Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pidättekö Anna-Leena Härkösen kirjoista?
26.03.2026 |
Aamutv:ssä puhui uusimmasta kirjastaan.
Kommentit (82)
Eivät kirjailijatkaan ole aina elementissään jos ovat esim. tv- haastatteluissa. Pakko niissäkin on esiintyä jos on markkinoitava uutta teosta, mutta parhaiten kirjailijaan tutustuu lukemalla hänen kirjojaan. Härkösellähän on tosin näyttelijäkoulutus, mutta on eri asia olla jossain roolissa kuin esiintyä omana itsenään haastateltavana. Se voi olla epämiellyttävää ja antaa kuvan töykeästä luonteesta. Minä pidän monista Härkösen teoksista, esikoiskirjaa en ole lukenut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tykkään kyllä, kirjat ovat viihdyttäviä eivätkä jää kesken. Minua ei synkkyys haittaa kun huumorintaju niissä kukkii kuitenkin voimakkaana.