Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämä on yhtä helvettiä. Naisten arki on luksusta siihen verrattuna, ja silti naisilta ei sympatiaa heru, pelkkää haukkumista vaan.

Vierailija
25.03.2026 |

Naiset ei tajua miesten ongelmista yhtään mitään. Meillä on korkeimmat itsemurhaluvut, masennus, uupumus ja yksinäisyys, mutta kukaan ei puhu siitä. Naiset saa kaiken sympatian maailmasta, me saamme vain kuulla "ole mies, älä valita". Naisilta ei heru sympatiaa millään. Jos yritän kertoa miten väsynyt olen töissä, vastaus on "no minäkin olen väsynyt" tai "mies ei saa valittaa". Kiitos ei koskaan kuulu, vain odotuksia.

Parisuhdemarkkinoilla naiset odottaa että mies on pelkkä viihdyttäjä pelle, lompakko ja palvelija. Jos mies ei siihen alistu, niin jonossa on sata muutakin miestä. Naiset valittaa turhasta (unihäiriöt, hormonit, some-kritiikki) ja popsivat mt-pillereitä kuin karkkeja mutta meidän ongelmat on oikeita ja silti niistä vaan vaietaan. 

Kommentit (310)

Vierailija
261/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Internet-kuplat ja ideologiat (esim. me vs. ne)

Tyyli viittaa vahvasti siihen, että hän on altistunut yhteisöille, joissa:

miehet nähdään systemaattisesti uhreina

naiset nähdään etuoikeutettuina tai manipulatiivisina

Tällaiset kuplat:

vahvistavat katkeruutta

tarjoavat selkeän vihollisen

palkitsevat kärjistyneitä näkemyksiä

Se tekee ajattelusta jäykempää ja mustavalkoisempaa.

6. Haavoittunut itsetunto (mutta suojattu egolla)

Tämä on keskeinen kohta.

Pinnan alla on usein:

riittämättömyyden tunne

kokemus, ettei ole arvokas

häpeä

Mutta sen päälle rakennetaan suoja:

minussa ei ole vikaa maailma on rikki

Tämä suoja näkyy:

ylimielisyytenä (naiset valittaa turhasta)

halveksuntana

vertailuna (meidän ongelmat on oikeita)

7. Kontrollin tarve ja turhautuminen

Hän kokee, ettei hallitse:

omaa asemaansa

ihmissuhteita

sitä, miten häntä kohdellaan

Kun kontrolli puuttuu, syntyy kaksi vaihtoehtoa:

kehittää taitoja ja sopeutua

selittää maailma epäoikeudenmukaiseksi

Hän on selvästi valinnut jälkimmäisen.

8. Negatiivinen kierre (tärkein kokonaisuus)

Kaikki nämä yhdessä muodostavat itseään ruokkivan kierteen:

Huono kokemus (torjunta, yksinäisyys)

Selitys: muut ovat ongelma

Ajattelu muuttuu katkeraksi

Käytös muuttuu torjuvaksi / hyökkääväksi

Ihmiset etääntyvät

Uusi todiste: katso, olin oikeassa

ja kierre vahvistuu

Ydin totuus

Jos tiivistetään täysin ilman pehmennystä:

Hän ei ole pelkästään tilanteensa uhri.
Hän on aktiivinen osapuoli, joka:

ylläpitää omaa ajatteluaan

vahvistaa omia epäonnistumisiaan

sulkee itsensä pois yhteyksistä muihin

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?

Niin kauan kuin:

kaikki ongelmat ovat naisten

omaa roolia ei tarkastella

mikään ei muutu

Koska todellinen muutos vaatisi:

epämukavaa itsearviointia

omien virheiden tunnistamista

ajattelun purkamista

Ja juuri sitä tämä ajattelumalli aktiivisesti välttelee.

Vierailija
262/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta empatian hakeminen miehenä on kuin odottaa, että vasemmistolainen ei ole ruinaamassa muiden rahojen perään. Se ei vain onnistu.

Jos haluaa muutosta niin naiset pitäisi potkia pois valtaa käyttävistä asemista ja kohdistaa rahoitus miesten ongelmiin. Naiset eivät siihen kykene.

Pitäisiköhän sun hakea itsellesi edunvalvojaa? Kaikkein eniten sä tunnut kaipaavan nimenomaan holhousta. Jotain joka pitää susta huolta, kun itse et siihen ole kykenevä.

Ja joku mt- ongelmaisten asuntola voisi myös olla hyvä. Siellä huolehdittaisiin se, että syö ja ottaa lääkkeet, saisi sen terapian ja lääkärikäynnit, kun ei osaa niistä itse huolehtia.

Irtopimpsaa ja irtopersettä ei saisi niin paljon kuin haluaa, mutta voihan hän alkaa vaihtoehtoisesti tekemään pokeatai myymään sitä. Antaa ja ottaa kakkoseen ja suikkeliin, kyllä siinä tyydytyksen saa. Ja rahaa. Voisit keksiä uuden genren- valittava homopoke. Naisia et saisi asiakkaiksi, etkä näyttelemään. Miehen pitää olla miellyttävä. 

Miellyttävä ja muistaa hymyillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilta empatian hakeminen miehenä on kuin odottaa, että vasemmistolainen ei ole ruinaamassa muiden rahojen perään. Se ei vain onnistu.

Jos haluaa muutosta niin naiset pitäisi potkia pois valtaa käyttävistä asemista ja kohdistaa rahoitus miesten ongelmiin. Naiset eivät siihen kykene.

Miesläheiset saavat multa empatiaa ihan siinä missä naisetkin. Joka Jorman kohdalla en jaksa.

Ehkä. Todennäköisesti ei.

Tämän takia miesten on tosiaan ratkaistava itse omat ongelmat, naisten kustannuksella.

Niinhän miehet aina ovat tehneet. Ylentäneet itsensä alentamalla naisia. EI onnistu enää, ja sehän teitä pikkurunkkuja harmittaakin.

Pitäisi tehdä enemmän ja useammin. Onnistuu myös helposti jos miehet eivät olisi niin nössöjä. Naisilla ei ole mitään todellista valtaa muuta kuin miesten kautta.

Tarkoitatko nyt, että miehet hakkaa naiset, jos ne ei tottele? Miehillähän ei muuten ole valtaa sen paremmin, kuin naisillakaan, mutta miehillä on tietenkin fyysinen valta. 

Naisilla on ihan samalailla valtaa ihmisenä, kuin miehelläkin, mutta jos siihen lähdetään, että miehet käyttää fyysistä valtaa naisiin, niin terve menoa Afganistaniin. Siellä miehet nyt jo pitää "valtaa" naisiin nähden  väkivallalla. 

Mutta siitä voidaan olla montaa mieltä, onko tuo valta oikein. 

Vähän sama jos lapsen valta/ihmisoikeudet on aikuisen takana, eli jos lapsi ei tottele, aikuinen hakkaa.

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla samanlaiset valtaoikudet, oli tämä sitten mies tai nainen, eikä niin, että se  kellä on fyysinen voima sillä on valta. Tämä siis ihmissuhteissa. 

psykopaatit sitten erikseen. 

Vierailija
264/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei mies saa puhua ongelmistaan ilman että kanalauma hyökkää. 

Todella kypsää teiltä

Maksua vastaan saat ammattilaiselle valittaa sydämesi kyllyydestä. Kuten naisetkin. Niin se toimii. Ei ketään muuta kiinnosta.

Vierailija
265/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni onkin tosi kurja elämä! 

Hän on etätöissä ja minä jo eläkkeellä.

Vaatteet peseytyy kuin itsestään, pöytään ilmestyy 2x päivässä herkullista ruokaa, kodin siivouksestakin tarvitsee tehdä vain puolet. 

Raha-asioitakaan ei tarvitse miettiä kun vaimo hoitaa, samoin sijoitukset, reissut, raksat yms. 

Seksiä ja läheisyyttäkin saisi vaikka päivittäin mutta ei enää pysty joten unohtaa huolehtia vaimon tarpeista, säästyy sekin vaiva.

Kukkia muistaa sentään tuoda vaimolle joka lauantai.

Ihan vatun raskas elämä!

Vierailija
266/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on helpompaa? Oletko ollut raskaana ja synnyttänyt? Onko sulla menkat joka kuukausi, hormonivaihtelut ja helvetinmoinen mahakipu? Hoidatko lapsen harrastuksen, koulun ja oman työsi lisäksi? Kustannatko yksin lapselle yhdestä palkasta harrastuksen, vaatteet, uuden pyörän, sukset, luistimet? Oletko vastakkaisen sukupuolen mielestä jo alelaaritavaraa kun olet yli 35 v.? Hoidatko lapsen, oman työsi lisäksi myös vanhenevat vanhempasi? Teetkö töitä naisvaltaisella alalla, jossa tunnetusti palkat on pienemmät? Ihanaa glamouria!!

Miksi teit lapsen jos se on noin kauheaa?

Ei ole kauheaa. Teen tuon kaiken koska rakastan lastani, mutta et joku kehtaa ulista miten naisen elämä on glamouria. Eiköhän aika iso naiskuoro naura tolle aloitukselle. 

Vierailija
267/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään syvemmälle siihen, mistä tällainen ajattelutapa tyypillisesti syntyy. Tässä ei ole yhtä syytä, vaan kasa tekijöitä, jotka vahvistavat toisiaan.

1. Pitkittynyt torjutuksi tuleminen (erityisesti ihmissuhteissa)

Yksi yleisimmistä taustoista on:

toistuvat epäonnistumiset parisuhteissa tai deittailussa

kokemus, ettei kelpaa tai tule valituksi

Kun tätä tapahtuu tarpeeksi pitkään, mieli alkaa rakentaa selitystä:

vika ei ole minussa vika on naisissa / järjestelmässä

Tämä suojaa itsetuntoa, mutta vääristää todellisuutta.
Se myös estää oppimasta niistä tilanteista mitään.

2. Yksinäisyys ja sosiaalinen eristäytyminen

Pitkä yksinäisyys tekee kaksi asiaa:

lisää negatiivista ajattelua

vähentää korjaavaa palautetta (ei ole ihmisiä, jotka haastaisivat ajattelua)

Silloin syntyy helposti oma kupla, jossa:

omat ajatukset alkavat tuntua objektiivisilta faktoilta

muut ihmiset näyttäytyvät vihamielisempinä kuin ovatkaan

3. Heikko tunne- ja vuorovaikutustaito

Tekstistä näkyy, että hän:

kokee paljon (väsymys, turhautuminen)

mutta ei osaa ilmaista sitä tavalla, joka herättäisi empatiaa

Jos ilmaisu menee muotoon:

syyttävä

vertaileva

vähättelevä

ihmiset reagoivat puolustautumalla, eivät tukemalla

Tämä johtaa kierteeseen:

minua ei ymmärretä ilmaisu kovenee ymmärrys vähenee entisestään

4. Opittu malli: miehen ei kuulu valittaa

Ironisesti hän valittaa tästä, mutta samalla elää sen sisällä.

Monilla miehillä taustalla on:

tunteiden tukahduttaminen

avun hakemisen häpeä

ajatus, että arvo = suoritus

Kun paine kasvaa, se purkautuu usein:

vihana

kyynisyytenä

toisten syyttämisenä

Ei haavoittuvuutena, joka oikeasti toisi apua.

Juuri näin! 👏👏👏👏👏

Vierailija
268/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesläheiset saavat multa empatiaa ihan siinä missä naisetkin. Joka Jorman kohdalla en jaksa.

Tämän takia miesten on tosiaan ratkaistava itse omat ongelmat, naisten kustannuksella.

Niinhän miehet aina ovat tehneet. Ylentäneet itsensä alentamalla naisia. EI onnistu enää, ja sehän teitä pikkurunkkuja harmittaakin.

Pitäisi tehdä enemmän ja useammin. Onnistuu myös helposti jos miehet eivät olisi niin nössöjä. Naisilla ei ole mitään todellista valtaa muuta kuin miesten kautta.

Tarkoitatko nyt, että miehet hakkaa naiset, jos ne ei tottele? Miehillähän ei muuten ole valtaa sen paremmin, kuin naisillakaan, mutta miehillä on tietenkin fyysinen valta. 

Naisilla on ihan samalailla valtaa ihmisenä, kuin miehelläkin, mutta jos siihen lähdetään, että miehet käyttää fyysistä valtaa naisiin, niin terve menoa Afganistaniin. Siellä miehet nyt jo pitää "valtaa" naisiin nähden  väkivallalla. 

Mutta siitä voidaan olla montaa mieltä, onko tuo valta oikein. 

Vähän sama jos lapsen valta/ihmisoikeudet on aikuisen takana, eli jos lapsi ei tottele, aikuinen hakkaa.

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla samanlaiset valtaoikudet, oli tämä sitten mies tai nainen, eikä niin, että se  kellä on fyysinen voima sillä on valta. Tämä siis ihmissuhteissa. 

psykopaatit sitten erikseen. 

Kaikki valta on lopulta väkivaltaa.

Vierailija
269/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, miten sitä ollaan voimaantuneita siellä ruudun takana! Uskalsitko tervehtiä Alepan kassaa hakiessasi energiajuomaa?

Vierailija
270/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on mennyt ihan metsään. Mä luin noita kommentteja ja täytyy sanoa että tää on juuri se paras mahdollinen esimerkki siitä mistä alussa yritin puhua.  

Ensinnäkin sille joka antoi mulle ne viisi "ongelmaa" korjattavaksi. Kiitos neuvoista. Mä käyn töissä kahdeksan-kymmenen tuntia päivässä, tulen kotiin ja alan heti hoitaa lasta, vaihtaa vaippoja, laittaa ruokaa ja siivota, koska vaimo on "niin väsynyt" (kiitos vaan niille jotka luulitte mua inselliksi). Jos mä sanon että mäkin olen ihan loppu, niin vastaus on joko "no minäkin olen väsynyt" tai sitten "mene terapiaan". Te naiset saatte valittaa hormoneista, unettomuudesta ja some-kritiikistä vaikka kuinka paljon ja kaikki antaa teille sympatiaa ja tukea. Mä sanon että väsyttää ja oon heti katkera ruikuttaja ja in* cel. Onko tää nyt se tasa-arvo mitä te haluatte?  

Sitten se kuukautisverellä vitsailija. Todella kypsää. Te mittaatte kärsimystä verellä lakanoissa? Mä puhun siitä että miehet tekee melkein kaikki itsemurhat, elää keskimäärin viis vuotta lyhyemmän elämän ja tekee ne työt joissa oikeasti kuolee tapaturmissa. Ja vastaus on "mutta sulla ei vuoda verta". No selvä homma.  

Ja ne "ole mies älä valita" -kommentit. Juuri ne. Mä sanon olevani väsynyt ja heti joku kirjoittaa että "ole mies". Sitten kun mä huomautan siitä, te sanotte ettei kukaan sano noin. No joku teistä just sanoi. Te ette näe omaa kaksoisstandardianne ollenkaan.  

Tää koko ketju todistaa mun pointin paremmin kuin mä osasin toivoa. Mä en pyytänyt keneltäkään mitään erityiskohtelua. Mä vain sanoin että miehetkin väsyy ja että meiltä ei heru sympatiaa. Ja mitä tuli takaisin? Pelkkää haukkumista, vähättelyä ja "mene terapiaan". Ei yhtään sellaista että "no joo, miehetkin voi olla uupuneita, me ei olla ehkä ajateltu asiaa".  

Mä en vihaa naisia. Mä vain ihmettelen tätä. Te vaaditte tasa-arvoa palkkoihin ja kaikkeen muuhun, mutta siihen että mies saisi välillä sanoa olevansa väsynyt ilman että te heti alatte haukkua, siihen ei riitä.  

Miehet jotka lukee tätä, te tiedätte tasan tarkkaan mistä mä puhun. Siksi moni ei enää viitsi avata suutaan ollenkaan. Nyyh.

Mene terapiaan on aidosti hyvä neuvo. Se ei ole vittuilua vaan juuri sitä sympatiaa ja välittämistä. 
Kyllä naisetkin tajuaa, että mies voi olla välillä väsynyt. Mutta jos siitä tekee jonkun taistelun, että naisilla on helpompaa, niin se sympatia kuolee siihen. Ihmisillä on yhteiset ongelmat ja sukupuolitetut ongelmat ihan kaikilla. Jos et oo elänyt naisena, et voi niitä naisten ongelmia tietää. 

Mä oonkin elänyt sekä naisena että miehenä. Transmies nääs. Pakko sanoa ihan puolueettomasti että elämä naisen sosiaalisessa sukupuolessa/roolissa on paljon vaikeampaa kuin miehen. Toki miehillä on monissa asioissa vähemmän liikkumavaraa (ja sekin pääasiassa miesten keskinäisen kulttuurin takia, esim. se että kaikki ns. feminiininen arvotetaan huonommaksi ja homoksi). Mutta ei miehillä ole läheskään samanlaista kampitusta jokasuunnalta kuin mikä kohdistuu naisiin pelkän sukupuolen takia, ja miksi olisi kun yhteiskunta on rakennettu miehille.

-eri

Höpö vi tun höpö. Hullu, et aidosti tiedä, millaista on olla mies, koska et ole etkä tule koskaan olemaan sellainen. 

ja silti tiedän asioista enemmän kuin sinä. Sinä et voi sanoa naisten elämästä mitään tai edes verrata sitä miesten elämään, koska et koskaan voi tietää mitä se on. Facts dont care about your feelings.

Ethän sinä tiedä kummastakaan sukupuolesta mitään.

Et tiedä millaista on olla syntymästä asti nainen tai syntymästä asti mies. Leikit sukupuoliteorioilla.

Transihminen kyllä tietää mitä on syntyä miehen tai naisen sosiaaliseen sukupuoleen/rooliin. Sosiaalinen sukupuoli tarkoittaa sitä miten ympäristö näkee sinun sukupuolesi ja miten kohtelee sen mukaan. Siitähän tässä puhuttiinkin.

Ei, ei puhuttu. Kaikki ei usko mielikuvitusolentoihin.

Kukaan ei edes maininnut Jeesusta. Ehkäpä sinun kanssa ei voi käydä keskustelua harhojesi takia.

Vierailija
271/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totuushan on se että miehen elämä on naisten elämää parempaa, kuten ihmisapinoiden evoluutiopsykologia meitä opettaa. Luontainen johtajuus vaatii tietenkin veronsa, eivätkä kaikki pysy kilpailun tahdissa mukana. Such is life. Mutta kun pysyy, elämå on auvoisaa. 

Naaraat toki mussuttaa, että eihän se näin ole, mutta he eivätkään tämän pelin sääntöjä määrittele. 

Vierailija
272/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä inceleitä ei kyllä naisten sympatia pelasta. Itse pitäisi mennä terapiaan. Niin minäkin jouduin naisena tekemään, ei tullut kukaan muu auttamaan. 

Sinun inseli hullun kohdalla köysi ja painovoima olisi toiminut paremmin.

Miten niin? Minä sain hyvän elämän, kun hain itselleni apua. Kokeile sinäkin sen sijaan, että jatkat hamaan tappiin myrkyn levittämistä ympäristöösi.

Vierailija
273/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni onkin tosi kurja elämä! 

Hän on etätöissä ja minä jo eläkkeellä.

Vaatteet peseytyy kuin itsestään, pöytään ilmestyy 2x päivässä herkullista ruokaa, kodin siivouksestakin tarvitsee tehdä vain puolet. 

Raha-asioitakaan ei tarvitse miettiä kun vaimo hoitaa, samoin sijoitukset, reissut, raksat yms. 

Seksiä ja läheisyyttäkin saisi vaikka päivittäin mutta ei enää pysty joten unohtaa huolehtia vaimon tarpeista, säästyy sekin vaiva.

Kukkia muistaa sentään tuoda vaimolle joka lauantai.

Ihan vatun raskas elämä!

Mun lasten isä lähti töihin ennen kun minä ja lapset herättiin, mä sitten jaoin kaikki neljä kuka minnekin päiväkotiin ja kouluun. Myös keräilin, kun pääsin töistä. Mies tuli kotiin klo 18, söi, katteli telkkaa pari tuntia ja meni nukkumaan. Tätä viisi päivää viikossa. Viikonloppuna sitten vietti aikansa hyvän ystävänsä Alkon kanssa. Arvatkaa, kuka pyöritti huushollia sillon? 

Kun mulla oli loma, mä hoidin lapset, kun miehellä oli loma, mä hoidin lapset. Kun mä olin sairaana, mä hoidin lapset, kun mies oli sairaana.... Ihan todella rankkaa hänellä. Olisi pitänyt valita paremmin? Valitsinkin. Nyt hän on yksin. 

Ja ennen kun yksikään mies tulee uhosmaan, miten tämäkin perheen isä raatoi töissä perheensä eteen, niin muistutan, että a) tein myös täyttä työaikaa ja b) hän kävisi samassa työssä, vaikka sinkkuna. 

Vierailija
274/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö ei pysty hoitamaan ongelmiaan muuten, kuin jonkun toisen kustannuksella. Eipä ole hääppöstä asioiden hoitamista. 

Ryhdistäytykää nyt miehet ja hoitakaan asianne kuntoon, mutta jos osaatte käyttää järkeä, sitä ei tarvitse tehdä jokin toisen ihmisen kustannuksella. 

Fiksun ihmisen ei tarvitse alistaa/alentaa muita voidakseen tehdä omasta elämästään hyvän. 

Todella sairasta ajatella, että kun poljetaan naiset kuraan, niin sitten miehillä menee hyvin :DDDDDDDDDD

Mitä se miehen oloja parantaa, vaikka kaikki naiset kuolisi pois? Ei mitenkään. 

Todella sairasta settiä täällä nyt kyllä. 

Kannattaa hakea apua noihin mt-ongelmiin, sillä se miehen elämä paranee, eikä sillä, että haukutaan naiset ja halutaan niille kaikkea pahaa. 

Ap.kin elämä on ihan yhtä paskaa, vaikka täällä ei olisi yhtään naista. Ei ne ukot ilmaisesti ymmärrä ap:tä yhtään sen paremmin, kun eivät kerran lohduta ja auta. 

AP ei kai edes odota, että miehet hänen elämänsä jotenkin pelastaisi ja häntä arvostaisi.

Miksi ap vaadit noita asioita naisilta, etkä miehiltä?

Luuletko, että ne naiset sitten sinua paapoisi ja ylistäisi, kun olisit heitä vienyt ihmisoikeudet.?

Vierailija
275/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totuushan on se että miehen elämä on naisten elämää parempaa, kuten ihmisapinoiden evoluutiopsykologia meitä opettaa. Luontainen johtajuus vaatii tietenkin veronsa, eivätkä kaikki pysy kilpailun tahdissa mukana. Such is life. Mutta kun pysyy, elämå on auvoisaa. 

Naaraat toki mussuttaa, että eihän se näin ole, mutta he eivätkään tämän pelin sääntöjä määrittele. 

Mussuttaa. Jännä että miehet täällä sitten tekee jatkuvasti aloituksia, miksi eivät saa naista ja miten naisista on tullut niin kranttuja. Joku tässä ei nyt stemmaa. 

Vierailija
276/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kypsää teiltä

Maksua vastaan saat ammattilaiselle valittaa sydämesi kyllyydestä. Kuten naisetkin. Niin se toimii. Ei ketään muuta kiinnosta.

Paitsi että naisten ongelmat ovat aina kaikkien ongelmia. Uhriutumisen mestareita

Vierailija
277/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehetkö ei pysty hoitamaan ongelmiaan muuten, kuin jonkun toisen kustannuksella. Eipä ole hääppöstä asioiden hoitamista. 

Ryhdistäytykää nyt miehet ja hoitakaan asianne kuntoon, mutta jos osaatte käyttää järkeä, sitä ei tarvitse tehdä jokin toisen ihmisen kustannuksella. 

Fiksun ihmisen ei tarvitse alistaa/alentaa muita voidakseen tehdä omasta elämästään hyvän. 

Todella sairasta ajatella, että kun poljetaan naiset kuraan, niin sitten miehillä menee hyvin :DDDDDDDDDD

Mitä se miehen oloja parantaa, vaikka kaikki naiset kuolisi pois? Ei mitenkään. 

Todella sairasta settiä täällä nyt kyllä. 

Kannattaa hakea apua noihin mt-ongelmiin, sillä se miehen elämä paranee, eikä sillä, että haukutaan naiset ja halutaan niille kaikkea pahaa. 

Ap.kin elämä on ihan yhtä paskaa, vaikka täällä ei olisi yhtään naista. Ei ne ukot ilmaisesti ymmärrä ap:tä yhtään sen paremmin, kun eivät kerran lohduta ja auta. 

AP ei kai edes odota, että miehet hänen elämänsä jotenkin pelastaisi ja häntä arvostaisi.

Miksi ap vaadit noita asioita naisilta, etkä miehiltä?

Luuletko, että ne naiset sitten sinua paapoisi ja ylistäisi, kun olisit heitä vienyt ihmisoikeudet.?

Ap ei vaadi toisilta miehiltä mitään, koska niiltä puuttuu p llu. Sehän tässä on apn kokema suuri vääryys. 

Vierailija
278/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kypsää teiltä

Paitsi että naisten ongelmat ovat aina kaikkien ongelmia. Uhriutumisen mestareita

Ettei nyt sinun ongelmasi olisi mielestäsi naisten aiheuttamia ja naisten vika? Lopeta itse uhriutuminen ennen kuin syytät siitä ketään muuta.

Vierailija
279/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä paatos oli jos sun piti vaieta näistä ongelmista? Me naiset ollaan vuosikausia toitotettu että tehkää niille ongelmille jotain ja menkää terapiaan. Mutta ei. Ei voi millään ottaa vastuuta itsestään.

Vierailija
280/310 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap nillittää. Ala  naiseksi ja kaikki ongelmasi on poispyyhkäisty!

Pääset naimisiin miljoonäärilentäkäkirurgilaatikkoleuan kanssa ja elät unelma elämää. 

Tuo laatikkoleuka passaa ja palvelee sinua elämäsi loppuun asti. 

Elämäsi ei toki tule olemaan pitkä, koska tuo laatikkoleuka osoittautuukin pettäjäksi ja jännämieheksi ja tap*paa sinut.

Sitä ennen hän on tehnyt sinulle 4 lasta  joita jouduitkin sitten yksin hoitamaan ja kasvattamaan, kun ei sitä laatikkoleukaa kiinnostanutkaan perhe-elämä. Lapset jää orvoiksi, ja sinä lautoihin ja laatikkoleuka rautoihin.

Happy end.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme