Mihin katosi 26-vuotias Sini Vuori Tampereen hämeenkadun mäkkäristä
Kommentit (464)
Eiköhän tuo ole selkeää mitä tapahtui. Poliisilla vahva epäily varmaan. En kehtaa tänne kirjoittaa oletusta, mutta juttua lukiessa ymmärtää.
Eli kamu pimputti ovikelloa ja kun ei vastattu soitti poliisit. Miksi tiesivät noin hätääntyä?
Saivat tietää että Sini ei oo kotonakaan ja äippä sitten teki katoamisilmon
Joo ne Sinin tuttavat siellä lähiaikoina pitää tutkia
Vierailija kirjoitti:
Eli kamu pimputti ovikelloa ja kun ei vastattu soitti poliisit. Miksi tiesivät noin hätääntyä?
Saivat tietää että Sini ei oo kotonakaan ja äippä sitten teki katoamisilmon
Joo ne Sinin tuttavat siellä lähiaikoina pitää tutkia
Mieti itse hypoteettisesti. Jos sinun ystäväsi äiti ilmoittaa, että ystäväsi oli sopinut tulevansa yöllä kotiin, mutta ei tullut ja yhteyttä tähän ei saa. Äiti on varmaan jo jonkin verran paniikissa. Et saa itsekään yhteyttä ystävääsi. Lupaudut ajamaan ystäväsi asunnolle. Soitat ovikelloa eikä mitään kuulu. Itsekö et hätääntyisi? Et ajatteli, että jotain on voinut sattua?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on onnistuttu sivuuttamaan päihdetausta.
Missä siitä on näyttöä muuten kuin nettietsivien kierrättämissä huhuissa!
Sama tyyppi paloitteli kuin Raisa Räisäsen ja Karoliina Kestin. Tampereella liikkuu sarja murhaaja!!!!
Nyt kun on kulunut näin kauan aikaa, ei kaunistelusta ole hyötyä.
Enemmän käyttää julkisuutta apuna ja kertoa rehellisesti taustat.
Niin muidenkin kadonneiden omaiset ovat tehneet.
Ellei sitten ole tietoa, että Sini onkin elossa.
Hämeenjadun valvontakamerata, eikö siellä oikeasti ole valvontakameroita enää, kun Raisan katoamisen aikaan oli, josta nähtiin kadulla olijat ja autot ym ja ilm. Raisakin.
torstai
Mättö oli tehnyt tyttärelleen pedin olohuoneen sohvalle ja vienyt avaimen piiloon takapihalle.
Sinä ketku, joka olet Vuoren katoamisen takan (jos siis on tahtomattaan kaonnut) ilmianna itsesi!
Sekin voi olla mahdolllista, että, jos joku/jotkut ulkopuoliset liittyy katoamiseen, niin ovatko enää elossa, mutta jos on useampia tekijöitä niin ei ne kaikki ole voineet menehtyä, kun ei ole kuitenkaan kovin montaa vuotta tapahtumasta.
Ja, joku voi pitää edelleen väkisin jossain asunnossa tai mökillä, olkaa tarkkoina naapureistanne , myös mökeillä.
Onko sama paikka kuin tämä?
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009018363.html?utm_medium=prom…
Vierailija kirjoitti:
Onko sama paikka kuin tämä?
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009018363.html?utm_medium=prom…
Tampereen Hämeenkadun McDonaldsissa lukuisia järjestyshäiriöitä sunnuntaiyönä jouduttiin sulkemaan tunniksi, työntekijöiden päälle heitettiin ruokaa
Hämeenkadun McDonalds on normaalisti auki 24 tuntia vuorokaudessa.
Hämeenkadun McDonalds jouduttiin sulkemaan varhain sunnuntaiaamuna tilanteen rauhoittamiseksi. Mäkkäri kuvattuna maaliskuussa 2021. Kuva: Henriikka Korte / Aamulehden arkisto
21.8.2022 16:29 | Päivitetty 21.8.2022 18:12
Aamulehti
Tampereen Hämeenkadun McDonalds-ravintola jouduttiin sulkemaan varhain sunnuntaiaamuna noin kello viiden aikaan. Ravintola on normaalisti auki 24 tuntia vuorokaudessa.
Ravintola laitettiin kiinni noin tunnin ajaksi, sillä asiakkaiden keskuudessa oli niin paljon järjestyshäiriöitä. Siellä oli erinäköistä verbaalista ja fyysistä häiriötä. Asiakaspuolella oli niin paljon häiriötä, että oli pakko toimia näin, McDonalds-yrittäjän Hannu Wiinikainen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ohi aiheen, mutta tällaisia juttuja lukiessa aina ihmettelen miten monesta on outoa, että me jaamme sijaintimme läheisten kesken. Äitini, siskoni, mieheni ja tyttäreni näkee sijaintini ja minä näen heidän kaikkien. Ei kukaan niitä kyttää muuten vaan, mutta tarvittaessa on iso apu. Tuossakin tapauksessa olisi vielä voitu päästä jäljille, jos äiti olisi heti aamulla voinut katsoa Sinin sijainnin.
Muistaakseni Turussa joku sieppaustapaus ratkesi sillä, että tytär jakoi äidilleen sijaintiaan. Siinäkin olisi voinut käydä huonosti.
Onhan tuo outoa, että sinulla ylipäänsä on koko ajan puhelin mukana ja sijainti päällä. Oley puhelimesi orja.
Itse jätän sen kotiin aina kun mahdollista ja rakastan olla metsässä tietäen että kukaan ei tiedä missä olen.
Sieppaukset, katoamiset on aivan äärimmäisen harvinaisia ja omalla käytöksellä täysin poissuljettavia riskejä.
Mitään edes etäisesti järjellistä syytä jatkuvaan sijainnin päällä pitämiseen, saati jakamiseen, ei ole.
Teknologia tekee ihmisistä avuttomia raukkoja jotka pelkäävät koko ajan eivätkä ole kartalla edes kotikaupungissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ohi aiheen, mutta tällaisia juttuja lukiessa aina ihmettelen miten monesta on outoa, että me jaamme sijaintimme läheisten kesken. Äitini, siskoni, mieheni ja tyttäreni näkee sijaintini ja minä näen heidän kaikkien. Ei kukaan niitä kyttää muuten vaan, mutta tarvittaessa on iso apu. Tuossakin tapauksessa olisi vielä voitu päästä jäljille, jos äiti olisi heti aamulla voinut katsoa Sinin sijainnin.
Muistaakseni Turussa joku sieppaustapaus ratkesi sillä, että tytär jakoi äidilleen sijaintiaan. Siinäkin olisi voinut käydä huonosti.
Onhan tuo outoa, että sinulla ylipäänsä on koko ajan puhelin mukana ja sijainti päällä. Oley puhelimesi orja.
Itse jätän sen kotiin aina kun mahdollista ja rakastan olla metsässä tietäen että kukaan ei tiedä missä olen.
Sieppaukset, katoamiset on aivan äärimmäisen harvinaisia ja omalla käytöksellä täysin poissuljettavia riskejä.
Mitään edes etäisesti järjellistä syytä jatkuvaan sijainnin päällä pitämiseen, saati jakamiseen, ei ole.
Teknologia tekee ihmisistä avuttomia raukkoja jotka pelkäävät koko ajan eivätkä ole kartalla edes kotikaupungissaan.
Ajat ovat muuttuneet, joka nurkalla on nykyään mielenerveys- ja päihdeongelmaisia, avohoidossa olevia agressiivisiä hörhöjä sekä vankiloista vapautuneita väkivalta rikollisia.
Vielä sentäs voidaan kulkea suht turvallisesti tuolla, mutta sata varmaa ei ole enää mistään turvallisuudesta. Paljon on ihmisiä kadoksissa edelleen, mieti sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään ole se päällä minkään pelkän sieppauksen vaaran takia. Jos et keksi yhtään syytä, miksi sijaintia kannattaa jakaa, niin älä jaa. Mutta tuollainen ylemmyyden tuntoinen paasaaminen ei anna sinusta kovin fiksua kuvaa, vaikka niin varmaan haluat kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma oli täysin yhdentekevä ja mitäänsanomaton.
Niin oli. Ei siinä ollut mitään tarttumapintaa. Ei mitään millä ihmiset olisi voineet alkaa miettimään, että tietäisivätkö kuitenkin jotain. Lisäksi ohjelma oli niin lyhyt, että jäi lähinnä hämmentynyt olo. Se loppui ennen kuin edes alkoi.
Se mäkin vieressä oleva kävelykatu on usein haiseva ja kauheassa kunnossa. Turisteja ja juhlijoita. Siinä on joku pubi tai baari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poliisi ei epäile rikosta eikä sitä, että olisi omaehtoisesti kateissa, niin mitä jää jäljelle? Onnettomuus tai sairaskohtaus, jolloin hänet olisi jo aikaa sitten löydetty, mikäli se olisi tapahtunut Tampereella tai jossain muualla kuin keskellä metsää.
Itsetuhoisuuden kyseessä ollessa hän olisi omaehtoisesti kateissa, mutta ehkä sitä ei ole haluttu sanoa ääneen. Päihdepiireissä pyöriminen olisi omaehtoista kateissaoloa ja lisäksi joku olisi nähnyt hänet jossain. Joutuiko siis ufojen kaappaamaksi tai joutui vahingossa jonkin portaalin kautta toiseen aikaan tai ulottuvuuteen?
Jos hän pakenee jotain. Piilossa.
Mutta mistä rahaa?
Aika epätodennäköistä. No, auttaahan joku kai Karffin perhettäkin. Mutta en silti usko tässä tapauksessa.
Aika vähän näyttää olevan tavaraa mukana. Yksi laukku ja pikkulaukku. Ei paljoa mahdu mukaan. Tuskin on suunnitellut pitkää visiittiä missään. Kun olin tuon ikäinen, minulla oli vähintään tuplamäärä tavaraa mukana ihan jo jos menin viikonlopuksi vanhemmille.
Laukku näyttää isolta? Voihan tutulla olla muut tavarat?
Mistä me tiedämme keitä kaikkia poliisi on jututtanut ja keitä ei? Poliisi tuskin julkaisee mitään nimilistoja puhuttamistaan ihmisistä.