Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö Anna-Leena Härkösen kirjoista?

Vierailija
26.03.2026 |

Aamutv:ssä puhui uusimmasta kirjastaan.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, kirjat ovat viihdyttäviä eivätkä jää kesken. Minua ei synkkyys haittaa kun huumorintaju niissä kukkii kuitenkin voimakkaana.

Vierailija
82/82 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kirjailijatkaan ole aina elementissään jos ovat esim. tv- haastatteluissa.  Pakko niissäkin on esiintyä jos on markkinoitava uutta teosta, mutta parhaiten kirjailijaan tutustuu lukemalla hänen kirjojaan. Härkösellähän on tosin näyttelijäkoulutus, mutta on eri asia olla jossain roolissa kuin esiintyä omana itsenään haastateltavana.   Se voi olla epämiellyttävää ja antaa kuvan töykeästä  luonteesta.  Minä pidän monista  Härkösen teoksista, esikoiskirjaa  en ole lukenut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla