Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi yksi kokistölkki maksaa hyvän seurustelun

Vierailija
27.03.2026 |

Huoh, kyllä tästä on pitkä matka avioliittoon.

Oltiin eilen tärskyillä tytön kanssa, toiset tärskyt oli. Tarjosin eka tärskyillä niin tyttö tarjosi nyt. Ok. Hän otti ekana kahvia ja mä kokiksen koska en juo kahvia. Olivat noin samanhintaiset, vajaa 4 euroa/juoma.

Oltiin juotu juomat ja tyttö haki toisen kupin kahvia, maitoineen, sokereineen ja pöytäpapereineen. Läksin myös hakemaan toisen kokiksen ja avatessani pöydässä sen tölkin tulee myyjä tuohtuneena penäämään maksua. Olin että häh, eikö muka tätä saa samaan hintaan kun ekaa tölkkiä koska kahviakin sai. Join suoraan tölkistä enkä tehnyt tiskiä edes enkä ottanut sokeria, maitoa enkä pöytäpaperia. Ovat suunnilleen samanhintaiset. Päinvastoin, munkin mutsi kerää kahvipaketteja kotonaan, nytkin taitaa olla 5 pakettia tarjouksista koska kahvin hinta on noussut.

Niin maksoin naama punaisena sen toisen tölkin ja myyjäkin oli ynseä, piti mua varkaana. Mutta tää maksoi mulle näemmä sitten koko lupaavan seurustelun alun sillä tyttö suhtautui muhun todella nuivasti tuon jälkeen. Joi kahvinsa ja poistui kiireisiinsä vedoten. Ei ole enää vastannut viesteihin. Pitää mua vissiin suurena moukkana mutta mistä %#&:stä sitä kaikenmaailman asiat voi pieni ihminen tietää? :( Olisi tuo myyjä voinut katsoa läpi sormien, en kai minä nyt ala tärskyillä kahvilaa ryöstämään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti herää jo päiväuniltasi, ei sinulla moukka ole ollut mitään treffejä.

Vierailija
2/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon joka sanan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo vuonna 2026 "tärskyt"?

Vierailija
4/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et onneks laittanu hässäkärmää päälle. Meinaan joku olis tuossa tilanteessa tuohtunut pahemman kerran. Antaisin kyl toisen mahkun sulle jos tosiaan käyttäydyit muuten asiallisesti. Ei noita voi tietää aina jos on esim. böndelt tullu.

N27

Vierailija
5/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen aivot on niin solmussa, että juolahtaa tällainen tarina edes pieneen mieleen? Ja sitten rynniii vielä vauvapalstalle kirjoittamaan noin pitkän sonnan?

Ei käsitä, ei.

Vierailija
6/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et onneks laittanu hässäkärmää päälle. Meinaan joku olis tuossa tilanteessa tuohtunut pahemman kerran. Antaisin kyl toisen mahkun sulle jos tosiaan käyttäydyit muuten asiallisesti. Ei noita voi tietää aina jos on esim. böndelt tullu.

N27

Mikä on hässäkärmä? Ja miksi sen jälkeen joku tuohtuu pahan kerran?

Entä tuo tölkistä suoraan ryystö - ei ole asiallista?

Vierailija
7/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet moukka, ap. Ei sille mitään voi.

Vierailija
8/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo tarina. Ootko joku 14v kun rt tiennyt että limu pitää maksaa?

Vierailija
9/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh??

Vierailija
10/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksoit kirjoittaa noin pitkän alustuksen pelkkää paskaa. Mikään tosta ei pidä paikkaansa.

Vierailija
11/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo vuonna 2026 "tärskyt"?

Pena 65v

Vierailija
12/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO siis, kai nyt hampurilaisiakin saa santsata samaan hintaan?

Vierailija
13/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo tarina. Ootko joku 14v kun rt tiennyt että limu pitää maksaa?

Kieltämättä kyllä hyvä logiikka. Jos kahvi maksaa vaikka 3,70 ja limu vaikka 3,80 niin miks ei voisi limuakin hakea santsin jos kerran kaffettakin voi? Ja kahvia hakiessahan voi hakea vaikka 50 sokeria ja serviettiä ja hunajaa,mutta limua hakiessa ei mene läpi että täytyy laittaa lisää sokeria colaan. 

Vierailija
14/14 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä