Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheinen ollut pari päivää vieroituksessa ja minua vain itkettää

Vierailija
26.03.2026 |

En ymmärrä. Läheiseni on ollut nyt pari päivää päihdevieroituksessa, ja minun kai pitäisi olla helpottunut ja iloinen. Mutta ei. Olen vain itkuinen ja pohjattoman alakuloinen. En ymmärrä reaktiotani. Osaisiko joku teistä selittää, miksi näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä me se voitaisiin tietää?

Onneksi läheisesi saa apua.

Vierailija
2/5 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajattelin, että jos joku olisi kokenut samanlaista ja jotakin kautta tajunnut jälkikäteen, miksi. Yhtä kaikki, omituinen tunne ja mieliala.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aikoinaan siellä opastettiin, kun kävin katsomassa vieroituksessa ollutta lähimmäistä, että "Sun kannattaa miettiä, miten kauan aijot katsella tätä teatteria. Se on kuule häviävän pieni prosentti, joka näistä ikinä pääsee kuiville".  Ja niinhän se sitten olikin. Pari vuotta tuon jälkeen vielä meni, ennen kuin ilmoituin että tää oli tässä.

Vierailija
4/5 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aikoinaan siellä opastettiin, kun kävin katsomassa vieroituksessa ollutta lähimmäistä, että "Sun kannattaa miettiä, miten kauan aijot katsella tätä teatteria. Se on kuule häviävän pieni prosentti, joka näistä ikinä pääsee kuiville".  Ja niinhän se sitten olikin. Pari vuotta tuon jälkeen vielä meni, ennen kuin ilmoituin että tää oli tässä.

Mieheni veli oli päihdekuntoutuksessa. Googlailin silloin että minkä tyyppisestä laitoksesta on kyse. Sivuilla sanottiin että yli 90% heillä käyneistä raitistuu pysyvästi. Mietin että mahtaako ihan pitää paikkaansa, kun tosiaan tilastollisesti valtaosa käy katkollakin monta kertaa.

Miehen veli on edelleen alkoholisti, ja tahti vaan kiihtyy.

Vierailija
5/5 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus siitä, että hän on nyt hoidossa yhdistettynä pelkoon siitä, ettei se lopulta auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän