Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka eivät rakasta puolisoaan...

Vierailija
27.03.2026 |

...mutta olosuhteiden pakosta on toisen kanssa. Ei ole riitelyä mutta ei ilman läheisyyttäkään. On talo, lapset, työpaikka jne. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ap on sinkku.

Minä taas uskon, että ap on persu.

Vierailija
22/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivainen torttu ja pers karvoissa kakkakikkareet punkerolla, siinä kovimmallakin ukolla veltostuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän vaikeaa tuota lehmää on rakastaa kun ihmisen kanssa oli tarkoitus elää.

Vierailija
24/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä, ikinä olisi minkäänlaisessa tunteettomassa liitossa. Mikä järki??

N40

No moni nainen esim. hyötyy liitosta taloudellisesti eikä halua madaltaa elämänlaatuaan.

Vierailija
25/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivainen torttu ja pers karvoissa kakkakikkareet punkerolla, siinä kovimmallakin ukolla veltostuu!

Olen ihan hyvännäköinen, normaalipainoinen itsestään huolta pitävä nainen. Ap

Vierailija
26/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut helposti jäädä pitkään (27v), mutta pystyyn kuolleeseen liittoon. Päätin kuitenkin lähteä ja nyt en kadu muuta, kuin että olisi pitänyt lähteä jo 10 vuotta aiemmin. Lasten takia sinnittelin liian pitkään. Nyt, sinkkuna, olen onnellisempi kuin koskaan ja tiedän, ettei parisuhde voi tarjota mitään, mitä ilman en pärjäisi. 

Mikä siinä parisuhteessasi oli vikana ja kuormitti?

Vierailija
27/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että ap on sinkku.

Minä taas uskon, että ap on persu.

Hae hyvä ihminen apua tuohon persupakkomielteeseen,se helpottaa ahdistustasi.

Vierailija
28/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta, naisille vaan vaikea myöntää tätä.

Vierailija
29/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista naista kiihottaa raha, ei muu

Rakkaani on tyhjätasku, mutta minulla on talous kunnossa. 

Oma asiansa. 

Vierailija
30/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ei vaan sytytä enää vuosien jälkeen. Kyllähän tässä kuolee pystyyn jossei ala miettimään eroa.

Vierailija
31/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lähdin, totta kai. Nyt on kaikki hyvin, ja välit exään aivan hyvät. 

Vierailija
32/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misogynisti-miehet eivät vain suostu hyväksymään sitä asiaa että on olemassa myös kauniita ja sporttisia mimmejä.. ottaako egon päälle?

Vierailija
33/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseudullahan on ihan selvä kuvio, sinne jää nämä porsaat tai muuten vähemmän lahjakkaat naiset. Miehet taas jäävät isolla porukalla ja punkerompikin nainen saa ihan komean, mutta vähälahjaisen miehen. Tämä sitten johtaa baareissa isoihin ongelmiin.

Vierailija
34/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misogynisti-miehet eivät vain suostu hyväksymään sitä asiaa että on olemassa myös kauniita ja sporttisia mimmejä.. ottaako egon päälle?

Ihan kuin sun elämä kiinnostaisi yhtään ketään. Mun ego on kieltämättä aika kova. ;)

Vierailija
35/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaseudullahan on ihan selvä kuvio, sinne jää nämä porsaat tai muuten vähemmän lahjakkaat naiset. Miehet taas jäävät isolla porukalla ja punkerompikin nainen saa ihan komean, mutta vähälahjaisen miehen. Tämä sitten johtaa baareissa isoihin ongelmiin.

Tämä on kyllä nii täyttä faktaa, ihan samoin kun se, että pks:llä on hyviä naisia enemmän kuin miehiä. Ai että ku olikin ihania pks:n vuodet!

Vierailija
36/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsia ja kynnys siihen, että rikon perheen on aika iso ihan vain sen takia, että kyllästyttää. Lasten eroperheistä olevien kavereiden elämä ei aina vaikuta niin mukavalta, kun kaikki osapuolet eivät osaa käyttäytyä aikuismaisesti. Omatkin vanhemmat erosivat, kun olin nuori ja muutettiin omakotitalosta kolmioon. Oli ihan todella kivaa teinityttönä jakaa huone ala-asteikäisen veljen kanssa. Olisihan sitä todella kivaa elää juuri niiden omien mielihalujen mukaan, mutta muutkin asiat painaa vaakakupissa.

Vierailija
37/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut helposti jäädä pitkään (27v), mutta pystyyn kuolleeseen liittoon. Päätin kuitenkin lähteä ja nyt en kadu muuta, kuin että olisi pitänyt lähteä jo 10 vuotta aiemmin. Lasten takia sinnittelin liian pitkään. Nyt, sinkkuna, olen onnellisempi kuin koskaan ja tiedän, ettei parisuhde voi tarjota mitään, mitä ilman en pärjäisi. 

Mikä siinä parisuhteessasi oli vikana ja kuormitti?

Neljä lasta, eikä mies ollut koskaan kotona työnsä takia. Tai oli viikonloput, mutta silloin kiinnosti alko enemmän kuin omat lapset. 

Vierailija
38/38 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä