Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä olisi sellainen asia, jonka tarjoamalla mies voisi saada sinut vaimokseen?

Vierailija
26.03.2026 |

Tyyliin että mies on jonkun poppitähden manageri ja sen siivellä pääsisit itsekin viettämään aikaa sen popparin kanssa.

Tai mies on lennonjohtaja ja pääset siksi katselemaan lennonjohdon työskentelyä.

Siis jotain tuollaisia asioita, mitkä ei ole mahdollista millään muulla tavalla kuin että on suhteita oikeisiin tahoihin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Ei ketään naista kiinnosta tollaset hömpötykset. Me halutaan mies joka hellii meitä ja pitää meidät turvassa ja mielellään leipoo kakkuja.

Vierailija
2/41 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruliikkeen omistaja on aika haluttu ehdokas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Ei ketään naista kiinnosta tollaset hömpötykset. Me halutaan mies joka hellii meitä ja pitää meidät turvassa ja mielellään leipoo kakkuja.

Tottahan toki jokainen haluaa jotain, mitä ei voi saada kuin suhteilla.

Tavata joku, päästä jonnekin tai jotain vastaavaa. Saada vaikka Gordon Ramsayn henkilökohtaisesti tekemä ateria. Kuunnella kun Metallica tulee soittamaan kesämökille.

Vierailija
4/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on taloudellinen sopimus, joten jotain taloudellista etua odottaisin. En ole tästä syystä suostunut rakastamani miehen kanssa naimisiin, koska hän vaatisi avioehdon. Ei siinä mitään, en ole rahojensa perässä. En vaan ymmärrä miksi sitten mennä naimisiin. Mistään lesken asumisoikeuksista en välitä.

Vierailija
5/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla mies isolla M:ällä, eikä marjanpoimija. Mikään mammona ei korvaa tätä. N 32.

Vierailija
6/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla mies isolla M:ällä, eikä marjanpoimija. Mikään mammona ei korvaa tätä. N 32.

Oho! Et taida ymmärtää miten kova laji on marjanpoiminta!

Vierailija
7/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti raha. Näyttämällä loton päävoiton kuponkia saa jo 80% naisista puolisokseen. Eurojackpotin päävoitolla 95%. Loput 5% ovat itse niin varakkaita, ettei riitä vielä.

Vierailija
8/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavata joku, päästä jonnekin tai jotain vastaavaa. Saada vaikka Gordon Ramsayn henkilökohtaisesti tekemä ateria. Kuunnella kun Metallica tulee soittamaan kesämökille.

No ei jokainen kyllä halua. 

Minulle kaikki mitä todella haluan olisi toteutettavissa tarpeeksi isolla summalla rahaa, joidenkin lemmikkien osalta muuttamalla jenkkeihin jne. 

Olisi kai niihin osaan nytkin varaa. 

Nykyinen mieheni houkutteli minut sitoutumaan sillä että hänellä on paljon maata. Hän on kyllä hyvä mies muutenkin mutta ilman maata ja viehättävää vanhaa taloa syrjäisellä sijainnilla olisin pysynyt omassa mökissäni ja suhde kevyempänä. 

Julkkikset kiinnosta vähääkään yksikään eikä mitään kyseenalaisia pimeitä fantasioitakaan ole tyyliin joku ihmissyönti tai orjien pito, niin 🤷

Vierailija
9/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kaikki mitä todella haluan olisi toteutettavissa tarpeeksi isolla summalla rahaa, joidenkin lemmikkien osalta muuttamalla jenkkeihin jne. 

Nykyinen mieheni houkutteli minut sitoutumaan sillä että hänellä on paljon maata. Hän on kyllä hyvä mies muutenkin mutta ilman maata ja viehättävää vanhaa taloa syrjäisellä sijainnilla olisin pysynyt omassa mökissäni ja suhde kevyempänä. 

Julkkikset kiinnosta vähääkään yksikään eikä mitään kyseenalaisia pimeitä fantasioitakaan ole tyyliin joku ihmissyönti tai orjien pito, niin 🤷

Niin ja tälläkään minua ei saanut vaimoksi 😅

En ikinä halua naimisiin tai lapsia. 

Vierailija
10/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi ei halunnut sinua.

Vierailija
11/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies voisi tarjota minulle rakkautta, sitoutumista ja yleisesti ottaen paremman elämän kuin ilman häntä niin se olisi ideaalia. 

Vierailija
12/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgi.Häviäis rypyt.

Vierailija
13/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi ei halunnut sinua.

Miten voi mennä näin tunteisiin ettei joku halua naimisiin tai lisääntyä 

Vierailija
14/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisi mulle kotieläinpihan. 

Vierailija
15/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisi mulle kotieläinpihan. 

Niin ja naimisiinmeno ei ole koskaan kiehtonut itseäni. En ole lapsena leikkinyt häitä tai suunnitellut niitä, tai leikkinyt kotileikkejä. Mutta jos saisin kaikkia eri eläimiä palluteltavaksi, niin voin luopua periaatteistani.

Vierailija
16/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä hyötyisin avioliitosta. Lähinnä ahdistaa. 

Minulla on oma ura ja hyvä palkka. En todellakaan ole niitä naisia, jotka haluavat naimisiin nostaakseen statustaan MIEHEN tittelillä ja omaisuudella. Ei nyt eletä enää 1930-luvulla, naiset voivat ihan itse kouluttautua lentäjiksi tai vaikka kauppatieteiden maisteriksi ja edetä johtajiksi. Onko se joku saavutus päästä avioliittoon miehen kanssa, joka on lentäjä tj. Voi hyvä luoja sentään. 

Vierailija
17/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on taloudellinen sopimus, joten jotain taloudellista etua odottaisin. En ole tästä syystä suostunut rakastamani miehen kanssa naimisiin, koska hän vaatisi avioehdon. Ei siinä mitään, en ole rahojensa perässä. En vaan ymmärrä miksi sitten mennä naimisiin. Mistään lesken asumisoikeuksista en välitä.

Tämä.

Jokaisen naisen pitäisi sanoa miehelle, joka tarjoaa avioehtoa, että miksi mennä naimisiin, jos ei sitten olla oikeasti naimisissa ja kaikki on yhteistä.

Ainoa poikkeus on se, että mikäli se avioehto ottaa vaan huomioon sen, että jotkin asiat ovat lähes mahdotonta jakaa/myydä, joten ne huomioidaan jotenkin muuten.

Tai se kestäisi ikuisuuden että saataisiin omaisuus puolitettua. 

Vierailija
18/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mikään, kun ei tuo uskomattoman upea, hauska, älykäs, lempeä, luotettava ja vielä komeakin mies ole saanut minua naimisiin menemään, vaikka tässä on kimpassa jo vuosikausia kuljettu. Ei avioliitto vaan ole kaikkien juttu.

Vierailija
19/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Jokaisen naisen pitäisi sanoa miehelle, joka tarjoaa avioehtoa, että miksi mennä naimisiin, jos ei sitten olla oikeasti naimisissa ja kaikki on yhteistä.

Ainoa poikkeus on se, että mikäli se avioehto ottaa vaan huomioon sen, että jotkin asiat ovat lähes mahdotonta jakaa/myydä, joten ne huomioidaan jotenkin muuten.

Tai se kestäisi ikuisuuden että saataisiin omaisuus puolitettua. 

Toisaalta taas sitten varsinkin jos on lapseton liitto miksi avioerossa puolet miehen ennen avioliittoa keräämästä omaisuudesta kuuluisi naiselle? Avioehtohan voi koskea myös vain ennen avioliittoa kerätystä omaisuutta. Toisaalta miksi puolison avioliiton aikana saama perintö kuuluisi avioerossa toiselle. Ongelma on se että puolet avioliitoista ei enää kestä elinikää. Kuolema tietty eri asia.

Vierailija
20/41 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua saisi tuollaisilla asioilla vaimoksi tai muutenkaan suhteeseen. Suhde on mahdollinen vain, jos tunnen vetoa mieheen ja olen rakastunut, ja jos mies osoittaa ja ilmaisee, että homma on vastavuoroista, ja jos muutenkin yhdessäolo on toimivaa ja halutaan olla yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä