Minkä villieläimen ottaisit lemmikiksi jos saisi ottaa?
Kommentit (126)
Pesukarhun! Yhdessä tiskattais ja ryövättäis
Vierailija kirjoitti:
Vesisika!
Nuo onkin söpöjä! Yhteen aikaan näki paljon noita kapybara-meemejä.
En minkäänlaista. Villieläimet kuuluvat luontoon ja vapauteen. Sensijaan voisin vaikka vuohen ottaa, tai aasin.
Sivettikissan. Vois tarjota vieraille kallista kopi luwak kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Karhun. Mun sukulaisilla oli joskus 100 vuotta sitten karhunpentu lemmikkinä ja siitä on monta hauskaa tarinaa.
Kertoisitko? Ne sirkuskarhut ja sellaiset, ne on aivan kauhean säälittäviä. Ja sappilypsykarhut.
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaista. Villieläimet kuuluvat luontoon ja vapauteen. Sensijaan voisin vaikka vuohen ottaa, tai aasin.
Aloituksessa lukee: jos saisi ottaa
Mut autistina et ymmärtänyt.
Joku kerta menen ja otan manulin kainaloon.
Pussirotta on söpö. Se vois tutkia kaappini.
Mä ottaisin torakan. Veisi vähän tilaa lasipurnukassa eikä menisi eläinlääkärikuluja. Voisi katsella sen puuhasteluja siellä lasipurnukassa. Akvaariosta sellainen helppohoitoisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ottaa vaan saisi ottaa. Eli parempi olla ottamatta villieläimiä lemmikiksi vaikka saisikin.
Hyeenan ottaisin. On kaikkiruokainen.
Mangustin tai pinguista kalliotöyhtöpingviinin, molemmat suosikkieläimiäni. Mangusteista mungo ei tulisi kysymykseen, voisi syödä mun "madot" :(
Ilveksen. On niin äärettömän kaunis, vaikka ääni on kyllä kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ottaa vaan saisi ottaa. Eli parempi olla ottamatta villieläimiä lemmikiksi vaikka saisikin.
Olet yksinkertainen. Vessapaperi on kaksinkertainen.
Korkeasaari-sarjassa olivat leikkisiä tutulle hoitajalle.