Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei hiljennä bassoa pyynnöistä huolimatta, mitta alkaa olla täynnä ja sitten räjähtää.

Vierailija
26.03.2026 |

Ja isännöitsijän kautta asia edistyy liian hitaasti. Vihani alkaa olemaan senlainen, että menen kohta kirveellä naapurin oven läpi ja hakkaan sillä musavehkeet hakkelukseksi. 

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitin aina palstalla kun naapurin mies soitti soitinta ja muuta sellaista, se teki hulluksi. Yhtäkkiä se kuoli. Enää ei kuulu ja on hiljaista. Mitä nyt toiset naapurit pitävät joskus ääntä. Tämä on outo juttu.

Joku palstalainen kirvesmurhaaja käynyt poistamassa sen. :D

Vierailija
62/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset ei käytä kuulokkeita, jos haluaa kuunnella jotain bassomusaa kerrostalossa. Paljon mukavampi kaikille osapuolille.

Koska kuulokkeet ovat suoraan korvassa tai aivan sen vieressä, ääni menee paljon suorempana ja voimakkaampana tärykalvolle. Se rasittaa kuuloa enemmän kuin kaiuttimista tuleva ääni ja pitkäaikainen kuulokkeiden käyttö voi itse asiassa vaurioittaa kuuloa. 

Sehän se on, että kehon läpi tunkeutuessaan sub-bassoäänet aiheuttavat sen fyysisen paineenvaihtelun tunteen mitä woofaajat tavoittelevat, mutta suoraan kuulon kautta kokemus jää huomattavasti kapeampialaiseksi.

Mökille siitä vain vähintään kahden kilometrin päähän naapureista woofailemaan ihan rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tissiposki uskalla kuitenkaan, haha!

Vierailija
64/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitin aina palstalla kun naapurin mies soitti soitinta ja muuta sellaista, se teki hulluksi. Yhtäkkiä se kuoli. Enää ei kuulu ja on hiljaista. Mitä nyt toiset naapurit pitävät joskus ääntä. Tämä on outo juttu.

Joku palstalainen kirvesmurhaaja käynyt poistamassa sen. :D

Joku agentti? :0

Vierailija
65/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hifistelijöitä ärsyttää kun eivät saa popittaa täysillä tuhansien eurojen ostamiaan laitteita joka paikassa kokoajan. :D se kun on järjestyslain vastaista. Niistä voi tehdä ilmoituksia ja soittaa poliisille. Jopa baarit jne tarvitsevat oikeat luvat musiikin popitusta varten. Väärää harhaluuloa että jokapaikassa päivällä saa popittaa ja aiheuttaa häiriötä muille ihmisille. Muistaakseni kaupungilta voi käydä anomassa lupia musiikin kovan ääniseen popitukseen jne.

Vierailija
66/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitin aina palstalla kun naapurin mies soitti soitinta ja muuta sellaista, se teki hulluksi. Yhtäkkiä se kuoli. Enää ei kuulu ja on hiljaista. Mitä nyt toiset naapurit pitävät joskus ääntä. Tämä on outo juttu.

Joku palstalainen kirvesmurhaaja käynyt poistamassa sen. :D

Joku agentti? :0

Mahdollista tietäen että palsta on täynnä kaiken laista sakkia. "Pistää tinafolio hatun päähän." Jos putin puotti sen ikkunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumalupa kertaluontoisiin tapahtumiin - Teosto https://share.google/XusVlHpCjoh7lxza4

 

Sieltä vain tapahtuma lupia esim hakemaan.

Vierailija
68/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan toisella puolella asuvan naapurin kanssa voisi jutella, jospa kahden tai useamman valitus olisi vaikuttavampi. 

Näin kerrostalossa voi saada valituksen ja asia etenee, jos häiriö aiheutuu useammalle. Rivitalossa isännöitsijä sanoi, jos häiriö kohdistuu vain yhdelle asukkaalle (kuten usein on vain ainut seinänaapuri) niin kyse on lain edessä naapuririita eikä asialle voi tehdä mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaako siis hiljaisuuden aikaan klo 23 jälkeen?

Ei kenenkään ole pakko kuunnella koko päivää naapurin basson jytkettä. 

Vierailija
70/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap.

Tiedän tunteen. Jatkuva basson jytke saa hulluksi.

Ex. asunnossani onneksi isännöinti puuttui asiaan ja asukas ymmärsi, ettei musiikin huudatus ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitin aina palstalla kun naapurin mies soitti soitinta ja muuta sellaista, se teki hulluksi. Yhtäkkiä se kuoli. Enää ei kuulu ja on hiljaista. Mitä nyt toiset naapurit pitävät joskus ääntä. Tämä on outo juttu.

Joku palstalainen kirvesmurhaaja käynyt poistamassa sen. :D

Joku agentti? :0

Mahdollista tietäen että palsta on täynnä kaiken laista sakkia. "Pistää tinafolio hatun päähän." Jos putin puotti sen ikkunasta.

Niin. Se piti kyllä muutenkin koko kerrostaloa vallassaan. Oli isossa firmassa kai töissä. Nyt kyllä helpottavan hiljaista.

Vierailija
72/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Basson jumputus pitäisi kieltää kerrostaloissa, sakon uhalla.

Kaxtoist tuumainen kumahtelee jatkossakin. Sori siitä boomeri.

 

 

 

DJ Otsahiki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hifistelijöitä ärsyttää kun eivät saa popittaa täysillä tuhansien eurojen ostamiaan laitteita joka paikassa kokoajan. :D se kun on järjestyslain vastaista. Niistä voi tehdä ilmoituksia ja soittaa poliisille. Jopa baarit jne tarvitsevat oikeat luvat musiikin popitusta varten. Väärää harhaluuloa että jokapaikassa päivällä saa popittaa ja aiheuttaa häiriötä muille ihmisille. Muistaakseni kaupungilta voi käydä anomassa lupia musiikin kovan ääniseen popitukseen jne.

Ei kunnon vehkeillä tarvitse täysillä kuunnella. Noin puolet tai 3/4 volume riittää. Se loppu on reserviä. Pilipali mankkoja amatöörit huudattavat täysillä.

Vierailija
74/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota naapurille bassoansoja ja akustiikkaverhoja. Noin esimerkkinä. 

Kannattaako vajaaälyisille ehdottaa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun omakotitalossa. Olen yökukkuja ja soitan musiikkia öisin täysillä tuntikausia. Ei tarvitse häiritä ketään. Bassotasot on tosin kohtuudessa, koska inhoan liian kovia bassotaajuuksia. Subbari on yksi maailman vastenmielisimmistä keksinnöistä ja sitä ei taloudestani löydy.

Vierailija
76/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä pyllyyn!

Vierailija
77/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tissiposki uskalla kuitenkaan, haha!

Siis inhoan sua. 

 

Lopeta. 

Vierailija
78/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asun omakotitalossa. Olen yökukkuja ja soitan musiikkia öisin täysillä tuntikausia. Ei tarvitse häiritä ketään. Bassotasot on tosin kohtuudessa, koska inhoan liian kovia bassotaajuuksia. Subbari on yksi maailman vastenmielisimmistä keksinnöistä ja sitä ei taloudestani löydy.

Siis vihaan ja inhoan sua. 

 

Sun paikka on kerrostalossa eikä omakotitalossa. 

Vierailija
79/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ainoat tiet ovat valitus-varoitus tai laiton uhkaus- turpaan vetäminen. Jos kohteliaasti pyydät, se on häiriköiville mulkuille sama kuin lupa jatkaa sikailua ilman pidäkkeitä.

Luupäät eivät usko muuta, asuin aikanani vuokrataloissa, vaan en onneksi asu enää. 

Laitoin uhkaus lättyyn vetämisestä meni jakeluun pari kertaa, kerran tein myös kirjallisen valituksen jonka jälkeen jokailtainen kännimölinä ja riitely väheni olemattomiin.

Vierailija
80/126 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subbarit pitäis kieltää kerrostaloissa. Se matalataajuuksinen jytinä kuuluu ja tuntuu läpi talon. 

Samoin juoksumatto. Jytisee koko talon rakenteissa.