Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovatko miehet, että kun naivat, saa nainen aina orgasmin?

Vierailija
25.03.2026 |

Että naiset eivät siis feikkaa...

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämässä on mies, joka aina antaa minulle orgasmeja. Joten olen tosi tyytyväinen. Olenkin näiden muiden naisten puolesta surullinen, kun eivät miehet tee elettäkään heidän orgasmiensa eteen.

"jokainen on vastuussa oamasta orgasmistaan" vanha ja typerä sanonta, samoinkuin se "kun mies ja muna on tyytyväinen" jne  eli mieshän siinä itselleen panee naiseen, jotta saasen orkun.

Ei muuta.

Kuinka moni nainen on oikeassa elämässä avautunut sinulle saamisistaan. Vastaapa ihan rehellisesti.

Toi akka elää ihan omassa rinnakkais todellisuudessaan. Ei se mistään mitään oikeasti tiedä. Louskuttaa vaan leukojaan ku saa siitä kiksinsä. Täys avohoitopotilas kyseessä.

Vierailija
122/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämässä on mies, joka aina antaa minulle orgasmeja. Joten olen tosi tyytyväinen. Olenkin näiden muiden naisten puolesta surullinen, kun eivät miehet tee elettäkään heidän orgasmiensa eteen.

"jokainen on vastuussa oamasta orgasmistaan" vanha ja typerä sanonta, samoinkuin se "kun mies ja muna on tyytyväinen" jne  eli mieshän siinä itselleen panee naiseen, jotta saasen orkun.

Ei muuta.

Kuinka moni nainen on oikeassa elämässä avautunut sinulle saamisistaan. Vastaapa ihan rehellisesti.

Ei se koskaan vastaa esitettyihin kysymyksiin. Ei äly riitä keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

M46

Vierailija
124/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama saako joka kerta vai ei. Jokainen vastaa omistaan.

Vierailija
125/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin nainen saa orkun naidessa tai penemises...rakstelussa kyllä melkein aina!

M60 tms

Vierailija
126/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta.

Aika avoimesti on nyksä ja eksä avautuneet saamisistaan. Molemmat sanomat samaa: aina ei vaan saa eikä se jää kiinni miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Jotkut päivät vain on sellaisia. Seksi on kivaa muutenkin.  

Veikkaan että feikkaajia on tullut eteen vain niille "panomiehille" jotka nuolevat naiselle orgasmin "joka kerta". Eiköhän osa ole feikattuja joilla koitetaan saada mies lopettamaan yrittäminen.  

Vierailija
127/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä!

Miehet nain niin miten nainen voi saada orkun🤔

Vierailija
128/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssani kaikki ovat saaneet.

Vierailija
129/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hyvä ystäväni kertoi, ettei ole koskaan kenenkään miehen toimesta saanut yhtäkään orgasmia. Siis millään tavalla.

Vierailija
130/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo miehet tuo älytön machoilu. Ei se muutu miksikkään alapeukuilla, että vain harva nainen saa pelkällä yhdynnällä.

Vierailija
131/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi aamulla, vaimon pillun lihakset supistelivat mukavasti nopealla sykkeellä, hänen lauetessa pelköstään kulli stimulaatiolla

Vierailija
132/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista pidä uskoa, joutuu pettymään. Sitähän ap tarkoitti.

Vierailija
133/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi aamulla, vaimon pillun lihakset supistelivat mukavasti nopealla sykkeellä, hänen lauetessa pelköstään kulli stimulaatiolla

Oletko joku sadisti?

Vierailija
134/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo miehet tuo älytön machoilu. Ei se muutu miksikkään alapeukuilla, että vain harva nainen saa pelkällä yhdynnällä.

Niin sinä ja sun kaltaiset ei saa. Loput saa. Älä silti vaivu murheuteen. Klitorista hieromalla saatu orkkukin on ihan OK.

Vierailija
135/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole mistään machoiluista vaan rakastelemisen taidosta ja taiteesta. Toivottavasti sinäkin saat edes kerran elämässäsi kokea tuon nautinnon. Osaajat osaa ja tietäjät tietää.

Vierailija
136/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista pitää naida niin, että se saa naidessa. Miehen kannattaa panostaa siihen, koska naisen saama yhdyntäorgasmi on parhautta miehen kullille. Jokainen, joka on sen kokenut, tietää mistä puhun. Ja parhautta se on naisellekin. Ne, jotka ovat saaneet tietävät, mistä puhun.

Vierailija
137/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs hyvä ystäväni kertoi, ettei ole koskaan kenenkään miehen toimesta saanut yhtäkään orgasmia. Siis millään tavalla.

Voisit antaa ystäväsi puhelinnumeron, niin korjaan tilanteen. Monella tavalla.

Vierailija
138/138 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jokainen hoitakoon orkkunsa itse

Miksi minun pitäisi keskittyä toisen orkkuun kun pitäs omatkin asiat hoitaa