Siis ootteko ikinä käyneet lukemassa näitä:
www. vanhemmat. net
Ihan sairasta porukkaa :( Käy sääliksi niitä pieniä ihmisiä, joiden vanhempia nämä on.
Kommentit (16)
Välimerkkien käyttö onnetonta jne. Yksinkertaisen oloisia ihmisiä.
Mä oon vissiin jotenkin tyhmä, mutta luin useamman aloituksen - eikä tekstistä kertakaikkiaan tahtonut saada tolkkua. Jotkut kirjoitukset sai lukea pariinkin kertaan, eikä silti voinut olla ihan varma, että mitä ko. henkilö oikein tarkoitti/mitä mieltä hän oli. Huh.
no nyt mäkin kävin vähän vilkaisemassa. Siis ihan kun väen vängällä yritetään saada valituksen aihetta joka asiasta. Voi elämä sentään, keskittyisivät elämiseen eikä valittamiseen. Ihme palsta!
Sossut on piruja, itsessä ei ole koskaan vikaa jos lasta ollaan huostaanottamassa, sossunpirut vaanii viattomia ihmisparkoja tarkoituksenaan ryöstää näiltä lapset. Ja viesteistä oikein huokuu henkinen epätasapainoisuus. Voi ei, ei ole helppoja kyllä noi jutut.
tunnelma hipoo melkeinpä käsin kosketeltavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. hetkisen ollaan samaa mieltä kaikki omilta koneiltamme urputtaen. ;P
Tuli todella ahdistava olo. Sen lapsi 9 vee (muistaakseni) tulee sen viereen nukkumaan, koska pelkää että sossunpirut vie sen yöllä. Että näin. Olis vanhemmalla iso peiliin katsomisen paikka. Muutenkin ihan hysteeristä kirjoittelua.
Luin pari juttua ja esim. ensikotijuttu oli hirveä. Todella ilkeästi kirjoitettu enkä jaksa uskoa sanaakaan; kirjoittaja mm. väitti ettei miehellä ole asiaa kys. paikkaan, mutta itse olen ukkoni kanssa menossa ensikotiin nyt kesällä ja hänelle ainakin sanottiin että tervetuloa!
Oletteko itse koskaan olleet vastaavanlaisessa tilanteessa kuin nämä henkilöt joita haukutte?
Joo, on siellä varmaan valehtelijoita ja hulluja ym, mutta myös ihan totta puhuvia ihmisiä.
Ja kai itsekin tuollaisessa tilanteessa olisitte niin järkyttyneitä, ettei kirjoittaminen sujuisi. Sitä paitsi kaikki eivät ole täydellisiä (toisin kuin te). Joku voi kirjoittaa tosi huonosti koska ei vaan osaa kirjoittaa paremmin!
Taidatte itse olla näitä " sossunpiruja" ? (Tuliko muuten mieleen että toi sana on ihan tahallaan kärjistetty?) Vai oletteko todella noin sinisilmäisiä?
Oli tilanne mikä tahansa, mun lapsen ei tarvitsisi itkeä että sossunpirut vie. Siinä on jo itsessään oikein mehevä todiste huonosta vanhemmuudesta.
T. 11
(Itse asiassa mulla on joskus mennyt noin huonosti: kun mut huostaanotettiin lapsena)
Mutta en silti lähtisi " jakamaan kurjuutta" tuollaisella palstalla, jossa tyhmyys vaan näyttää tiivistyvän. Omalla asenteellaan voi vaikuttaa aika paljon huostaanottojuttuihinkin ja itselläni tästä kokemusta!
Ei voi olla totta, mitä tekstiä. Pahin oli ehkä vinkki muuttaa paikkakuntaa aina " tilanteen rauhoittamiseksi" , jos sossun kanssa tulee ongelmia. Muistan kaverini (sossussa töissä) joskus sanoneen tästä, että nää ongelmaperheet muuttaa aina, kun alkaa maa polttaa jalkojen alla...
" Kun tulimme saunasta, nautimme melkein aina pullollisen keskiolutta.
Eikä siinä kaikki: tyttäremme, (nämä yhteiset olivat esim v 1993 1- ja 4-vuotiaat, siis ne jotka nyt ovat 14- ja 17, ja minulla oli ennestään tytär, joka asui meillä, oli 11-vuotias), halusivat myös keskiolutta ja saivat sitä yhden teelusikallisen verran! Ihan 1-vuotiaasta ei vielä kuopus saanut, varmaan 2-vuotiaasta. Sitten ähkivät ja irvistelivät ja virnistelivät. "
Siis että 2-vuotiaasta saakka lapset ovat saaneet " teelusikallisen" keskiolutta vähintään kerran viikkoon?
Huh huh. Eipä tulis mieleenikään antaa edes pisaraa alle 18-vuotiaalle (no okei, joku 16-17vuotias teini nyt ehkä sais sen teelusikallisen ;))
Väitettiimpä yhdessä ketjussa, että poliisi oli muka pahoinpidellyt muutaman kuukauden ikäisen vauvan ja vienyt väkisin huostaan:( Kamalaa luettavaa, tosi katkeria ihmisiä:(
Ylläpitäjällä ilmeisesti katkeria huoltajuuskiistoja exänsä kanssa. Sen ylläpitäjän kirjoitustaitoa ei ainakaan voi kehua, on käynyt muilla palstoilla mainostamassa sivujaan ja asiaansa.
Kerropa joku esimerkki?