Ihana, tuleekohan Anttila takaisin!
Luin, että mietinnässä. Olisipa kyllä ihana uutinen, niin paljon hyvää tavaraa tullut aikoinaan ostettua.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi Tokmanni kilpailijan. Ehkä Anttila ostaisi sen jossain vaiheessa?
Tokmannilla on jo kilpailijoita
Muuta täällä ei nyt just tällä hetkellä taida ollakaan
En osaa nimetä yhtään kilpailijaa. Puuilo? Ei. Prisma? Ei sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi Tokmanni kilpailijan. Ehkä Anttila ostaisi sen jossain vaiheessa?
Tokmannilla on jo kilpailijoita
Muuta täällä ei nyt just tällä hetkellä taida ollakaan
En osaa nimetä yhtään kilpailijaa. Puuilo? Ei. Prisma? Ei sekään.
Kärkkäinen ainakin.
Kodin Anttila. Ostitte kiinakamaa niistä. Temutus.
Vierailija kirjoitti:
Anttila, sieltä sai kaiken 👍
Kudoin tänä kesänä kaksi puseroa Anttilasta ostetuista langoista. Kivat puserot, nyt vasta iski inspiraatio noista langoista. Ei auta hätäillä.
Toivottavasti Anttila tulee takaisin mahdollisimman samanlaisena tavaratalona, jossa on myös kunnon ruokaosasto eli joku marketti! Myös kosmetiikkaosasto on tärkeä. Kävisin Anttilassa ja tuntisin että olen nuori jälleen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sääli ettei sen kannattaisi nykypäivänä. Maailma muuttunut niin nopeasti ettei kukaan enää osta DVD-leffoja, CD-levyjä ja muut pikkutavarat vaatteita myöten tilataan Kiinasta tai muualta. Anttila oli tosi kiva tavaratalo muuten, mutta...
Joku liettualainen pulju omistaa nykyisin Anttila tavaramerkin.
Ysärillä Anttilassa oli hyvä levyosasto, josta tuli kaikki mieleiset uutuuslevyt ostettua lp:nä tai cd:nä. Myös vaateosasto oli hyvä. Olen ostanut ensimmäiset rintsikat Anttilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anttila, sieltä sai kaiken 👍
Kudoin tänä kesänä kaksi puseroa Anttilasta ostetuista langoista. Kivat puserot, nyt vasta iski inspiraatio noista langoista. Ei auta hätäillä.
Minkä nimisiä lankoja?
Jos ei tule levyosastoa niin ei kelpaa
Tåmä! Itse olen 39-vuotias.