Ahne Arttu Wiskari paljastaa sijoitustensa järisyttävän arvon [palttiarallaa 10 miltsii]- "Raha ei ole minulle niin tärkeä"
Ei kuitenkaan ole lahjoittamassa pois omaisuuttaan.
Kommentit (37)
Tällä hahmolla on sijoituksissa korkeintaan 20 euroa ja sekin kestolottoon.
Tää on niin säälittävä reppana. Biisit plagioi muilta kun ei itse osaa mitään. Mitään ei osaa tehdä. Ruma läskikin vielä kaiken lisäksi.
Miksi Artun pitäisi lahjoittaa pois omaisuuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea arvostaa hänenlaisiaan, kun miettii, miten toimi ravintolansa suhteen vaimonsa kanssa.
Miten toimi?
Arttu Wiskarin isä Juha Wiskari tapasi Donald Trumpin vuonna 1992, kun tämä vieraili Suomessa.
Trump teki Wiskariin vaikutuksen älykkyydellään ja terävyydellään, mutta kaupat jäivät tekemättä, koska laiva ei soveltunut Trumpin tarpeisiin.
Raha on siitä jännää, että se ei ole tärkeää kun sitä on yllinkyllin. Kun sitä ei ole se on äärettömän tärkeää.
Jos sijoitusten tämän hetkinen arvo on noin paljon eikö jo kannattaisi kotiuttaa ainakin osan.
Ostaa kiinteistön, maata ym.
Pörssiromahdus voi tulla yhdessä yössä, silloin on 0 euroa sijoituksissa mutta kiinteistöt ja maat pysyy.
Minua hirvittää se, miten jotkut pitävät sijoituksia rahana, vaikka lama voi saada sijoitusten arvon romahtamaan hetkessä.
Jos energiakriisi jatkuu, mitä vain voi tapahtua.
30-luvulla Dow Jones -indeksi putosi huipultaan (381 pistettä) pohjalle (41 pistettä). Sijoitusten arvosta katosi siis lähes 90 %.
– Minulla on enemmän verkkoja vesillä muualla. Minulla on muun muassa ollut pitkään iltapäiväkerhoketju Suomessa, Wiskari kertoo.
Iltapäiväkerhoketjussa on osakkaana myös Wiskarin vaimo, jolla on Wiskarin mukaan huomattavasti häntä suurempi vastuu yrityksen toiminnasta.
– On myös paljon asuntosijoituksia. Meillä on muun muassa sellainen porukka, jonka kanssa olemme sijoittaneet Porvoossa asuntoihin. Sieltä löytyy yli 20 asuntoa.
Lisäksi Wiskari on mukana esimerkiksi mate-teetä valmistavassa yrityksessä. Lisäksi Wiskari kertoo omistavansa tontteja Lapista. Hän haaveilee tulevaisuudessa lomakylästä, jossa voisi keskittyä kirjoittamaan biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Raha on siitä jännää, että se ei ole tärkeää kun sitä on yllinkyllin. Kun sitä ei ole se on äärettömän tärkeää.
Olin sanomassa samaa. Niinkuin terveyskin, se on vasta silloin tärkeää kun sitä ei ole. Siksi on hienoa olla tyytyväinen vähäänkin, pääasia että saa olla terve. Ärsyttävimpiä ovat varakkaat kaikesta valittavat jotka eivät osaa arvostaa hyvää onneaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Artun pitäisi lahjoittaa pois omaisuuttaan?
Koska raha ei kuulemma merkitse mitään.
Ei se minullekaan niin tärkeää olisi, jos olisi miljoonia euroja käytettävissä. Helppo huudella silloin.
Rahan tärkeys näkyy vasta, kun sitä ei ole.
Mökkitiessä Arttu laulaa näin:
Kesä loppui ja mulle kerrottiin
Ei tule enää reissuja Evitskogiin
Vanhemmat eros ja mökki myytiin.
Todellisuudessa perheen mökki oli Korppoossa, mutta se ei rimmannut yhtä hyvin kuin Evitskog. Yhtä kaikki heidän mökkinsä ja rivitalokotinsa Espoon Haukilahdessa myytiin ja perhe hajosi.
Se on kyllä harmillista, kun vasemmistolle paljastuu kulttuuriväen kapitalismi.
Enpä tiennytkään että tuokin läski on kultalusikka perseessä syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
rikkaan perheen kersa
Tämä pääsi yllättämään. Luulin aina että hän on hyvinkin vaatimattomasta duunariperheestä.. eikös hän ollut rautakaupan kassallakin joskus hommissa? Taisi olla väriteltyä stooria. Rikkaan perheen pentuhan tämäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Jos sijoitusten tämän hetkinen arvo on noin paljon eikö jo kannattaisi kotiuttaa ainakin osan.
Ostaa kiinteistön, maata ym.
Pörssiromahdus voi tulla yhdessä yössä, silloin on 0 euroa sijoituksissa mutta kiinteistöt ja maat pysyy.
On hänellä muutakin omaisuutta. Mutta öyhöttää pitää
Vaikea arvostaa hänenlaisiaan, kun miettii, miten toimi ravintolansa suhteen vaimonsa kanssa.