Mitä mieltä olette tästä hesarin artikkelista?
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011904125.html
Tässä mulle tulee mieleen että naiset taas uhriutuu ja miehet ovat syyllisiä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Hesari on vihervasemmistolaisten feministinaisten lehti. Sehän on pelkkää ideologian vahvistusta koko lehti.
Trollollooo. Uli uli, vuh vuh.
Vikojen löytäminen muista oman elämän ongelmiin ei toimi, koska vain itseensä voi vaikuttaa. Sellainen vain katkeroittaa ja katkeria he todella ovat.
Vierailija kirjoitti:
Hesari on vihervasemmistolaisten feministinaisten lehti. Sehän on pelkkää ideologian vahvistusta koko lehti.
Yllättäen tuollaista ininää kuulee aina kun jokin asia ei istu omaan ideologiaan.
Ei mulle tule mieleen uhriutuminen tai syyllistäminen. Tässä käsitellään miehen roolia isänä. Naisen rooli äitinä on laajempi kuin mitä isille on suotu.
Vierailija kirjoitti:
Vikojen löytäminen muista oman elämän ongelmiin ei toimi, koska vain itseensä voi vaikuttaa. Sellainen vain katkeroittaa ja katkeria he todella ovat.
Aina kun niitä ongelmia yritetään käsitellä, niin löytyy tässäkin ketjussa valittavia paskahousuja, jotka ennemmin ampuvat viestintuojan kuin katsovat tosiasioita silmiin. Hesari on taas vaihteeksi vassarilehti, kun se ei taivu miksikään Suomen uutisten kaltaiseksi ideologiseksi roskalehdeksi.
Täyttä paskaa tuo kyhäelmä. Nuorena luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle tule mieleen uhriutuminen tai syyllistäminen. Tässä käsitellään miehen roolia isänä. Naisen rooli äitinä on laajempi kuin mitä isille on suotu.
Naiset rajoittavat miesten isyyttä, koska feminismikultti näkee isyyden ja lastaan hoitavan miehen uhkana.
Vierailija kirjoitti:
Hesari mainittu, persu bongattu.
Aika nopeasti ilmiannoit itsesi, persu.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että nämä miehiä lyttäävät vasemmistonaiset ovat aina synkän näköisiä. Ilmeisesti hyvän elämän resepti ei ole keksiä miten miehet ovat muka syyllisiä kaikkeen. Samalla kun pilaa oman maansa hyvesignaloinnilla.
Olen huomannut että tätä miesten herkkänahkaista uhriutumista tulee heti kun vähänkin tulee mitään negatiivista asiaa miehiin liittyen. Hirveä huuto ettei miesten ongelmista välitetä, mutta sitten kun niitä käsitellään niin silti tulee huuto.
Ollakseen niin kovia tyyppejä ovat nämä valittajamiehet todella huonoja kestämään oikein mitään.
Ihana ja älykäs Adilehan otti tässä kolumnissa nim. omaan miehet huomioon vanhemmuudessa. Itse hoitaisin Sevimlin kanssa vaikka kaikki kotityöt ja jäisin koti-isäksi.
Valitettavan usein näissä artikkeleissa vain toistellaan omassa piirissä opittuja "totuuksia" ja koko jutusta paistaa ideologia läpi vahvasti. Kaipaisi objetiivisempaa käsittelyä ilman ennakkoasenteita.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa tuo kyhäelmä. Nuorena luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
Olet elävä todiste ettei ikä paranna asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan usein näissä artikkeleissa vain toistellaan omassa piirissä opittuja "totuuksia" ja koko jutusta paistaa ideologia läpi vahvasti. Kaipaisi objetiivisempaa käsittelyä ilman ennakkoasenteita.
Persun sanomana vaatii 10 minuutin huutonaurua.
Vierailija kirjoitti:
Et kaipaa, vaan jotain mikä vastaisi omia ennakkokäsityksiäsi. Ikävä kyllä todellisuus ei kysy mielipiteitäsi.
Miehen rooli ei ole koskaan ollut tarjota tissiä vauvalle ja alkaa lapsia hoivaamaan. Se on luonnotonta ja jos sitä yritetään pakottaa se ei tuo hyvää lopputulosta. Luonto on tarkoittanut naisen hoitamaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kuitenkin lukisit jutun ennen kuin kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Eikös incelmiehistä sanota ihan samaa? Miksi muiden syyttely omista ongelmistaan on ihan normaalia naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rajoittavat miesten isyyttä, koska feminismikultti näkee isyyden ja lastaan hoitavan miehen uhkana.
Ainoat, joille feminismi näyttäytyy tuollaisena ovat miehet, joille naisten oikeudet ja perinteisistä sukupuolirooleista joustaminen ovat painajainen.
Sinulle taitaa tulla tuo mieleen ihan kaikesta.