Räsänen rikkoo Raamatun lakeja
Ensimmäinen kirje korinttilaisille 14:35
"Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa."
Millä oikeudella Räsänen on kaiken aikaa äänessä?! Naiset ymmärtäköön asemansa miehen kylkiluusta kyhättyinä jämäpaloina, ja vaietkoon!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta onko mahdollista ettei hän ole ymmärtänyt Raamattua oikein?
Ei näe malkaa omassa silmässään. Olen aina ihmetellyt miten noin tekopyhä ihminen voi olla kristitty ja vielä lääkäri. Vetoaa johonkin satukirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden ja yhdenvertaisuuden sanoman Päivi on ainakin missannut. Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia sanoo raamattu, johon Päivi lisää sormeaan heristäen että kaikki paitsi homoseksuaalit. Miksi moinen kipukohta Päivillä, miksi moinen meteli niin merkityksettömästä aiheesta? Mitä Päivi peittelee? Omaa salattua lesbouttaan? Peittää äänekkäällä homofobialla oman salaisuutensa?
Millä oikeudella teistä kukaan on äänessä? Ei Päivi ainakaan mun elämässä äänessä ole koska en seuraa mitään mitä hän sanoo. Itse te olette vastuussa siitä, mitä kulutatte. Ei Päivi
"naisten tulee olla vaiti seurakunnassa" (1. Kor. 14:3435)
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on siitä näppärä teos, että sitä voi jokainen tulkita täsmälleen oman mielensä mukaan. Raamatulla on perusteltu lähes mitä tahansa mielipiteitä.