Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovatko miehet, että kun naivat, saa nainen aina orgasmin?

Vierailija
25.03.2026 |

Että naiset eivät siis feikkaa...

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset, jotka sanoo etteivät saa yhdynnässä eikä tunnu miltään  omaavat ilmeisesti pienemmät klitoriksen paisuvaiset emättimessä. Toisilla paisuu ja siksi g-pisteellekin löytyy syy. 

"New Scientistin mukaan ultraäänitutkimukset ovat osoittaneet, että seksuaalisen kiihottumisen aikana hermorikas klitoriksen sisäinen osa turpoaa ja painautuu emättimen seinämää vasten, mikä saattaa selittää herkän G-pisteen."

Vierailija
102/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä paisuu klitoris ja koko vulva, mutta ei siellä vaginassa mitään herrkuja ole, vaikka se turpoaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kommentoi sellaisia naisia, jotka eivät saa yhdynnässä, eikä heillä siten ole asiasta mitään omakohtaista kokemusta. Otsikossa tarkoitettiin yhdynnässä saamista. 

Miten tän voi käsittää väärin? Aivan absurdia.

Että naisella ei ole kokemusta yhdynnästä? 

En vaan tajua.

Vierailija
104/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä kommentoi sellaisia naisia, jotka eivät saa yhdynnässä, eikä heillä siten ole asiasta mitään omakohtaista kokemusta. Otsikossa tarkoitettiin yhdynnässä saamista. 

Miten tän voi käsittää väärin? Aivan absurdia.

Että naisella ei ole kokemusta yhdynnästä? 

En vaan tajua.

En ole tuon kommentin kirjoittaja mutta ymmärrän kyllä mitä hän tarkoittaa. Hän tarkoittaa että ei ole kokemusta orgasmin saamisesta yhdynnässä. Kyllä sinäkin sen tajusit, kunhan haluat vääntää ja nostaa klitorisketjuasi jälleen kerran. 

Vierailija
105/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin paistaa ajatus läpi, että haluat taas haastaa riitaa.

Voitko nyt sanoa, mikä kohta tai asia on riidan haastamista? Oikeesti haluaisin tietää. Eli mikä  on se asia josta ei sovi puhua.

Kyse ei ole lainkaan siitä, mistä puhutaan. Vaan miten puhutaan. Huomaatko mitään eroa noiden kesken?

Vierailija
106/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse ei saa kuvittelee, että muutkaan ei saa.

Kun itse feikkaa kuvittelee, että muutkin feikkaavat.

Mutta näinhän asia ei suinkaan oikeassa elämässä ole.

Onkohan tämänyt sitten provo? 

Naisten saamattomuus ei ole kuvittelua. Eikä myöskään se että jotkut, ehkä monetkin feikkaavat.

Ja asia on just näin oikeassa elämässä.

Varmaan näis onkin sun elämässäsi.. En epäile sitä hetkeäkään. Niin pahasti paistaa katkeruus läpi sun kiukkuisista kommenteista.

Vierailija
107/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskomme. T:Miehet

Vierailija
108/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämässä on mies, joka aina antaa minulle orgasmeja. Joten olen tosi tyytyväinen. Olenkin näiden muiden naisten puolesta surullinen, kun eivät miehet tee elettäkään heidän orgasmiensa eteen.

"jokainen on vastuussa oamasta orgasmistaan" vanha ja typerä sanonta, samoinkuin se "kun mies ja muna on tyytyväinen" jne  eli mieshän siinä itselleen panee naiseen, jotta saasen orkun.

Ei muuta.

Vierailija
109/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämässä on mies, joka aina antaa minulle orgasmeja. Joten olen tosi tyytyväinen. Olenkin näiden muiden naisten puolesta surullinen, kun eivät miehet tee elettäkään heidän orgasmiensa eteen.

"jokainen on vastuussa oamasta orgasmistaan" vanha ja typerä sanonta, samoinkuin se "kun mies ja muna on tyytyväinen" jne  eli mieshän siinä itselleen panee naiseen, jotta saasen orkun.

Ei muuta.

Ja mistä vitusta sä muka tiedän muiden naisten seksielämästä?

Vierailija
110/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mitä tutkimukset ja naiset itse kirjoittavat. Siitä vitusta.

Vierailija
111/138 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä mitään tiedä, koska sulla on kokemusta vaan omastasi.

Vierailija
112/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma nainen saa aika nopeasti kun häntä pannaan seisaaltaan takaapäin. Ainoa kosketus klitorikseen tulee sisältäpäin. Siinä vitussa muna osuu juuri oikeisiin paikkoihin. Vittuja on erilaisia.   

Vierailija
113/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en luule.  ei ole tullut eteen naista joka olisi feikannut saavansa. naiset ei aina saa ja se on ollut heille ihan ok. en minä miehenäkään saa orgasmia kovin usein.  seksi on silti kivaa.  

Kyllä se että jää ilman sitä orgasmia, ottaa pitemmän päälle koville kyllä. Siinä helposti käy niin, ettei seksi enää kiinnosta, kun aina jää ilman.

Tuon takia en enää oikein edes jaksa koko hommaa. Olen 50v mies ja yhdyntä on käytännössä sitä että nainen tyydyttää itseään minua vastaan kunnes laukeaa.  Minä saan harvoin siitä yhtään mitään.  Ja ole pari kertaa feikannu orgasmin. 

m50

Vierailija
114/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Tärkeintä on, että kumpikin nauttii. Mies ja muna.

onko sulla pomppufiilis?

Vierailija
115/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tutkimukset ja haastattelut kertovat totuuden, ja se on että harva nainen saa yhdynnässä orgasmin ilman sen klitoriksen koskettelua. Miksi se asia pitää kieltää?

Vierailija
116/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tutkimukset ja haastattelut kertovat totuuden, ja se on että harva nainen saa yhdynnässä orgasmin ilman sen klitoriksen koskettelua. Miksi se asia pitää kieltää?

Asia selvä ja kaikki ovat nyt ymmärtäneet asian. Sun ei tarvitse enää aloittaa uutta ketjua asiasta. Kiitos.

Vierailija
117/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä ja kaikki ovat nyt ymmärtäneet asian. Sun ei tarvitse enää aloittaa uutta ketjua asiasta. Kiitos.

Uusi aloitus tulee vielä tällä viikolla. Lupaan sen.

Vierailija
118/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän ukko, voit kirjoittaa tänne  mitkä aiheet ovat susta sallittuja, ja mistä ei todellakaan saa kirjoittaa.

Täällä vain on paljon ihmisiä erilaisia, eikä vaan sinä ja minä, ja et voi hallinnoida heistä ketään paisti itseäsi. Koita  ymmärtää ja hyväksyä se.

Vierailija
119/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Ei meitä edes kiinnostele.

Mies ja muna

1-3min

Vierailija
120/138 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta.

Kuinka moni nainen on oikeassa elämässä avautunut sinulle saamisistaan. Vastaapa ihan rehellisesti.