Onko homoseksuaaleilla häiriö vai ei?
Ihminen on eläin. Eläimet lisääntyvät, muuten ei ole enää eläimiä. Jokin häiriöhän homoseksuaaleilla on, vai onko he sitten IHAN normaaleja.
Kommentit (13)
Lespoilu on normaalin rajoissa. Homoilu on härskimpää.
Kutsuisin seksuaalikehityksen poikkeamaksi. Olkoon vaan mutta siinä se juttu juuri onkin että nykyään tästä on tehty milloin identiteetti, milloin geenistä johtuva juttu. Jotta saataisiin tuotettua homoutta keinotekoisesti. En usko että on yhdenlaisia homoja kuten ei ole yhdenlaisia heterojakaan mutta on perin outoa että luonnollisesta suvunjatkamiskyvystä on saatu tehtyä keinotekoisen ja ihmistä mekanisoivan homouskonnon myötä
pilkattava
halveksittava
naurettava
sortava
väkivaltainen
stereotyyppinen "heteronormi"
joka ei liity mitenkään lisääntymisbiologiaan. Kuka tai mikä taho haluaa meidän kuolevan tai vähintään kutistuvan lajina näin kierolla valheella??
Minun pitäisi vain hurrata tälle?
Ainakin heteroilla on joku vajaus. Räpsän perässä juostaan vauvasta vaariin . Onko mittää jiitä tässä touhussa . Kysynpä vaan .
Onko siis myös lapsettomat heterot häiriintyneitä?
Kaikki ihmiset ovat häiriintyneitä eli poikenneet pois hyvästä ja alkuperäisestä. Toisilla se on pidemmällä kuin toisilla. Jumalan pelko eli tietty nöyryys ja totuuden etsintä estää näitä pahimpia muotoja. Homous on enemmin julkeutta kuin häiriö.
- Uskova nainen
Onko sulla joku neuroosi tai pakkomielle menossa? Suosittelen hakeutumaan ammattilaisen (terveydenhuolto) pakeille. Tai jos et pysty, soita edes auttavaan puhelmeen. Jos oikein päätä kiristää, niin auttavia käsiäkin on maailmalla tarjolla.
Oletko itse nyt lisääntymässä, että ei ajatella sinun olevan häiriintynyt?
Muistan kun koulussa meillä oli poikien liikunnassa uimista ja toivoin ettei kukaan huomaa että en ole oikeasti poika.
Homoseksuaalisuus ei ole biologiselta pohjalta arvioituna tervettä.
Samalla tavalla poikkeava, kuin esim. albiino ihminen tai adhd. Ei ihan normaali ihminen, mutta ei sairaskaan. Lähinnä poikkeava seksuaalinen käyttäytyminen. Onhan pedofiilitkin lähes normaaleja, mutta niillä on poikkeava seksuaalinen halu.
Kovin tuntuvat ihmiset viisailta. Suvussani on yksi homo,jonka elämää olen voinut seurata yli 60 vuotta. Hyvin miellyttävä ihminen.
Olen lukenut, että häiriö on sikiökautinen ja se johtuu äidistä. Homon aivotoiminta eroaa tavallisesta miehestä. Sitä ei voi korjata. Olisi järkevää, että ns sivistynyt Päivi R myös hyväksyisi ja lakkaisi tuottamasta tuskaa ihmisille jotka ovat mitä ovat. Hyvä, että erilaisuutta on. Pidän kovasti sukuni himosta.
Homoseksuaalisuus ei ole biologiselta pohjalta arvioituna tervettä.
geneettinen poikkeama. minkäs sille voi. näkeehän jo ulkoisesta piirteestäkin. plus transihmiset-poikkeama. eri kuin poikkeava, ihan eri asioita ja edellinen ei haukkumasana.
joillakin ihmisillä, ei siis homoilla,mutta onhan jopa kahdet sukuelimet- vaikea määrittää kumpi lopulta olet. joku haluaa leikkauksen joku pitää molemmat - muunnokset- raskasta heille.
ei mitään päätän olla, elimellinen seikka.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis myös lapsettomat heterot häiriintyneitä?
Ei ole häiriintyneitä, koska seksuaalinen suuntaus ja käyttäytyminen on normaalia.
Kunhan ymmärtää sen että eivät ole väärässä niissä kaikissa tasa-arvo sun muissa vaatimuksissaan, ihmisen oikeudenmukaisuuden käsitys on hyvin alkukantaista, jo kolmevuotias kokee. Ettei hyödytä vastustaa, koska herättää raivoa, olipa itse mitä mieltä tahansa siitä kanssakäymisestä.
Nykyään suurin osa on vain henkisesti aivopeseytyneitä. Varsinkin naiset.Kokeillaan kaikkea ja jäädään johonkin jumiin. Lisäksi nyt on trendikästä olla muu kuin hetero. Varsinkin jos haluat julkisuutta.
Nuoret taas alkaa olla jo aivan sekaisin ylipäätään. Eivät tiedä miten päin olla ja elää.