Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella putkimiehen kanssa?

Vierailija
27.03.2026 |

Putkimies.

Amis.

Oikeistolainen.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vosu ja vaadin vähintään 5000 euron kuukausituloja.

Ei mulla muuta.

Eli demarifemakko. 

Saahan sitä vaatia, mutta mitä sitten saa onkin toinen juttu.

Vierailija
102/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta tärkeämpi on yhteinen arvomaailma, joten viisin seurustella ammattikoulun käyneen kanssa, jos arvot kohtaisivat. Oikeistolaisen kanssa niin ei ole. 

Olen akateemisesti koulutettu nainen, naimisissa akateemisesti koulutetun miehen kanssa. Olemme molemmat työläisperheistä ja myös hyvin käytännönläheisiä ja käsistä käteviä. Akateemisuus ja kädentaidot eivät sulje toisiaan pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä monipuolisesti kädentaitoiset miehet ovat niitä oikeita unelmavävyjä.

Esim. asuvat paljon paremmin kuin moni ehkä hieman parempiliksainen, koska osaavat myös rakentaa ja korjata itse talonsa, nikkaroida huonekalunsa ja siinä sivussa auttavat myös tumpelompia lähimmäisiään, joilla ei korkeampikaan koulutus auta käytännön ongelmien ratkaisemisessa silloin, kun putki hajoaa, valot alkaa vilkkua oudosti tai mites tää terassin pohja pitääkään perustaa.

No parempiliksaisen ei tarvitse nikkaroida tai korjata taloaan, koska hän voi helposti ostaa nämä palvelut sen sijaan, että tekisi kaiken itse. Varakkuus tuo nimenomaan vapautta valita, mihin käyttää oman aikansa ja kaikkea ei tarvitse eikä kannata opetella tekemään itse, jos sen voi ulkoistaa ammattilaiselle. Lisäksi se, että pystyy maksamaan muiden työstä, tukee samalla niitä, joille nämä kädentaidot ovat se ammatti. Ei tuo mielestäni edes kuulu vävyn tehtäviin korjata anopin putkia ja sähköjä vaan tätä varten on juuri ne ammattilaiset.

No, meillä on niin onnellisesti asiat, että pystymme vastavuoroisiin palveluksiin. Pystymme myös maksamaan unelmavävylle - ja mieluummin hänelle, kun tiedämme saavamme priimalaatua.

On riittävästi kokemusta ns. ammattilaisista, joiden jälkiä sitten paikkaa toinen ammattilainen - ja loput hoitaa kohdalleen unelmavävy. :D

No ei siinä mitään, jos tuo ratkaisu sopii kummallekin osapuolelle 🙂 Sun vävy tekee priimatyötä, mutta voihan sitä olla vävynä sellainenkin remppamies, joka tekee huonoa jälkeä ja joku ulkopuolinen ammattilainen olisi huomattavasti osaavampi. Paljon hyötyä voi tulla myös muunlaisesta osaamisesta, esimerkiksi arkkitehtivävy voisi auttaa uuden talon suunnittelussa tai finanssialan ammattilaisena toimiva vävy voi neuvoa sinua sijoittamisessa. 

Vierailija
104/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta putkinaisen kanssa voisin.

Tj50

Noita löytää räkälöistä. Niillä pubiruusuilla on vuosien putki päällä ja takana. Nauru ja puhe on sellaista räkäistä kähinää ja räkätystä :D

Vierailija
105/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellaisen kanssa keskustelee aamupalapöydässä? ..jostain putkista? ööö äää 

Vaikka siitä, miten sut saataisiin töihin ja miten voit maksaa oman osuutesi aamupalasta.

Vierailija
106/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut yli 20 vuotta aviomiehenä 

Putkimies.

Amis.

Demari.

Meni aina hyvin tuohon syöpäiseen demaripaskaisuuteen asti.

Laadukkaan ihmisen haaskausta. Demarius on terminaalinen mielensairaus, joten sori siitä.

Vierailija
107/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen itsekin duunari näin sairaanhoitajana. Aina olen ollut duunarimiesten kanssa parisuhteessa. Toki ei ole melkein kolmeen vuoteen rankan avioeron jälkeen kiinnostanut parisuhde kenenkään kanssa. Raksamies käy hoitamassa mun seksuaaliset tarpeet.

Siis sellunpilaaja luona hinkatun ruohon.

Itsehän olen pillunselaaja :D

Siinä sitä riittääkin selattavaa, HUH HUH!

Vierailija
108/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan putkimiehen tai muun remppamiehen ammatti käytännöllinen silloin, kun  menevät rikki tai on muuta remppaa, mutta parisuhde on paljon muutakin kuin kodin korjaamista. Jos itse on kiinnostunut luovuudesta ja itsensä ilmaisemisesta, eikö silloin olisi luontevampaa, että kumppani jakaa samanlaista maailmaa, esim. työskentelee kuvataiteen, musiikin, kirjoittamisen tai muun luovan alan parissa? Jos taas itseä viehättää kunnianhimo, riskinotto ja oman polun kulkeminen, esimerkiksi startup-yrittäjä voisi tuntua luontevalta kumppanilta kuin putkari. Ja jos itseä kiinnostaa tiede, tutkija voisi olla hyvä kumppani ainakin mielenkiintoisten keskustelujen kannalta.

Vierailija
109/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi kokea kaikkien ammattiryhmien edustajat itselle sopivaksi kumppaniksi? Joillekin sopii putkimies kumppaniksi, jollekin toiselle sopii lakimies, jollekin toiselle sopii taiteilija.

Vierailija
110/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoisella putkimiehellä on aika hyvät tienestit ja töitä riittää.👍

Vierailija
111/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi kokea kaikkien ammattiryhmien edustajat itselle sopivaksi kumppaniksi? Joillekin sopii putkimies kumppaniksi, jollekin toiselle sopii lakimies, jollekin toiselle sopii taiteilija.

Eikö röörinrassaajs sovi kaikille, kun niitä röörejä on sinullakin?

Vierailija
112/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sieg heil nainen, seurustelisin ihan ehdottomasti 

Vierailija
113/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattitaitoisella putkimiehellä on aika hyvät tienestit ja töitä riittää.👍

Niin on myös ammattitaitoisella lääkärillä, asianajajalla, ammattiurheilijalla, astronautilla, sijoituspankkiirilla, hedge-rahaston hoitajalla, toimitusjohtajalla, yritysjuristilla, huippukonsultilla, strategiajohtajalla, talousjohtajalla, teknologiajohtajalla, kvanttifyysikolla, professorilla, kansainvälisen politiikan asiantuntijalla, diplomaatilla, suurlähettiläällä, yritysrahoituksen asiantuntijalla, riskienhallintajohtajalla, varainhoitajalla, portfoliomanagerilla, ekonomistilla, analyytikolla, ohjelmistoarkkitehdillä, tuotejohtajalla, brändijohtajalla, markkinointijohtajalla, elokuvaohjaajalla, tuottajalla, huippumuusikolla, kapellimestarilla, säveltäjällä, pelistudion johtajalla, startup-yrittäjällä, arkkitehdillä, sisustusarkkitehdillä, muotisuunnittelijalla, taidekauppiaalla ja urheiluagentilla.

Vierailija
114/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, ja putkimies olisi kannattaisi kokoomusta, rkp:tä tai liberaaleja niin tottakai.

Vierailija
115/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen haluaa, että miehen kanssa on myös henkinen yhteys.

Vierailija
116/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi. Putkimies on oikeistolainen. Tiedä vaikka perustaisi yrityksen. Hyvä ala on.

Vierailija
117/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi. Putkimies on oikeistolainen. Tiedä vaikka perustaisi yrityksen. Hyvä ala on.

Jospa sillä naisella ei ole minkäänlaista kiinnostusta putkialaa kohtaan, saati sitten putkialayrittäjyyteen, ja hän kokee pikemminkin alan todella epämielenkiintoisena ja epäinspiroivana. Siksi hän kokee, että tällaisella alalla työskentelevän miehen ajatusmaailma on aivan liian kaukana hänen omista kiinnostuksen kohteistaan ja elämäntavoitteistaan.

Vierailija
118/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimies on paras mies!

Vierailija
119/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa sillä naisella ei ole minkäänlaista kiinnostusta putkialaa kohtaan, saati sitten putkialayrittäjyyteen, ja hän kokee pikemminkin alan todella epämielenkiintoisena ja epäinspiroivana. Siksi hän kokee, että tällaisella alalla työskentelevän miehen ajatusmaailma on aivan liian kaukana hänen omista kiinnostuksen kohteistaan ja elämäntavoitteistaan.

Höpöhöpö. Sama kuin sanoisi että insinööri ei sovi yhteen sairaanhoitajan kanssa.

Oletat myös että amiksen käynyt on älyllisesti ja kulttuurisesti passiivinen. Joku on,  toinen ei.

Vierailija
120/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa käyttää patriarkaalista termiä "putkimies", se pitäisi korvata "putkihenkilö":llä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi