Minkä villieläimen ottaisit lemmikiksi jos saisi ottaa?
Kommentit (126)
Pikkulintusen. Saa lentää pihapiirissä.
Kalastajakissan. On vaan erittäin uhanalainen.
Tosiasiassahan meidän kodin räystään alla pesiikin haarapääskypari kesäisin. Poikasia syntyy joka vuosi. Ne lentelee iloisesti ympärillä. Kerran annoin nokan eteen niille poikasille hyttysiä. Istua kekottivat matalalla olevan poikkiparrun päällä. Eivät olleet millänsäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin joko korpin ( se eläisi ulkona ja tulisi juttelemaan mun kaa pihalle. Voisin ruokkia sitä ja se söisi kädestä) tai sitten vesipuhvelin. Vesipuhvelin haluisin jos joku myös ostais mulle kodin järven edustalla, ja se puhveli ois vapaana siellä vedessä, ja joku muu hoitaisi sen puhelin ruokinnan sun muun. Mun tehtävä ois vaan kylpeä sen kanssa
puhelin ruokinnan?
Siperiantiikereitä. Ne pääsisivät sitten aina "vahingossa" irti naapurin HAU HAU24/7 kenneliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyeenan ottaisin. On kaikkiruokainen.
Niillä on hassulta kuulostava "nauru".
Majavan. Ei kyllä varmaan vois pitää huonekaluja joissa on puiset jalat.
Jääkarhun.
Sitten uisimme yhdessä.
Joillakin on haukkoja, joita kouluttavat.
Linnut ovat mielenkiintoisia.
Mä ottaisin joko korpin ( se eläisi ulkona ja tulisi juttelemaan mun kaa pihalle. Voisin ruokkia sitä ja se söisi kädestä) tai sitten vesipuhvelin. Vesipuhvelin haluisin jos joku myös ostais mulle kodin järven edustalla, ja se puhveli ois vapaana siellä vedessä, ja joku muu hoitaisi sen puhelin ruokinnan sun muun. Mun tehtävä ois vaan kylpeä sen kanssa