Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räppäri Ahti jyrähti

Vierailija
27.03.2026 |

Suuttui Sannille ja teki oman kappaleensa. 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahti:

Ne pojittelee poikii, mut en tytöttele tyttösii,

Toiset puhuu paskaa, toiset tekee listaykkösii.

Poitsu-kappaleen kertosäkeellä räpätään näin:

Pyyhin kerrostalon pölyt kaupungist ja ostin miltsin kartanon,

indeksit on menny semi kuumaks.

Daami näyttää Disney-prinsessalta missivartalos,

kynnet kii mun selässä, mä sanon sitä puumaks.

Jos haluut pelastaa sun uran, neiti rakas sä voit sanoo kaikille, että mä oon poitsu.

Jos biisit ei lähe, käytä mun nimee, nii sä pääset takas listoille, se toimii niinku loitsu

Ei vttu voi olla oikeat lyriikat tässä. Eihän tuollainen paska menisi mitenkään levy-yhtiössä läpi.

Vierailija
22/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahti:

Ne pojittelee poikii, mut en tytöttele tyttösii,

Toiset puhuu paskaa, toiset tekee listaykkösii.

Poitsu-kappaleen kertosäkeellä räpätään näin:

Pyyhin kerrostalon pölyt kaupungist ja ostin miltsin kartanon,

indeksit on menny semi kuumaks.

Daami näyttää Disney-prinsessalta missivartalos,

kynnet kii mun selässä, mä sanon sitä puumaks.

Jos haluut pelastaa sun uran, neiti rakas sä voit sanoo kaikille, että mä oon poitsu.

Jos biisit ei lähe, käytä mun nimee, nii sä pääset takas listoille, se toimii niinku loitsu

Lol, eli Ahti ei ole puolustamassa muijansa kunniaa vaan haluaa ikuistaa sen kuinka loukkaantui pojittelusta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Sanni on varmaan vähän sellainen ettei sillä oikein mikään normaali arki sujuu.

Esim tuo koirista vittuilu varmaan tarkoittaa että inhosi Shirleyn koiria kun olisi pitänyt ihan kävelylle lähtee.

Minustakin tuntuu että Sanni ei ole mikään kovin mukava tai lämmin ihminen.

Vierailija
24/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tuosta Sannin kappaleesta nyt kaikkien lepakoiden voimabiisi.

Vierailija
25/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi toi Poitsu. Paljon parempi ku Sannin hirvee biisi.

Vierailija
26/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Sanni on varmaan vähän sellainen ettei sillä oikein mikään normaali arki sujuu.

Esim tuo koirista vittuilu varmaan tarkoittaa että inhosi Shirleyn koiria kun olisi pitänyt ihan kävelylle lähtee.

Joo ei. Aika kylmän ihmisen kuvan saa. Mutta sehän yleensä kuuluu kuvaan jos on enemmän lesbo.

Vierailija
27/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrähti buaAaaaaah!!!!

:D

Vierailija
29/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahti suo antejaan - mutta tätähän ei lökäpöksyt oivalla. 

Vierailija
30/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nyt oikein on kyse?

NYKYAJASTA

Vierailija
31/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei. Aika kylmän ihmisen kuvan saa. Mutta sehän yleensä kuuluu kuvaan jos on enemmän lesbo.

Ei tainnut tykätä niistä Shirlyn koiristakaan. Ehkäpä tämän tarinan konna onkin Sanni eikä Shirly. Ahti taas on ihan nevahööd mulle ja sellaisena pysyköön.

Vierailija
32/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahti suo antejaan - mutta tätähän ei lökäpöksyt oivalla. 

Itse tipuin lapsena veneestä ilman pelastusliivejä ja vetisin vettä henkeen niin meinasin joutua Ahdin valtakuntaan. Isä kuitenkin nosti takaisen maakrapujen joukkoon.

Vierailija
33/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuosta nobodysta. Eikä kyllä voisi vähempää kiinnostaa joidenkin julkkutyrkkyjen parisuhdekuviot. Ei terve ihminen setvi parisuhteitaan julkisuudessa.

Vierailija
34/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käytättekö koirii"

Tulee kyllä mieleen jotain ihan muuta kuin ulkoilu 

Vierailija
35/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo outo pari. Shirly on reilusti yli kolmekymppinen (-92) ja Ahti on Robiniakin nuorempi, täytti joulukuussa vasta 26. Mitäs sitten kun Shirlyn biologinen kello alkaa tikittää, sehän on sanonut äskettäin että oishan se ihanaa saada lapsia.

Vierailija
36/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan tuosta nobodysta. Eikä kyllä voisi vähempää kiinnostaa joidenkin julkkutyrkkyjen parisuhdekuviot. Ei terve ihminen setvi parisuhteitaan julkisuudessa.

Kieltämättä tulee mieleen, että Ahti lähes kaikille täysin tuntemattomana artistina keksi yrittää nostaa "biiffillä" nimeään huomattavasti tunnetumman Sannin avulla.

Vierailija
37/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo outo pari. Shirly on reilusti yli kolmekymppinen (-92) ja Ahti on Robiniakin nuorempi, täytti joulukuussa vasta 26. Mitäs sitten kun Shirlyn biologinen kello alkaa tikittää, sehän on sanonut äskettäin että oishan se ihanaa saada lapsia.

No 26ko ei vois jo hankkia lapsia muka?

Vierailija
38/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shirly on pilannut ulkonäkönsä lukuisilla kauneusleikkauksilla. Ilmeisesti kova paikka hänelle ikääntyminen.

Vierailija
39/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni aloitti poitsuttelemalla ja vittuilemalla ikäerosta. Ahti laittoi kapulan suuhun😆 ja ihan hyvä biisi, mahtipontista nuoren miehen uhoa😘

Vierailija
40/64 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannia varoitettiin bi-tytöistä. Ne on lopulta aina munan perään. Sanni tykkää femmeistä, mutta ne on aina bi. Ja lopputulos on tämä.

I love muna <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan