meillä on virpojat selvästi vähentyneet viime vuosina kun omat lapset ovat kavereineen jo ylittäneet virpomisiän, mutta yllättävän moni täälläkin vielä uskaltaa päästää lapsensa tuntemattomien oville.
Palmusunnuntai - kaikkien namusetien unelmapyhä?
Pohjanmaalla vasta lankalauantaina. Kokkojakin poltetaan.
Meillä noro ja tervetuloa vaan. Sen saa aivan varmasti. Mitäs tulevat, en ole kutsunut ketään.
Olen varautunut 72 tunnin hätävaralla. Täällä kynttilän valossa kuunnellaan patteriradiosta, milloin noitainvaasio alkaa. Ikkunanraot on jo tiivistetty, vettä on varattu monta ämpärillistä.
Lapsia on vähemmän tällä suunnalla, niin ei ole käynyt vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Ovessa lukee: Kerjääminen kielletty!
Jos tulee virpoja kysyn etkö osaa lukea
Ei kai oikeasti noita lappuja enää ole missään?
Tämä ja halloweenin kerjuu pitäisi kieltää lailla. Ihan hirveä perinne. Olemme varautuneet niin, että ovikellon patteri on otettu pois.
Eihän vielä virvota? No. Eipä haittaa. 20v. Olen täällä asunut eikä ole pikkunoitia näkynyt. Ovi vielä lukossa pitkin päivää, niin eipä huolta. Jehovista enempi haittaa. virpovat paljon useammin. onneksi helppo hätistellä. pyytää vain saunomaan, kun on juuri lämmin, niin ei ole sekunnin päästä pihallakaan enää näkyvillä...
Entä jos oven takana onkin risu-ukko tuomassa pakettiautollista risuja sulle ja vastineeksi pitää olla aika helewetin iso vasullinen karkkia xD
Ei ole vuosiin käynyt virpojia enkä usko että tänäkään vuonna jos kävis ei olis mitään tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oven takana onkin risu-ukko tuomassa pakettiautollista risuja sulle ja vastineeksi pitää olla aika helewetin iso vasullinen karkkia xD
Vasu pois!
Olin varautunut, mutta virpojat olivat liikkeellä, kun olimme tunnin päivälenkillä.
Ovessa lukee: Kerjääminen kielletty!
Jos tulee virpoja kysyn etkö osaa lukea