Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt HS sen myös tunnustaa: Maahan muutto tulee karmaisevan kalliiksi Suomelle

Vierailija
25.03.2026 |

Taustaltaan Lähi-idän ja Afrikan valtioista tulevien kohdalla maksetut tulonsiirrot eli verot olivat matalimmat ja vastaavasti myös saadut tulonsiirrot ulkomaalaistaustaisten ryhmistä korkeimmat. Eniten nettotulonsiirtojen valossa Suomelle maksoivat Syyriasta, Irakista ja Somaliasta tulleet.

 

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011901232.html

 

Ja juuri näistä maista virtaa Suomeen porukkaa. Ei siis kanata enää etsiä syytä miksi Suomi on konkurssin partaalla, se syy löytyy tästä.

Kommentit (429)

Vierailija
421/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.sanoma-sndp.fi/ab0387d81d99576a5a531357cb494750.svg

 

Tuosta taulukosta sen näkee selvästi.. Ne jotka ovat tulleet Suomeen työn perässä ovat juuri ja juuri plussan puolella, muut rajusti negatiivisia.

Tarkoitat kai että lähes kaikki ovat rajusti negatiivisia, koska se 1 työllinen tuo mukanaan vaimon ja 3 muksua.

Mutta juuri lapsiahan Suomeen tarvitaan? Kun ei itse niitä enää tehdä.

Vierailija
422/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa ei ole kyse rahasta.

Älähän lässytä paskaa, kun et mitään tajua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein etätöissä. Käyn joskus ulkona lounaalla, ja kyllä se 9/10 siellä ostareilla yms. hengailevista ihmisitä on näitä ikuista lomapäivää viettäviä. Kyllä se pistää vihaksi sitä katsella, itse kuitenkin rahoittaa sitä touhua. 


Se röyhkeys. Se, että olet vaikka päässyt turvaan sodan jaloista, ja ei pienintäkään aikomusta muuhun, kuin ilmaisen rahan nyhtämiseen. Ja tämä touhu alkaa olla jatkunut jo toistakymmentä vuotta, s0malit vielä kauemmin. 

Ja täsmälleen sama alkaa olla kaikiss Euroopan maissa. Käykääpä vaikka katselemassa jossain Brysselissä, entisessä eurooppalaisuuden ytimessä. 

Edelleen, se esimerkki pitää paikkansa, sanotaan vaikka että muuttaisin paremman elintason parissa vaikka Sveitsiin tai Japaniin, ilman mitään aikomusta integroitua tai edes yrittää tehdä mitään. Ajatuksena vain, että kaikki maksetaan. Mitenhän onnistuisi? 

 

Vierailija
424/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja juuri näistä maista virtaa Suomeen porukkaa."

 

No ei. Suurimmat tulijamaat vuonna 2025 olivat suuruusjärjestyksessä seuraavat:

Intia, Filippiinit, Venäjä, Bangladesh, Pakistan, Vietna, Nepal ja Kiina.

Aika paskoja maita nuo kaikki näin naisnäkökulmasta tarkasteltuna!!!

ai jaa, kyllä mun näkökulmasta Syyria, Somalia ja Irak on vielä noitakin paskempia

Vierailija
425/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika usein etätöissä. Käyn joskus ulkona lounaalla, ja kyllä se 9/10 siellä ostareilla yms. hengailevista ihmisitä on näitä ikuista lomapäivää viettäviä. Kyllä se pistää vihaksi sitä katsella, itse kuitenkin rahoittaa sitä touhua. 


Se röyhkeys. Se, että olet vaikka päässyt turvaan sodan jaloista, ja ei pienintäkään aikomusta muuhun, kuin ilmaisen rahan nyhtämiseen. Ja tämä touhu alkaa olla jatkunut jo toistakymmentä vuotta, s0malit vielä kauemmin. 

Ja täsmälleen sama alkaa olla kaikiss Euroopan maissa. Käykääpä vaikka katselemassa jossain Brysselissä, entisessä eurooppalaisuuden ytimessä. 

Edelleen, se esimerkki pitää paikkansa, sanotaan vaikka että muuttaisin paremman elintason parissa vaikka Sveitsiin tai Japaniin, ilman mitään aikomusta integroitua tai edes yrittää tehdä mitään. Ajatuksena vain, että kaikki maksetaan. Mitenhän onnistuisi? 

 

Panen paremmaksi.

En ole etätöissä, mutta asun kontulassa. Joskus käyn itiksessä, jos on pakko. Olen varma, että lyön vitutuksessa kaikki palstalaiset. Asuin nimittäin kontulassa jo silloin joskus, eli vertailukohdassa löytyy.

Vierailija
426/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.sanoma-sndp.fi/ab0387d81d99576a5a531357cb494750.svg

 

Tuosta taulukosta sen näkee selvästi.. Ne jotka ovat tulleet Suomeen työn perässä ovat juuri ja juuri plussan puolella, muut rajusti negatiivisia.

Tarkoitat kai että lähes kaikki ovat rajusti negatiivisia, koska se 1 työllinen tuo mukanaan vaimon ja 3 muksua.

Mutta juuri lapsiahan Suomeen tarvitaan? Kun ei itse niitä enää tehdä.

suomalaisen lapsiluku on 1,25, ja esim. somalialaisen lapsiluku on 2,9 Suomessa. En ole varma haluammeko tätä. Pitäisi olla toisin päin nuo luvut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
427/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa ei ole kyse rahasta.

Totta: tarvitsemme kipeästi diversiteettiä suomalaiseen yhteiskuntaan. D-I-V-E-R-S-I-T-E-E-T-T-I-Ä.

           Yx vihree Kalliosta

 

Miksi? Mitä me sillä diversiteetillä haemme?

Vierailija
428/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika usein etätöissä. Käyn joskus ulkona lounaalla, ja kyllä se 9/10 siellä ostareilla yms. hengailevista ihmisitä on näitä ikuista lomapäivää viettäviä. Kyllä se pistää vihaksi sitä katsella, itse kuitenkin rahoittaa sitä touhua. 


Se röyhkeys. Se, että olet vaikka päässyt turvaan sodan jaloista, ja ei pienintäkään aikomusta muuhun, kuin ilmaisen rahan nyhtämiseen. Ja tämä touhu alkaa olla jatkunut jo toistakymmentä vuotta, s0malit vielä kauemmin. 

Ja täsmälleen sama alkaa olla kaikiss Euroopan maissa. Käykääpä vaikka katselemassa jossain Brysselissä, entisessä eurooppalaisuuden ytimessä. 

Edelleen, se esimerkki pitää paikkansa, sanotaan vaikka että muuttaisin paremman elintason parissa vaikka Sveitsiin tai Japaniin, ilman mitään aikomusta integroitua tai edes yrittää tehdä mitään. Ajatuksena vain, että kaikki maksetaan. Mitenhän onnistuisi? 

 

Suomihan on nykyään samanlainen persreikä kuin mikä tahansa ongelmamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
429/429 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen olisi ehdottomasti kannattanut ottaa maahantulijoiden pisteytys. Nyt Suomeen tulee ne jämät jotka eivät kelvanneet Saksalle, Tanskalle, Ruotsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi