Uskovatko miehet, että kun naivat, saa nainen aina orgasmin?
Kommentit (138)
Miksi täällä kommentoi sellaisia naisia, jotka eivät saa yhdynnässä, eikä heillä siten ole asiasta mitään omakohtaista kokemusta. Otsikossa tarkoitettiin yhdynnässä saamista.
Tässä se otsikko:Uskovatko miehet, että kun naivat, saa nainen aina orgasmin?
Tähän ei juuri ole vastauksia tullut, naisen haukkumista vain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kommentoi sellaisia naisia, jotka eivät saa yhdynnässä, eikä heillä siten ole asiasta mitään omakohtaista kokemusta. Otsikossa tarkoitettiin yhdynnässä saamista.
Tässä se otsikko:Uskovatko miehet, että kun naivat, saa nainen aina orgasmin?
Tähän ei juuri ole vastauksia tullut, naisen haukkumista vain.
Olen jo vastannut sulle. Kai sä nyt sentään ymmärrät lukemasi tekstin?
Oletko tays daiju. Kysyttiin MIEHILTÄ uskovatko HE että naiset saavat aina orgasmin kun mies nai.Pikkasen eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tays daiju. Kysyttiin MIEHILTÄ uskovatko HE että naiset saavat aina orgasmin kun mies nai.Pikkasen eri asia.
Miksi sitten vastailet tänne?
En usko miehenä, että on niin tyhmiä miehiä, että luulevat naisten aina saavan yhdynnässä.
Toi riivinrauta vastaa vaikka siltä ei mitään kysyttäisikään. Ja aina ihan samalla kaavalla.
En luule. Tiedän että nainen joskus saa ja joskus ei saa. Meillä seksi ei ole sillai tavoitteellista että molempien tai edes jomman kumman olisi pakko saada. Silloin ei ole tarvetta feikata.
Feikkaaminen parisuhteessa on muutenkin aika tyhmää. Toinen ei silloin koskaan opi miten pitäisi toimia jotta feikkaaja saisi orgasmin. Feikkaaja on tyytymätön kun mies ei osaa mutta ei anna tälle mahdollisuutta oppia tai edes kerro että miehellä olisi opittavaa.
en luule. ei ole tullut eteen naista joka olisi feikannut saavansa. naiset ei aina saa ja se on ollut heille ihan ok. en minä miehenäkään saa orgasmia kovin usein. seksi on silti kivaa.
Miksi täällä kommentoi sellaisia naisia, jotka eivät saa yhdynnässä, eikä heillä siten ole asiasta mitään omakohtaista kokemusta. Otsikossa tarkoitettiin yhdynnässä saamista
Siis naiset jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä, niin susta heillä ei ole kokemusta siitä saavatko vaiko ei?! Aika erikoinen tulkinta kyllä.
Jotenkin paistaa läpi ajatus, että naiset ei saisi sanoa sitä etteivät saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kommentoi sellaisia naisia, jotka eivät saa yhdynnässä, eikä heillä siten ole asiasta mitään omakohtaista kokemusta. Otsikossa tarkoitettiin yhdynnässä saamista
Siis naiset jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä, niin susta heillä ei ole kokemusta siitä saavatko vaiko ei?! Aika erikoinen tulkinta kyllä.
Jotenkin paistaa läpi ajatus, että naiset ei saisi sanoa sitä etteivät saa.
Jotenkin paistaa ajatus läpi, että haluat taas haastaa riitaa.
Miten riivinraudan pitäisi mielestäsi kommentoida? Arvaan, että naisten pitäisi kuorossa sanoa että juu aina ja jokakerta kun mies vaan nai, niin kyllä irtoo! Muut olkoot hiljaa, mutta ai niin, eihän heitä ole!
Vierailija kirjoitti:
Miten riivinraudan pitäisi mielestäsi kommentoida? Arvaan, että naisten pitäisi kuorossa sanoa että juu aina ja jokakerta kun mies vaan nai, niin kyllä irtoo! Muut olkoot hiljaa, mutta ai niin, eihän heitä ole!
Kun itse ei saa kuvittelee, että muutkaan ei saa.
Kun itse feikkaa kuvittelee, että muutkin feikkaavat.
Mutta näinhän asia ei suinkaan oikeassa elämässä ole.
en luule. ei ole tullut eteen naista joka olisi feikannut saavansa. naiset ei aina saa ja se on ollut heille ihan ok. en minä miehenäkään saa orgasmia kovin usein. seksi on silti kivaa.
Kyllä se että jää ilman sitä orgasmia, ottaa pitemmän päälle koville kyllä. Siinä helposti käy niin, ettei seksi enää kiinnosta, kun aina jää ilman.
Voitko nyt sanoa, mikä kohta tai asia on riidan haastamista? Oikeesti haluaisin tietää. Eli mikä on se asia josta ei sovi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Voitko nyt sanoa, mikä kohta tai asia on riidan haastamista? Oikeesti haluaisin tietää. Eli mikä on se asia josta ei sovi puhua.
(eri) ... jotta voitaisiin riidellä siitä nimenomaisesta asiasta?
Kun omasta mielestään huomaa että toisella on tavoitteenaan riitely eikä itse halua riitelyyn osallistua niin silloin jättää yleensä vastaamatta riidanhaastajalle. Riidanhaastaja saa ihan vapaasti julistautua keskustelun voittajaksi mutta jää ilman haluamaansa (riitaa).
Tavoitteena olis naisenkin nautinto, mitä riitelyä siitä kukaan haluaa.
Suoraan sanoen feikkaus vie halut. Jos huomaan feikkaavan loppuu halut tuota naista kohtaan.
Miten helvetissä voi saada toisen nauttimaan, jos toinen feikkaa mikä tuntuu hyvältä.
Ei kiinnosta. Raaka totuus.
Kolmen minuutin muna ilman kiehnäystä ja suuteloita.
Kun itse ei saa kuvittelee, että muutkaan ei saa.
Kun itse feikkaa kuvittelee, että muutkin feikkaavat.
Mutta näinhän asia ei suinkaan oikeassa elämässä ole.
Onkohan tämänyt sitten provo?
Naisten saamattomuus ei ole kuvittelua. Eikä myöskään se että jotkut, ehkä monetkin feikkaavat.
Ja asia on just näin oikeassa elämässä.
Mutta yksi tyhmä nainen on.