Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle - Kumppanin fetissi voi olla vaikea yllätys

Vierailija
25.03.2026 |

https://yle.fi/a/74-20215719

Nuorempana ajattelin, että ei kai fetisseistä mitään haittaa kellekään ole, mutta sittemmin olen ymmärtänyt, että joillakin voi olla fetissi niin voimakas, että ns normaalista seksistä ei tule mitään, vaan fetissi on oltava läsnä jollakin tavalla ja se voi sitten johtaa ongelmiin, vaikka fetissi itsessään ei olisi ongelma. En edelleenkään tuomitse tai paheksu fetisistejä, mutta ehkä oma näkökulma on vaan eri enkä enää pidä asiaa automaattisesti täysin ongelmattomana (vaikka en siis kyllä ongelmallisenakaan).

Lyhyesti sanottuna kai: fetissi = ei sinänsä ongelma, mutta jos fetissin läsnäolo vaaditaan seksin onnistumiseen = voi olla ongelma.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa- ja kakkaleikit kiihoittivat jo Adolf Hitleriä aikanaan. 

Vierailija
22/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan lähinnä vain 16-18 v tyttöjä. Mutta tämä tuskin onkaan fetissi, vaan pikemminkin elämäntapa. Ja hyvä ja luonnollinen sellainen. M52

Terapeutille töitä, lisää nuoria eläkeläisiä ja eläkejärjestelmän romahtaminen. Mutta ole hyvä vaan 🤗

Vastasitkohan nyt väärään viestiin? 

En vastannut.

Aiheutat traumoja, jotka vaikuttavat näiden teinien koko loppuelämään. Heidän oli tarkoitus maksaa sinun eläkkeesi, mutta nyt käykin niin, että sinä maksat heidän eläkkeensä parikymppisestä lähtien. Lisäksi verorahadi menevät heidän terapiakustannuksiinsa 😊. Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yellow fever, vaikka onkin monikymmenvuotinen avioliitto kantasuomalaisen naisen kanssa. Pakkomielle kuitenkin aasialaisiin, näille viisari värähtänyt aina ihan toiseen malliin. Ura Aasian kaupan parissa toi onneksi helpotusta elämään - kirjaimellisesti :)

Vierailija
24/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi ihmiset eivät puhu mieltymyksistään ja fetisseistään jo tutustumisvaiheessa. Samanlaiseen huumorintajuun, harrastuksiin ja elämäntyyliin kyllä kiinnitetään huomiota, mutta seksin suhteen edetään ihan sokkona. Tätä en tajua. Seksuaalinen yhteensopivuus on ihan yhtä tärkeä asia kuin se huumorintaju tai vaikka yhteensopiva arvomaailma.

Älä muuta sano. On kummallista, ettei asioista puhuta. Olen havainnut, että niistä puhuminen voi jo sinänsä olla osa nautintoa. Ja kun niistä puhutaan - ja mitä enemmän niistä puhutaan -, sen paremmin oppii tuntemaan toisen ja itsensä, ja se taas parantaa kokonaisuutta.

Vierailija
25/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi ihmiset eivät puhu mieltymyksistään ja fetisseistään jo tutustumisvaiheessa. Samanlaiseen huumorintajuun, harrastuksiin ja elämäntyyliin kyllä kiinnitetään huomiota, mutta seksin suhteen edetään ihan sokkona. Tätä en tajua. Seksuaalinen yhteensopivuus on ihan yhtä tärkeä asia kuin se huumorintaju tai vaikka yhteensopiva arvomaailma.

Siksi että ne, joilla fetissi karkaa nopeasti rikoksen puolelle, pidättäytyvät paljastamasta sitä noin vuoteen. Jostain syystä eivät halua kertoa, että haluavat pahoinpidellä kumppaniaan. Miksihän eivät kerro?

Vierailija
26/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yellow fever, vaikka onkin monikymmenvuotinen avioliitto kantasuomalaisen naisen kanssa. Pakkomielle kuitenkin aasialaisiin, näille viisari värähtänyt aina ihan toiseen malliin. Ura Aasian kaupan parissa toi onneksi helpotusta elämään - kirjaimellisesti :)

Oletan että kumppaniksi tietää näistä?

Mun exäklä oli joku pakkomielle jakaa mut muiden kanssa. Useasti. Ja ihan tosissaan.

No saunoa kuitenkin turpiini 👍

Vierailija
27/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan lähinnä vain 16-18 v tyttöjä. Mutta tämä tuskin onkaan fetissi, vaan pikemminkin elämäntapa. Ja hyvä ja luonnollinen sellainen. M52

Sanot  mt-ongelmaasi fetissiksi.  Et ole päässyt ikätasollesi mentaalisesti. 

Vierailija
28/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kupissakin on tarpeeksi saati F- tai E- tississä.

Vierailija
29/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. On kummallista, ettei asioista puhuta. Olen havainnut, että niistä puhuminen voi jo sinänsä olla osa nautintoa. Ja kun niistä puhutaan - ja mitä enemmän niistä puhutaan -, sen paremmin oppii tuntemaan toisen ja itsensä, ja se taas parantaa kokonaisuutta.

Musta ois kiva jos mies pukisi pellepuvun päälle.

Jostain syystä kukaan ei ole ottanut tosissaan tai jos onkin niin ei ole mennyt käytäntöön.

Kyllä mä itse olen ollut opettajaa, nuorta ja vanhaa, lolitaa ja h oraa jne.

Vierailija
30/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä miehellä oli fetissi saada minut takaapäin.

Se juttu loppui siihen.

Häh? 😂 Mitkä asennot sinulle sitten ovat hyväksyttäviä?

Vierailija
31/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on seksistä eikä mistään filosofoinneista, mummo hyvä. M52

Vierailija
32/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräällä miehellä oli fetissi saada minut takaapäin.

Se juttu loppui siihen.

Häh? 😂 Mitkä asennot sinulle sitten ovat hyväksyttäviä?

Lähetyssaarnaaja-asento pimeässä peiton alla. Ja mielellään vaatteet päällä.

Vierailija
33/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein kaikki naiset ovat halunneet kanssani sitomista, ku ristamista, piiskaamista ja yleisesti kovia otteita, mutta tämä on ollut niin yleistä, että tuskin voi fetissiksi kutsua.

Vierailija
34/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä miehellä oli yököttävä fetissi ja halusi työntää kielensä minun pimpsaani.

Miten oksettavia miehet voikaan olla.

Vierailija
35/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli-ikäisen papparaisen kanssa vietetystä ajasta teinit kertovat tulevaisuudessa 3-vuotisessa Kela-korvatussa terapiassa. Voivat toki puhua juristinkin kanssa ja monien seksuaalirikosten vanhenemisaika on onneksi pitkä 😊

Uhrit palaavat sinun kanssasi viettämiinsä tilanteisiin koko aikuisen ikänsä ja kertovat niistä kaikille. He katuvat, etteivät käyttäneet tuota aikaa omanikäisensä poikien seurassa. Mennyttä aikaa ei saa takaisin. 

Miksihän nuorista naisista niin moni on masentunut? Joutuneet andropaussisen ukon hyväksikäyttämiksi.

Vierailija
36/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kipsipilluisuus fetissi? Palstalla varmaan tiedetään.

Vierailija
37/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kakaavista 19v tytöistä.

Parasta on saada varpusparvi päällensä

Kakaavista? 

Vierailija
38/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväys pitää pyrkiä aina maksimoimaan. Muu olisi järjetöntä tai munatonta.

Vierailija
39/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään onneksi monet naiset äänittävät tai videoivat kaikki seksitilanteet. Viestiketjut säästetään ja jos mies on niissä pyytänyt tai jopa ollut niin tyhmä, että on itse lähettänyt seksuaalissävytteisiä kuvia/ videomateriaalia, sen parempi uhrin oikeusturvan kannalta.

Vierailija
40/59 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nuoren 18 v äitinä, voin sanoa että ikäistäsi ukkoa eivät nuoret ottaisi mistään hinnasta. Pieni kurttuinen letku ja harmaantuvat hapsut alapäässä, pakeneva hiusraja yms eivät todellakaan vetoa. Niillä on ikäisensä poikaystävät. 

Suhun vetoaa liki lapset kun sun mikropenis ei pysty tyydyttämään aikuista naista jotka tietävät seksistä vähän enemmän kuin 3 työntöä ja tulitus. 

Jo se, että kirjoittelet vauva av:lla kertoo kaiken sun testojen tasosta 🤣🤣🤣 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi