Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella putkimiehen kanssa?

Vierailija
27.03.2026 |

Putkimies.

Amis.

Oikeistolainen.

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en alennu tapailemaan yhtään duunaria. Ne kun on liian köyhiä että kykenisi maksamaan minun vaatiman elintason. Ja kyllä miehen kuuluu maksaa ja mahdollistaa se että naisen ei tarvi käydä töissä

Häh. Duunarithan tienaa paljon paremmin kuin monet akateemiset. 

Vierailija
62/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin näköjään huonosti aloituksen. Ehdin jo innostua. Viimeinen lause pilasi koko jutun. On minullakin mielipiteeni, mutta en jaksa mitään poliittista vouhotusta. Kun poliittista suuntausta pitää erikseen korostaa, se yleensä tietää fanaattista öyhötystä. 

Toki jos olisi miehekäs ja isokokoinen putkimies, voitaisiin harrastaa kiihkeää seksiä kunhan pitäisi suunsa kiinni. 

Pilasi? Aika vahva ilmaisu. Kukahan tässä öyhöttää...

Kuinka tärkeää sinulle on oikeistolainen maailmankatsomus? Jos vastaat tähän rehellisesti, selviää sekin kuka öyhöttää😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen alan työ- tai virkamies voi olla putkimies.

tai vaikka  *sellunpilaaja* tai  ruohon hinkkaaja* kun ammateilla ei näytä olevan mitään merkitystä  nyky maailmassa.  Entinen Sylvi kertoi, että oli nuoruudessaan ollut syntinenElvi.

Vierailija
64/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen itsekin duunari näin sairaanhoitajana. Aina olen ollut duunarimiesten kanssa parisuhteessa. Toki ei ole melkein kolmeen vuoteen rankan avioeron jälkeen kiinnostanut parisuhde kenenkään kanssa. Raksamies käy hoitamassa mun seksuaaliset tarpeet.

Siis sellunpilaaja luona hinkatun ruohon.

Vierailija
65/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi muurarikin on putkimies.

RööriRoope on parasta.

Vierailija
66/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

amis putki ja sähkö miehet ansaitsevat todella hyvin eikä työt lopu. jos et arvosta varmaan hän löytää arvostavan sinua paremman. lienet suojatöissä kirjastossa kuvittelet olevasi virkamies. 

Sinä et ole käynyt peruskoulun jälkeen mitään kouluja. 

Ja sinä olet kuluttanut aikaasi vain keffan työpajassa, ns. Nyppinyt rupia norsun perseestä. 

Vierailija
67/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olen itsekin duunari näin sairaanhoitajana. Aina olen ollut duunarimiesten kanssa parisuhteessa. Toki ei ole melkein kolmeen vuoteen rankan avioeron jälkeen kiinnostanut parisuhde kenenkään kanssa. Raksamies käy hoitamassa mun seksuaaliset tarpeet.

Sairaanhoitaja on asiantuntijatason ammatti virallisessa luokittelussa. Lähihoitaja (toisen asteen tutkinto) duunari. 

Vierailija
68/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistolainen putkimies ei voi olla muuta kuin persu. Kokoomuslaista putkimiestä ei ole olemassakaan jos ei ole sattunut syntymään yksinkertaiseksi.

Kaikki kokkarit ovat yksin kertaisia muuten Suomen talous ei olisi näin kuralla. Ja vielä vaan  kokkarit huutaa  että ei ole mitään hätää talous nousee työttömyys vähentyy. Noita juttuja  voidaan kuulla joka päivä. Jos kokkarit olisivat viisaampia, niin kerro milloin he kertovat totuuden mitä maassa oikeesti tapahtuu.

Vierailija
69/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

amis putki ja sähkö miehet ansaitsevat todella hyvin eikä työt lopu. jos et arvosta varmaan hän löytää arvostavan sinua paremman. lienet suojatöissä kirjastossa kuvittelet olevasi virkamies. 

Kenties palkka ei ole tässä pointti vaan enemmänkin se, millainen työ tuntuu itselle merkitykselliseltä ja haluaa myös kumppanin heijastavan samankaltaisia arvoja ja tavoitteita elämässä.

Haista paska... toivon sinulle onnea tuolle saralle. Olet lapsuuden kodissa hemmeteltu pentu tämän päivän  tyraani ja onnen onkija.  Noilla arkumenteillä tavoittelet kuuta taivaalta johon kukaan muukaan ei ole vielä onnistunut.  

Vierailija
70/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen hyvin, hyvin akateemisen perheen kasvatti, tykkään miehistä, jotka tykkää tekniikasta ja hahmottaa sitä hyvin. Voisin, ja olekin seurustellut duunarien kanssa, mutta koska omat arvot on enemmän kallellaan vasemmalle kuin oikealle, en ala juttusille oikealle kallellaan olevien kanssa. Politiikka on perheessäni sen verran pinnalla, että tiedän, että ongelmia seuraa varmasti, jos joukkoon ilmestyisi persu, tai edes kokkari. 

Mahtaa olla hyvät keskustelut, jos pitää olla samaa mieltä asioista. Minua persuja äänestävää miestä ei haittaisi ollenkaan, jos nainen olisi vasemmalla. Oikeastaan se voisi olla hyvin valaisevaa.

Vierailija
71/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mielelläni! Osaa tehdäkin jotain eikä vain pyöritellä papereita (kuten minä). T. N31

Vierailija
72/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylin yliopistotutkinto eli tohtorin tutkinto, ja juttelin kerran erään putkimiehen kanssa, joka oli Mensan jäsen ja oli harrastanut kielien opiskelua ja oli opetellut 8 eri kieltä, joita ymmärsi sujuvasti. Se, että on amislainen, ei tarkoita sitä, että on tyhmä. Suomen korkein mitattu älykkyysosamäärä on 185, jonka haltija on ammatiltaan kultaseppä.

Vierailija
73/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä monipuolisesti kädentaitoiset miehet ovat niitä oikeita unelmavävyjä.

Esim. asuvat paljon paremmin kuin moni ehkä hieman parempiliksainen, koska osaavat myös rakentaa ja korjata itse talonsa, nikkaroida huonekalunsa ja siinä sivussa auttavat myös tumpelompia lähimmäisiään, joilla ei korkeampikaan koulutus auta käytännön ongelmien ratkaisemisessa silloin, kun putki hajoaa, valot alkaa vilkkua oudosti tai mites tää terassin pohja pitääkään perustaa.

Vierailija
74/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimiehet voivat asua omakotitalossa, koska osaavat pitää sen kunnossa.

Vierailija
75/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä monipuolisesti kädentaitoiset miehet ovat niitä oikeita unelmavävyjä.

Esim. asuvat paljon paremmin kuin moni ehkä hieman parempiliksainen, koska osaavat myös rakentaa ja korjata itse talonsa, nikkaroida huonekalunsa ja siinä sivussa auttavat myös tumpelompia lähimmäisiään, joilla ei korkeampikaan koulutus auta käytännön ongelmien ratkaisemisessa silloin, kun putki hajoaa, valot alkaa vilkkua oudosti tai mites tää terassin pohja pitääkään perustaa.

No parempiliksaisen ei tarvitse nikkaroida tai korjata taloaan, koska hän voi helposti ostaa nämä palvelut sen sijaan, että tekisi kaiken itse. Varakkuus tuo nimenomaan vapautta valita, mihin käyttää oman aikansa ja kaikkea ei tarvitse eikä kannata opetella tekemään itse, jos sen voi ulkoistaa ammattilaiselle. Lisäksi se, että pystyy maksamaan muiden työstä, tukee samalla niitä, joille nämä kädentaidot ovat se ammatti. Ei tuo mielestäni edes kuulu vävyn tehtäviin korjata anopin putkia ja sähköjä vaan tätä varten on juuri ne ammattilaiset.

Vierailija
76/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkimiehet voivat asua omakotitalossa, koska osaavat pitää sen kunnossa.

Jos omakotitalossa asuvan ei-putkimiehen putket hajoaa niin se ei-putkimies talonomistaja varmaan kuitenkin osaa soittaa sille putkimiehelle sen sijaan, että jättää ongelman hoitamatta. Eihän putkimiehillä olisi töitä jos kaikki korjailisivat putkensa itse. 

77/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin seurustella miehen kanssa joka on täysin päinvastainen arvoiltaan yms? Sama kuin juut aIainen olisi yhdessä petsinallen kanssa

Vierailija
78/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai antaa ilmaisseksiä duunarille? No en voisi. Seurustele toisen putkimiehen kanssa ja pökkikää toisianne.

Vierailija
79/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.  Kunnon ammattimiehen kanssa kannattaa aina seurustella.  Putkimies varsinkin on hyvä.

Vierailija
80/161 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän en alennu tapailemaan yhtään duunaria. Ne kun on liian köyhiä että kykenisi maksamaan minun vaatiman elintason. Ja kyllä miehen kuuluu maksaa ja mahdollistaa se että naisen ei tarvi käydä töissä

Häh. Duunarithan tienaa paljon paremmin kuin monet akateemiset. 

Palkkamurhaajakin voi tienata hyvin mutta aika moni ei silti halua sotkea eritteitään sellaisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä