Mitä olette varanneet huomisille virpojille?
Kysymys otsikossa.
Jos vastauksesi on, että et kaipaa virpojia ja et aio avata ovea, niin ei tarvitse vastata. Kiinnostaa heidän vastauksensa, jotka oikeasti odottavat virpojia kylään.
Kiinnostaa myös vinkit teiltä, joiden kotona käy paljon virpojia. Mitä annatte palkaksi, jos virpojia on paljon? Ja jos kotiovelle tulee vaikka neljän lapsen porukka, joka antaa yhden vitsan. Annatteko palkan kaikille vai vain vitsan antaneelle?
Ap
Kommentit (63)
Virvon varvon patukoita ja niitä lakuja pussissa.
Väärä päivä, palautamme ovelta takaisin, toivotamme tervetulleiksi viikon päästä lauantaina
Vierailija kirjoitti:
Väärä päivä, palautamme ovelta takaisin, toivotamme tervetulleiksi viikon päästä lauantaina
Suurimmassa osassa Suomea virvotaan palmusunnuntaina, se lauantai/pääsiäissunnuntai on se poikkeus.
En odota virpojia, mutta jos niitä ovelle tulee, niin palkaksi saa omenan. Minusta jo lapsille pitää opettaa terveellinen syöminen eikä karkit ole hampaille tai koko elimistölle lainkaan tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmassa osassa Suomea virvotaan palmusunnuntaina, se lauantai/pääsiäissunnuntai on se poikkeus.
Virpominen on kuitenkin lähtenyt liikkeelle siitä lauantaista.
Toivottavasti tulee virpojia, joinain vuosina ei käy ketään. On munia ja tikkareita.
Virvov varvon patukoita ja suklaa-allergisille jotain lidlistä ostamiani hedelmäkarkkijutskia. Annan palkan jokaiselle. Myös pikkusisaruksrn kanssa liikkeellä ollevalle teinille, joka ei varsinaisesti virvo.
Eikai ne huomenna kierrä 😅 Enkä varaa mitään, ku ei koskaan käy ketään 😃
Vitosen seteleitä, karkkipusseja, munia ja yllätyspusseja hiukan isommille pojille ja tytöille, kivoja tavaroita. Meillä käy tyttären lapset ja heidän kavereitaan myös. Lisäksi myös naapurien lapsia ja aivan vieraitakin.
Ostin irtokarkkihyllyltä erilaisia kääreellisiä suklaita.
Asun tällaisessa vanhassa kerrostalossa, jossa asuu yhteiskunnan alempi sosiaaliluokka. Minä olen ainoa tässä rapussa, joka antaa virpojille suklaata tai rahaa.
Mua jaksaa aina hämmentää, miksi virpomista vastustavat tulevat näihin ketjuihin avautumaan. Jos täällä on keskustelu vaikka räpistä, niin en minä mene sinne keskusteluun huutelemaan, että on muuten huonoa musiikkia ja en tykkää yhtään.
En mä mitään odota, mutta varaudun. Tällä kertaa virvon, varvon -patukoilla. Ja jokainen saa tietysti oman. Usein ollut pieniä suklaamunia, mutta Prismassa ei ollut niitä. Olen muuttanut viime kesänä, en tiedä käydäänkö tässä talossa paljon virpomassa.
Pettymyksiä. Kasvattaa luonnetta.
Huomenna virvotaan, eikä todellakaan noita-akkoina, ja toivotetaan terveyttä ja kaikkea hyvää. Palkoille tullaan vasta viikon päästä ja se yleensä on suklaamunia. Näin perinne idässä.
Lakritsipatukoita ja tikkareita löytyy meiltä tänä vuonna. Odotan paljon virpojia, niin palkkojakin on n. 60 lapselle.
Ovet ja ikkunat kiinni pimeässä asunnossa sähisen niille postiluukusta.